TOP

Πώς να δημιουργήσετε μια στρατηγική SEO για το 2022

SEO

Τι είναι μια στρατηγική SEO; Πώς δημιουργείτε ένα; Και γιατί είναι τόσο σημαντικό για τις σύγχρονες επιχειρήσεις;

Εάν έχετε αυτές τις ερωτήσεις, μην ανησυχείτε. Σε αυτήν την ανάρτηση, θα μιλήσουμε για το πώς να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική στρατηγική SEO για το 2022. Επειδή αν θέλετε καλύτερες οργανικές ταξινομήσεις Google για τον ιστότοπό σας, τότε η στρατηγική μάρκετινγκ SEO είναι ζωτικής σημασίας.

Ωστόσο, όπως συμβαίνει με τις περισσότερες τακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ, η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης αλλάζει πάντα. Αυτό που λειτούργησε μόλις λίγα χρόνια πριν (ή ακόμα και μήνες) δεν θα λειτουργεί αναγκαστικά πλέον.

Επομένως, αν θέλετε δωρεάν, σχετική κίνηση που μετατρέπεται σε περισσότερα έσοδα για την επιχείρησή σας, συνεχίστε να διαβάζετε.

Ποια είναι τα οφέλη μιας στρατηγικής SEO;

Μια στρατηγική SEO προσφέρει απίστευτη αξία στην επιχείρησή σας, όπως:

Δημιουργεί επισκεψιμότητα υψηλής ποιότητας – Το μεγαλύτερο όφελος του SEO είναι η προσέλκυση πολύ σχετικής επισκεψιμότητας στην επωνυμία σας. Το 60% των επαγγελματιών μάρκετινγκ λέει ότι το εισερχόμενο οργανικό περιεχόμενο παρέχει τους καλύτερους ποιοτικούς πελάτες. Με την υπερ-συγκεκριμένη στόχευση, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι μόνο άτομα που χρειάζονται πραγματικά τη βοήθειά σας βρίσκουν το περιεχόμενό σας.

Δημιουργεί εμπιστοσύνη – Η κατάταξη στην κορυφή της Google είναι ένας μεγάλος δείκτης εμπιστοσύνης. Ανακοινώνει ότι η επωνυμία σας είναι επαγγελματική, έξυπνη και χρήσιμη σε άτομα που αναζητούν αυτές τις λέξεις-κλειδιά. Δεν μπορείτε να πληρώσετε για τα κορυφαία οργανικά σημεία στο Google, επομένως το SEO προσδίδει πολύ μεγαλύτερη αξιοπιστία από μια διαφήμιση Google.

Παρέχει Impress ROI – Φαίνεται σχεδόν αδιανόητο ότι το SEO θα έχει υψηλότερο ROI από τις πληρωμένες διαφημίσεις. Ωστόσο, το 94% των κλικ αφορούν οργανικές κατατάξεις, με μόνο το 6% να πηγαίνει σε διαφημίσεις. Αυτό σημαίνει ότι οι προσπάθειες οργανικής κατάταξης δημιουργούν τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα (και επομένως πιθανές μετατροπές) για εξαιρετική απόδοση επένδυσης (ROI).

3 Τομείς στους οποίους πρέπει να εστιάσετε για SEO

Το SEO είναι μια τεράστια συλλογή από τακτικές και στρατηγικές. Στην πραγματικότητα, σχεδόν κανείς δεν είναι ειδικός σε κάθε τομέα του SEO. Και δεν πρέπει να προσπαθείς να είσαι. Ωστόσο, υπάρχουν 3 βασικοί τομείς που αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος κάθε εξαιρετικής στρατηγικής μάρκετινγκ SEO:

SEO στη σελίδα

Το on-page SEO είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης του περιεχομένου του ιστότοπού σας για τη βελτίωση της κατάταξης και της επισκεψιμότητας. Τρεις σημαντικές πτυχές του on-page SEO είναι:

  • Λέξεις-κλειδιά – Χρησιμοποιώντας τις σωστές λέξεις-κλειδιά και φράσεις στο περιεχόμενό σας που χρησιμοποιεί η αγορά-στόχος σας, όπως “εστιατόρια κοντά μου” ή “υπηρεσίες μάρκετινγκ SEO”.
  • Ετικέτες – Οι ετικέτες τίτλου και οι επικεφαλίδες (H1, H2, κ.λπ.) πρέπει να περιλαμβάνουν την κύρια λέξη-κλειδί και τις παραλλαγές της.
  • Σύνδεση – Η σύνδεση τόσο σε εσωτερικές σελίδες (στον τομέα του ιστότοπού σας) όσο και σε εξωτερικές σελίδες συμβάλλει στην ενίσχυση της κατάταξης και της δυνατότητας αναζήτησης.

SEO εκτός σελίδας

Το SEO εκτός σελίδας περιλαμβάνει δραστηριότητες εκτός του πραγματικού σας ιστότοπου που συμβάλλουν στην οργανική κατάταξη. Αυτό περιλαμβάνει:

  • Προώθηση – Μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, podcast και άλλες στρατηγικές για την ενίσχυση της γενικής αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας.
  • Backlinks – Επιστροφή συνδέσμων στον ιστότοπό σας από άλλους ιστότοπους/τομείς, οι οποίοι λειτουργούν ως «ψήφος εμπιστοσύνης» στον αλγόριθμο κατάταξης SEO της Google.

