TOP

Πώς να χρησιμοποιήσετε το YouTube για να προωθήσετε την επιχείρησή σας.

SM

Οι περισσότερες επιχειρήσεις, όταν σκέφτονται την προώθηση τους στα social, σκέφτονται το Twitter, το Facebook, το Instagram και άλλα παρόμοια.

Ωστόσο, το YouTube είναι ένα από τα μεγαλύτερα και από τα πιο δημοφιλή social στον κόσμο, στην πραγματικότητα είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος ιστότοπος σε όλο τον κόσμο.

Κάτι που φυσικά σημαίνει ότι έχει μια τεράστια απήχηση και τεράστιες δυνατότητες για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησης σας, την αύξηση της επισκεψιμότητας, τηv αφοσίωση και την δημιουργία περισσότερων δυνητικών αγοραστών.

Γιατί το YouTube;

Προτού αναφερθούμε στα γιατί και τα πώς, ακολουθούν ορισμένα χρήσιμα στατιστικά στοιχεία που θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε γιατί το YouTube είναι μια τόσο εξαιρετική πλατφόρμα για της επιχειρήσεις:

Το YouTube είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο, καθώς έχει πάνω από 1 δισεκατομμύριο εγγεγραμμένους συνδρομητές.

Οι χρήστες παρακολουθούν 1 δισεκατομμύριο ώρες Video στο YouTube κάθε μέρα

Το YouTube προσεγγίζει περισσότερο τα άτομα της ηλικίας 18-49 ετών από τα κινητά, από οποιοδήποτε τηλεοπτικό κανάλι ή από ένα καλωδιακό τηλεοπτικό δίκτυο.

Το YouTube προσεγγίζει περισσότερους χρήστες στην ηλικίας 18-34 ετών στην ΗΠΑ από οποιοδήποτε τηλεοπτικό δίκτυο.

Το YouTube δεν δείχνει πραγματικά τα σημάδια επιβράδυνσης, κάτι που κάνει τα πράγματα αρκετά ξεκάθαρα στους χρήστες όλων των ηλικιών, από όλο τον κόσμο που τους αρέσει να παρακολουθούν Video στο διαδίκτυο το οποίο, φυσικά, είναι ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη.

Δημιουργήστε μια στρατηγική YouTube.

Από την άποψη της προώθησης: το YouTube είναι εκεί που βρίσκεται το κοινό σας. Μια καλή στρατηγική στο YouTube μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα και να βελτιώσετε τα αποτελέσματά σας συνολικά.

Το YouTube μπορεί να είναι πιο χρονοβόρο από άλλα κοινωνικά δίκτυα. Πρέπει να γράψετε μια ενημέρωση και να δημιουργήσετε εικόνες συνεχώς.

Τι είδη Video μπορείτε να δημιουργήσετε;

Ένα από τα μεγαλύτερα πράγματα που εμποδίζουν τις επιχειρήσεις σας να αξιοποιήσουν το YouTube είναι ότι πρέπει να δημιουργήσετε πολλά Video, αλλά δεν είστε σίγουροι για το τι θα κοινοποιήσετε. Τουλάχιστον χωρίς να ξοδέψετε πάρα πολλά χρήματα και χρόνο για τη δημιουργία και την προώθηση ενός Video.

Ωστόσο, στην πραγματικότητα δεν είναι πλέον τόσο δύσκολο να δημιουργήσετε ποιοτικά Video σε ορισμένες περιπτώσεις, δεν χρειάζεστε καν κάμερα. Και όσον αφορά τους τύπους Video της εταιρίας

και του Marketing που μπορείτε να δημιουργήσετε, υπάρχουν πολλές επιλογές για διαφορετικά στάδια της διοχέτευσης πωλήσεων.

Χρησιμοποιήστε εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε περιεχόμενο Video.

Όπως αναφέραμε προηγουμένως, η δημιουργία Video για επιχειρήσεις είναι πιο προσιτή από ποτέ, καθώς υπάρχουν πολλά εργαλεία Marketing.

Τώρα μπορείτε να δημιουργήσετε σχεδόν οποιονδήποτε τύπο Video μπορείτε να σκεφτείτε, με ένα εργαλείο: Όπως τα Video κινουμένων σχεδίων, τα Video ζωντανής δράσης, ακόμη και Video stop motion.