TOP

Πώς να μετρήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI).

CM

Έχετε τα KPI σας — αλλά μόνο τα KPI δεν ισοδυναμούν με χρήματα στην τράπεζα. Πρέπει ακόμα να  μεταφράσετε τα KPI σας σε ακριβή, αξιόπιστα στοιχεία  που μπορεί να έχει η ομάδα video.

Αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα, αλλά να θυμάστε: δεν συσχετίζεται κάθε μέτρηση άμεσα με τα έσοδα. Ορισμένες μετρήσεις, όπως lifts in brand favorability ή το consideration, δεν αποδίδουν αμέσως. Μπορεί να χρειαστούν μήνες ή περισσότεροι για να πραγματοποιηθούν, επομένως να είστε υπομονετικοί και να βεβαιωθείτε ότι έχετε ενεργοποιήσει την παρακολούθηση σε βάθος, ώστε να μπορείτε να κάνετε καλύτερη δουλειά, συνδέοντας τις μετρήσεις video με τις τελικές πωλήσεις. Ωστόσο, υπάρχουν μερικές συμβουλές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να υπολογίσετε πόσα χρήματα αποφέρει το video σας.

Στο στάδιο της προσέλκυσης, οι μετρήσεις για την προβολή σας, όπως view count, impressions, and unique users, σας δίνουν έναν αρκετά ακριβή απολογισμό για τον αριθμό των ατόμων στα οποία έχετε παρουσιάσει την εταιρεία, το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Μπορεί να έχετε έναν τύπο για το πόσοι χρήστες καταλήγουν να κάνουν μετατροπή, ώστε να μπορείτε να τον εφαρμόσετε στον μοναδικό αριθμό χρηστών σας. Μπορείτε επίσης να μετρήσετε true conversion rate ή να χρησιμοποιήσετε έναν cost per view calculator για να υπολογίσετε πόσες προβολές χρειάζεται το video σας προτού γίνει κερδοφόρο. Η παρακολούθηση συμπεριφοράς μπορεί επίσης να σας δώσει μια εικόνα για το πόσα άτομα παρακολουθούν το video σας, περιηγούνται στον ιστότοπο σας και, στη συνέχεια, πραγματοποιούν μετατροπές.

Το στάδιο engage είναι το πιο δύσκολο να συσχετιστεί με τις πωλήσεις. Επειδή οι χρήστες δεν θέλουν απαραίτητα να αγοράσουν εδώ, μπορούν να παρακολουθήσουν το video σας, να μάθουν κάποιες πληροφορίες και να μην επιστρέψουν στον ιστότοπό σας για μεγάλο χρονικό διάστημα. Προσπαθήστε να εφαρμόσετε λεπτομερείς πληροφορίες παρακολούθησης για να δείξετε τη συμπεριφορά των χρηστών σε μεγάλη εικόνα. Τοποθετήστε cookie και ανακτήστε πληροφορίες διαδρομής για κάθε άτομο που βλέπει το video σας ή πηγαίνει στον ιστότοπό σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να δείτε το ποσοστό των επισκεπτών που τελικά αγοράζουν από εσάς.

Εάν στοχεύετε σε προοπτικές και ελπίζετε να τις καλλιεργήσετε, ελπίζουμε ότι τους δίνετε χρόνο για να δράσουν. Η μέτρηση του ROI εδώ σημαίνει απλώς τη δημιουργία συνδέσμων παρακολούθησης που θα σας παρέχουν απευθείας αυτές τις πληροφορίες. Οι αυξήσεις στις ενέργειες που επιθυμείτε θα πρέπει να σας δείξουν την ακριβή αύξηση των εσόδων σας. (Για παράδειγμα, εάν υπολογίζετε μια εγγραφή μέσω email ως conversion σας, η αύξηση των εγγραφών σας θα πρέπει να σχετίζεται άμεσα με μια αύξηση στις πωλήσεις, όλα τα άλλα σταθερά. Επιπλέον, θα έχετε αυτές τις πληροφορίες χρήστη στο αρχείο και στη συνέχεια θα μπορείτε να παρακολουθείτε εάν ή πότε μετατρέπονται.)

Τέλος, τα έσοδα που προέρχονται από την ευχαρίστηση του πελάτη σας θα πρέπει να παρακολουθούνται ευκολότερα, καθώς έχετε ήδη μια αγορά στο αρχείο. Πιθανότατα θα έχετε ένα προφίλ χρήστη για κάθε πελάτη ή κάποια μορφή πληροφοριών επικοινωνίας από αυτόν — κάθε return visit δεν θα συσχετίζεται με μια νέα πώληση, αλλά η παρακολούθηση της συμπεριφοράς του θα σας δώσει μια καλή ιδέα για τον αριθμό των επισκεπτών που επιστρέφουν μετατρέπουν. Στη συνέχεια, εφαρμόστε αυτό το ποσοστό στον αριθμό των επισκεπτών του ιστότοπου που επιστρέφουν και είστε έτοιμοι! Ας ελπίσουμε ότι το τμήμα πωλήσεών σας θα έχει επίσης μια καλή ιδέα για το πόσοι αγοραστές για πρώτη φορά αγοράζουν περισσότερες από μία φορές.