TOP

Συμβουλές βέλτιστων πρακτικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης για το 2022

SM

Η βέλτιστη πρακτική στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πολύ μακριά το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να έχουν οι έμποροι. Τα πράγματα αλλάζουν συνεχώς στον ψηφιακό χώρο και τα social media σίγουρα δεν αποτελούν εξαίρεση. Από τις προδιαγραφές εικόνας έως τον προτιμώμενο τύπο πολυμέσων, δεν υπάρχει έλλειψη συνηθειών που πρέπει να προσθέσετε στις βέλτιστες πρακτικές σας στο εγχειρίδιο μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Εάν έχετε διαβάσει το ιστολόγιό μας Social Media – Team of One, γνωρίζετε ότι η διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης απαιτεί πολύ πάθος, προγραμματισμό και συντονισμό. Σας κάνουμε λίγο πιο εύκολο, συνοψίζοντας το στις καλύτερες συμβουλές πρακτικών κοινωνικών μέσων για φέτος.

Σχεδιάστε το

Μπορεί να πιστεύετε ότι η επιχείρησή σας αποτελεί εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα. Πρέπει να δημοσιεύσετε αυθόρμητα. ο κλάδος σας το απαιτεί. Λανθασμένος! Τώρα, φυσικά, η αυθόρμητη ανάρτηση μπορεί να είναι μέρος της στρατηγικής σας, αλλά όχι η ουσία της. Αν συνήθως δημοσιεύετε τρεις φορές την εβδομάδα, προγραμματίστε και προγραμματίστε δύο από αυτές τις αναρτήσεις και αφήστε ένα ανοιχτό σημείο για ένα αυθόρμητο κομμάτι περιεχομένου.

Όπως λέει και το παλιό ρητό, όταν αποτυγχάνεις να σχεδιάσεις, σκοπεύεις να αποτύχεις. Θα είναι μια πολύ πιο αποτελεσματική στρατηγική για να διασφαλίσετε ότι οι σχετικές δημοσιεύσεις είναι συνεπείς από το να βασίζεστε αποκλειστικά στην αποτύπωση της κατάλληλης στιγμής. Εάν δυσκολεύεστε να προετοιμάσετε ένα σχέδιο, απαντήστε στις παρακάτω ερωτήσεις για να ξεκινήσετε:

  • Σε ποιον μιλάς;
  • Με ποιους τύπους περιεχομένου θέλουν να ασχοληθούν;
  • Υπάρχουν εκδηλώσεις ή αργίες σχετικές με τον κλάδο σας;
  • Γνωρίζετε τους στόχους σας στα social media; (Π.χ.: αύξηση παρακολούθησης, αφοσίωσης ή/και πωλήσεων;)

Ξεκινήστε απαντώντας σε αυτές τις ερωτήσεις και το σχέδιό σας θα διαμορφωθεί από μόνο του. Δημοσιεύστε περισσότερο από το περιεχόμενο που θέλει να δει το κοινό σας. Χρησιμοποιήστε παροτρύνσεις για δράση που έχουν νόημα για τους επιχειρηματικούς σας στόχους. Μην ξεχάσετε να δημοσιεύσετε για εκδηλώσεις, αργίες ή ημέρες αναγνώρισης που σχετίζονται με τον κλάδο.

Να είσαι ευέλικτοι

Ίσως δεν συμφωνείτε με τα παραπάνω. Ίσως σας αρέσει να σχεδιάζετε. Εάν συμβαίνει αυτό, βεβαιωθείτε ότι αφήνετε χώρο στο σχέδιό σας για να είστε ευέλικτοι. Τα πράγματα αλλάζουν συνεχώς στα social media. Μόλις πρόσφατα, το LinkedIn άλλαξε τις απαιτήσεις εικόνας για τη ροή ειδήσεων. Είναι σημαντικό να παραμένετε στην κορυφή των απαιτήσεων μεγέθους εικόνας για να διασφαλίσετε ότι τα γραφικά σας έχουν βελτιστοποιηθεί. Επίσης, το Instagram ανακοίνωσε πρόσφατα ότι η χρονολογική ροή ειδήσεων επιστρέφει. Πώς επηρεάζει αυτό το πρόγραμμα αναρτήσεών σας; Γνωρίζετε τις καλύτερες ώρες για να δημοσιεύσετε για την επιχείρησή σας;

Στον συνεχώς εξελισσόμενο κόσμο μας, είναι τόσο σημαντικό να παρακολουθούμε τις αλλαγές στις πλατφόρμες, τις απαιτήσεις, τους κανόνες διαφήμισης, τις επιλογές στόχευσης κ.λπ. Βεβαιωθείτε ότι η στρατηγική σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει περιθώρια για πότε αλλάζουν τα πράγματα. Εγγραφείτε σε ενημερωτικά δελτία μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ορίστε υπενθυμίσεις για να ελέγχετε τις πλατφόρμες για τυχόν αλλαγές. Να είστε προνοητικοί και μείνετε μπροστά από τον ανταγωνισμό σας.

Τελειοποιήστε τα προφίλ σας

Ένα από τα βασικά συστατικά μιας επιτυχημένης στρατηγικής μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι ίδιες οι σελίδες, είναι συχνά ένα από τα πιο αγνοημένα. Οι χρήστες βρίσκονται καθημερινά στις σελίδες σας.

