TOP

Πώς να βελτιώσετε το Growth Marketing

CM

Οι έμπειροι marketers γνωρίζουν ότι τόσο οι παραδοσιακές όσο και οι αναπτυξιακές στρατηγικές marketing είναι απαραίτητες για να κρατούν τις εταιρείες up to date. Οι στρατηγικές της παλιάς σχολής είναι μια ευκαιρία να αναζητήσετε νέους πελάτες και να αφήσετε τις καμπάνιες ενός οργανισμού να λάμψουν. Οι προσεγγίσεις του growth marketing βασίζονται σε δεδομένα για την απόκτηση δυνητικών πελατών και την καλλιέργεια των υπαρχουσών σχέσεων με τους πελάτες. Αυτή η δεύτερη γραμμή “επίθεσης” λέει ότι είναι επίσης ωφέλιμο να κρατάτε τους πελάτες ευχαριστημένους, να βρίσκετε πρόσθετες ευκαιρίες πωλήσεων και να μετατρέπετε τους πελάτες σε υποστηρικτές. Η ουσία του growth marketing ακούγεται αρκετά απλή. Στην πραγματικότητα, μπορεί να προκαλέσει σύγχυση στην εφαρμογή. Επειδή είναι τόσο πελατοκεντρικός, γίνονται πολλοί πειραματισμοί καθώς οι marketers γνωρίζουν το κοινό-στόχο τους. Από την ανακάλυψη ποιες τακτικές προάγουν τη δέσμευση μέχρι αυτό που οδηγεί τα έσοδα, οι growth marketers μαθαίνουν ότι η ευελιξία και η συνεχής προσαρμογή είναι απαραίτητα. Οι αρχάριοι στο marketing συχνά καταλήγουν να ξύνουν τα κεφάλια τους, αναρωτιούνται πώς μπορούν να βελτιώσουν τις προσπάθειές τους. Αν και δεν υπάρχει ακόμη ακριβής επιστημονική φόρμουλα, εδώ είναι μερικοί τρόποι για να ανεβάσετε τις στρατηγικές του growth marketing στο επόμενο επίπεδο.

1.Μελετήστε τον Ανταγωνισμό

Μερικές φορές ο ανταγωνισμός σας μπορεί να είναι μια από τις καλύτερες πηγές έμπνευσης. Επιλέξτε μερικούς από τους κύριους αντιπάλους της εταιρείας σας και μερικούς έμμεσους ανταγωνιστές στους οποίους οι πελάτες σας μπορεί να στραφούν αμέσως. Στη συνέχεια, ελέγξτε τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας διαφορετικά και τι λένε οι άλλοι για αυτούς. Ενώ μπορεί να ανακαλύψετε κάτι που χάνετε, είναι πιθανό οι ανταγωνιστές να ακολουθούν μια τάση. Αυτές οι τάσεις μπορεί να μην έχουν απήχηση στην αγορά σας ή μπορεί να χρειαστεί να τις τροποποιήσετε. Δεδομένου ότι οι στρατηγικές growth marketing επικεντρώνονται σε μακροπρόθεσμα αποτελέσματα, θέστε ως προτεραιότητα να ακούσετε τι βρίσκουν οι πελάτες χρήσιμο.

2.Ερευνήστε τη δική σας επωνυμία

Μπορεί να νομίζετε ότι γνωρίζετε την επωνυμία σας σαν το πίσω μέρος του χεριού σας. Ξανασκέψου το. Ακριβώς όπως πρέπει να μελετήσετε τον ανταγωνισμό, πρέπει επίσης να ερευνήσετε τι λένε οι άνθρωποι για εσάς. Εάν υπάρχουν ψευδείς ή παραπλανητικές πληροφορίες σχετικά με την επωνυμία σας εκεί έξω, δείτε τι μπορείτε να κάνετε για να τις διορθώσετε. Θα θελήσετε επίσης να ρίξετε μια ματιά στα λογότυπα, την επωνυμία και οτιδήποτε δημοσιεύετε, είτε σε ψηφιακά είτε σε παραδοσιακά μέσα. Ρωτήστε αν αντιπροσωπεύει πραγματικά τον χαρακτήρα της μάρκας και τι αντιπροσωπεύει η εταιρεία σας. Αναλύστε εσωτερικές και εξωτερικές μετρήσεις επωνυμίας από τα τελευταία πέντε χρόνια και δείτε εάν η επιρροή σας ανέβηκε, μειώθηκε ή παρέμεινε στάσιμη.

3.Υιοθετήστε μια μακροπρόθεσμη στρατηγική

Αφού ολοκληρώσετε την έρευνά σας, ήρθε η ώρα να σκεφτείτε ένα νέο σχέδιο παιχνιδιού. Προσδιορίστε εάν η επανατοποθέτηση της επωνυμίας σας είναι ο σωστός τρόπος ή αν χρειάζεται απλώς να επινοήσετε κάποιες νέες τακτικές. Ίσως υπάρχει μια πιθανή αγορά ή ένα υπάρχον τμήμα πελατών που έχετε παραβλέψει. Σχεδιάστε να είστε στο παιχνίδι για μεγάλο χρονικό διάστημα. Θα θέλετε να ορίσετε χρονικά πλαίσια για τους στόχους σας, αλλά να ξέρετε ότι μπορεί να μην δείτε άμεσα αποτελέσματα. Εάν θέλετε να ανανεώσετε τις τακτικές ανταλλαγής μηνυμάτων ή μετατροπής, δοκιμάστε τη δοκιμή A/B ή διαχωρισμό για να δείτε τι σας ταιριάζει. Η δοκιμή νέων προγραμμάτων, κινήτρων και υπηρεσιών μπορεί να είναι καλή, αλλά θα πρέπει να θέσετε εκ των προτέρων τις προσδοκίες των πελατών.

4.Partner Up

Οι συνεργασίες με άλλες εταιρείες είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να γνωστοποιήσετε το brand σας. Η συνεργασία με οργανισμούς που απευθύνονται σε παρόμοιο κοινό μπορεί να ωφελήσει και τις δύο πλευρές. Οι χορηγίες εκδηλώσεων είναι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να δημιουργήσετε την εκπροσώπηση και την αναγνώριση της επωνυμίας.

 

Θυμηθείτε ότι το growth marketing είναι ένας μαραθώνιος και όχι ένα σπριντ. Αυτό που πιστεύετε ότι μπορεί να μην έχει αποτέλεσμα, και θα υπάρξουν κάποιες εκπλήξεις που θα εμφανιστούν στην πορεία. Τα πιο κρίσιμα πράγματα είναι να συνεχίσετε να προσπαθείτε, να δοκιμάζετε και να μαθαίνετε.