Τεχνικό SEO

Το τεχνικό SEO είναι η διαδικασία που κάνει την υποδομή του ιστότοπού σας πιο φιλική για το SEO, όπως:

  • Χάρτες ιστότοπου – Υποβολή χάρτη ιστοτόπου στο Google, ο οποίος ενημερώνει τη μηχανή αναζήτησης σχετικά με τον ιστότοπό σας και πώς είναι δομημένος.
  • Πλοήγηση – Διασφάλιση ότι κάθε σελίδα στον ιστότοπό σας είναι συνδεδεμένη από μια άλλη σελίδα στον ιστότοπό σας, ώστε να παρέχεται πλοήγηση από άτομα και ρομπότ αναζήτησης.
  • Ταχύτητα σελίδας – Όσο πιο γρήγορα φορτώνει και λειτουργεί ο ιστότοπός σας, τόσο καλύτερη θα είναι η κατάταξή σας.

Εάν εστιάσετε σε αυτούς τους 3 τομείς παραπάνω, θα μπορείτε να έχετε ταχύτερα και πιο αποτελεσματικά αποτελέσματα SEO. Ωστόσο, εξακολουθείτε να χρειάζεστε ένα σχέδιο παιχνιδιού για να εφαρμόσετε αυτές τις έννοιες. Ας μιλήσουμε για τη δημιουργία της πραγματικής στρατηγικής SEO σας:

Πηγή των λέξεων-κλειδιών σας

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να ξεκινήσετε την έρευνα για τις λέξεις-κλειδιά σας είναι να κατευθυνθείτε απευθείας στο Google και να πληκτρολογήσετε τη λέξη-κλειδί σας. Παρατηρήστε το αναπτυσσόμενο μενού των σχετικών λέξεων-κλειδιών που εμφανίζονται καθώς πληκτρολογείτε.

Αυτό είναι το Google Suggest και είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να βρείτε λέξεις-κλειδιά με αποδεδειγμένη ζήτηση που η Google γνωρίζει ότι αναζητούν οι άνθρωποι.

Αυτές οι προτεινόμενες λέξεις-κλειδιά τείνουν επίσης να είναι μακράς ουράς («επισκευές μηχανής εσπρέσο») έναντι βραχείας ουράς («εσπρέσο»), γεγονός που καθιστά ευκολότερη την κατάταξή τους.

Snoop την πρώτη σελίδα

Κάντε κάποια μη αυτόματη ανάλυση ανταγωνισμού στη λέξη-κλειδί σας. Τι είδους ιστότοποι, και εξίσου σημαντικό, τι είδους περιεχόμενο κατατάσσουν τη λέξη-κλειδί σας; Είναι οι 3 κορυφαίες λίστες αποτελεσμάτων, γκαλερί εικόνων, αναρτήσεις ιστολογίου ή κάτι άλλο;

Είναι καλύτερο να μιμηθείτε τον τύπο περιεχομένου που βλέπετε στις κορυφαίες θέσεις κατάταξης, βελτιώνοντας παράλληλα. Μιλώντας εκ των οποίων:

Γράψτε το Περιεχόμενο σας

Τώρα ξέρετε σε ποιες λέξεις-κλειδιά στοχεύετε και σε ποιο είδος περιεχομένου θέλετε να κατατάξετε. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι θέλετε να κατατάξετε για το “πώς να φτιάξετε έναν εσπρέσο” και τα κορυφαία αποτελέσματα περιλαμβάνουν όλα μια λίστα βήμα προς βήμα.

Για να διαγωνιστείτε, θα πρέπει επίσης να γράψετε μια λίστα χρησιμοποιώντας τη λέξη-κλειδί «πώς να φτιάξετε έναν εσπρέσο» και σχετικές λέξεις-κλειδιά όπως «αφρισμός εσπρέσο» και «τύποι κόκκων εσπρέσο» — με άλλα λόγια, προσθέστε περισσότερο περιεχόμενο στη σελίδα σας που προσθέτει αξία στον ερευνητή. Δεν θα είναι περιττό να συμβουλευτείτε ειδικούς στη συγγραφή περιεχομένου όπως το Ivory Research.

Περισσότερες σχετικές λέξεις-κλειδιά σημαίνει περισσότερες ευκαιρίες για εύρεση, ακόμα κι αν δεν χρησιμοποιούσαν την κύρια λέξη-κλειδί σας.

Συμπέρασμα

Τώρα ξέρετε πώς να δημιουργήσετε μια στρατηγική SEO για το 2022. Αλλά η γνώση των βημάτων είναι μόνο η αρχή. Η εκτέλεση μιας στρατηγικής μάρκετινγκ SEO απαιτεί πολλή δουλειά, υπομονή και αξιολόγηση των αποτελεσμάτων σας.

Όσο πιο γρήγορα αρχίσετε να προετοιμάζετε τις βάσεις για καλύτερες οργανικές ταξινομήσεις, τόσο το καλύτερο. Με αυτόν τον τρόπο, η επιχείρησή σας μπορεί να απολαμβάνει ενδιαφερόμενους, πιστούς επισκέπτες και πελάτες — χωρίς να βασίζεται σε πληρωμένες διαφημίσεις ή από στόμα σε στόμα.