Εάν οι σελίδες σας έχουν ξεπερασμένες πληροφορίες, θολά λογότυπα ή νεκρούς συνδέσμους, θα μειώσετε τους πιθανούς πελάτες. Ως μέρος της διαχείρισης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, φροντίστε να ορίσετε μια εβδομαδιαία υπενθύμιση για να ελέγχετε όλες τις πλατφόρμες για τυχόν ξεπερασμένες πληροφορίες. Εάν η εικόνα που εμφανίζεται είναι το λογότυπο της εταιρείας σας, βεβαιωθείτε ότι είναι η κατάλληλη έκδοση. Περιλαμβάνει τη σύνθεσή σας που είναι πολύ μικρή για να διαβαστεί; Είναι κεντραρισμένο και ξεκάθαρο; Είναι στο πιο αναγνωρίσιμο χρώμα/α της μάρκας;

Τα παραπάνω είναι ένα απλό πλαίσιο για να επιλέξετε, αλλά είναι τόσο ζωτικής σημασίας για την υγεία της στρατηγικής σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Φροντίστε να αφιερώνετε χρόνο για να τελειοποιήσετε τακτικά τα προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Προσαρμόστε το Περιεχόμενό σας

Είναι τόσο εύκολο να κολλήσετε στη ρουτίνα της δημιουργίας περιεχομένου. Κάθε μήνα, επιλέγετε τα πλαίσια για τους τύπους περιεχομένου και περιμένετε τον επόμενο μήνα. Ωστόσο, είναι ζωτικής σημασίας για οποιαδήποτε στρατηγική μέσων κοινωνικής δικτύωσης να διασφαλίζετε ότι προσαρμόζετε με συνέπεια το περιεχόμενό σας. Αυτό θα μπορούσε να είναι για τα διάφορα τμήματα κοινού σας ή την ίδια την πλατφόρμα.

Εάν δεν είστε σίγουροι από πού να ξεκινήσετε, πραγματοποιήστε έλεγχο σε κάθε πλατφόρμα που δημοσιεύετε. Το κοινό σας στο LinkedIn μπορεί να είναι εντελώς διαφορετικό από το κοινό σας στο TikTok. Προσαρμόζετε το περιεχόμενό σας για να ταιριάζει στο κοινό; Επίσης, είναι σημαντικό να παρακολουθείτε τι είδους περιεχόμενο λειτουργεί καλά σε κάθε πλατφόρμα. Το μακροχρόνιο περιεχόμενο που βασίζεται σε άρθρα δεν θα έχει καλή απόδοση στο Snapchat, αλλά θα ήταν τέλειο για το LinkedIn.

Παρόλο που είναι πολύ πιο εύκολο να κάνετε ένα κομμάτι περιεχομένου και να δημοσιεύσετε σε κάθε πλατφόρμα, είναι πολύ πιο επικερδές και άξιο χρόνου να προσαρμόσετε τη στρατηγική σας για κάθε πλατφόρμα και τμήμα κοινού.

Αξιοποιήστε τα δωρεάν εργαλεία

Δεν χρειάζεται να εγγραφείτε σε δέκα διαφορετικά εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης για να ανταγωνιστείτε. Υπάρχουν πολλά διαθέσιμα δωρεάν εργαλεία που μπορούν να κάνουν την εφαρμογή της στρατηγικής σας στα social media λίγο πιο εύκολη.

Το Canva είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για το σχεδιασμό περιεχομένου και υπάρχει ένα δωρεάν επίπεδο. Υπάρχουν χιλιάδες πρότυπα κοινωνικών μέσων που μπορείτε να επεξεργαστείτε ώστε να ταιριάζουν σε οποιαδήποτε επωνυμία. Μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο από την πλατφόρμα, καθώς η Canva έχει προκατασκευασμένα πρότυπα πλατφόρμας που ταιριάζουν στις απαραίτητες απαιτήσεις μεγέθους. Αυτό το εργαλείο είναι επίσης βολικό εάν θέλετε να ανεβάσετε το επίπεδο του παιχνιδιού σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να παρουσιάσετε βίντεο ή σύντομα κινούμενα σχέδια. Υπάρχουν και πρότυπα για αυτό.

Το buffer είναι ένα φανταστικό εργαλείο για τον προγραμματισμό περιεχομένου. Ένα δωρεάν επίπεδο σάς επιτρέπει να συνδέσετε έως και τρεις σελίδες μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στη συνέχεια, μπορείτε να σχεδιάσετε το περιεχόμενό σας στην εύχρηστη προβολή ημερολογίου τους. Voila! Έχετε προγραμματίσει με επιτυχία το περιεχόμενό σας.

Το Unsplash είναι το μοναδικό σας κατάστημα για οποιεσδήποτε δωρεάν στοκ φωτογραφίες σας. Αυτή η πλατφόρμα είναι μοναδική στο ότι οι εικόνες δεν έχουν συχνά μια πολύ «στοκ εικόνα». Είναι πιο ρεαλιστές και καλλιτεχνικοί. Αυτή η ασάφεια μπορεί να σημαίνει ότι πρέπει να σκάψετε λίγο πιο σκληρά για να βρείτε αυτό που ταιριάζει στις ανάγκες σας, αλλά hey, είναι δωρεάν. Το μόνο που ζητούν είναι να πιστώσεις τον φωτογράφο.

Τελικές σκέψεις

Εάν όλα αυτά ακούγονται υπερβολικά, μην ανησυχείτε. Αν ακολουθήσετε αυτές τις δέκα συμβουλές, θα είστε πολύ πάνω από πολλούς από τους ανταγωνιστές σας. Αργά αργά. Δεν χρειάζεται να εφαρμόσετε κάθε στρατηγική ταυτόχρονα. Ξεκινήστε να χτίζετε αυτές τις συνήθειες σιγά σιγά και εργάζεστε προς την ευρύτερη εικόνα.

Εάν ενδιαφέρεστε να συνεργαστείτε με μια εταιρεία στο πρόγραμμα κοινωνικής δικτύωσης σας, επικοινωνήστε με το B Squared Media για μια δωρεάν διαβούλευση.