TOP

Συμβουλές για να κυριαρχήσετε στον ανταγωνισμό με το μάρκετινγκ και τη βελτιστοποίηση τοπικών μηχανών αναζήτησης

SEO

Απελευθερώστε τη δύναμη της Google και παρακολουθήστε τον ιστότοπό σας να ανεβαίνει στην κορυφή με το μάρκετινγκ και τη βελτιστοποίηση των τοπικών μηχανών αναζήτησης. Σε αυτήν τη σειρά, συζητήσαμε πώς να εφαρμόσουμε, να παρακολουθήσουμε και να διαχειριστούμε το SEO. Τώρα ήρθε η ώρα να συγκεντρώσουμε τα πάντα για να ξεπεράσουμε τον ανταγωνισμό.

Η κατάταξη στη μηχανή αναζήτησής σας είναι χαμηλότερη από τους ανταγωνιστές σας;

Είστε μια τοπική επιχείρηση που αναζητά τοπικούς πελάτες. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεστε μια στρατηγική μάρκετινγκ που να αποτελείται από την προσέλκυση κοινού με υψηλή στόχευση. Ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι με το μάρκετινγκ της τοπικής μηχανής αναζήτησης.

Τώρα, υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους αυτό είναι αλήθεια. Για παράδειγμα, το 93 τοις εκατό των διαδικτυακών εμπειριών ξεκινούν από μια μηχανή αναζήτησης. Και αυτό είναι διπλά σημαντικό να γνωρίζουμε, καθώς η Google κατέχει περισσότερο από το 86 τοις εκατό του μεριδίου αγοράς των αναζητήσεων στο Διαδίκτυο.

Με άλλα λόγια, εάν δεν βρίσκεστε στο Google, τότε οι πιθανότητες να σας βρουν οι υποψήφιοί σας είναι ελάχιστες έως καθόλου.

Ευτυχώς, υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να κυριαρχήσετε στον ανταγωνισμό σας με την τοπική βελτιστοποίηση SEO.

Διεκδικήστε τις καταχωρίσεις σας στο Google My Business

Όταν οι χρήστες αναζητούν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία χρησιμοποιώντας το smartphone τους, εμφανίζει αυτόματα τις τοπικές επιχειρήσεις. Και το ίδιο συμβαίνει για τους χρήστες επιτραπέζιων υπολογιστών που εισάγουν τοπικές λέξεις-κλειδιά, όπως “ασφάλιση επιχειρήσεων στο Χιούστον, Τέξας”.

Είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι η επιχείρησή σας εμφανίζεται για τις λέξεις-κλειδιά που στοχεύετε.

Ένας τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να διεκδικήσετε τις καταχωρίσεις σας στο Google My Business και σε άλλες δημοφιλείς πλατφόρμες. Μόλις το διεκδικήσετε, βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες NAP (όνομα, διεύθυνση και αριθμός τηλεφώνου) είναι ακριβείς και συνεπείς με αυτό που υπάρχει στον ιστότοπό σας.

Επίσης, συμπληρώστε πλήρως την καταχώριση, ώστε να κατατάσσεται για περισσότερες λέξεις-κλειδιά. Αυτός είναι ένας βελτιωμένος τρόπος για να υπερβείτε τον ανταγωνισμό σας στις σελίδες αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης, καθώς αυτές οι καταχωρίσεις εμφανίζονται πριν από την πρώτη θέση στο Google.

Ζητήστε πελάτες για τοπικές κριτικές

Μόλις διεκδικήσετε τις καταχωρίσεις σας στο Yelp, στη Angie’s List και σε άλλους παρόμοιους ιστότοπους, οι πελάτες μπορούν να αρχίσουν να αφήνουν τοπικές κριτικές για την επιχείρησή σας. Αυτό βοηθά περαιτέρω το μάρκετινγκ της τοπικής μηχανής αναζήτησης.

Δεδομένου ότι εμφανίζεται στην κορυφή των σελίδων αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης, μπορεί να συμβάλει στην αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας. Και το κάνει αυτό με δύο τρόπους – ορατότητα και ενδιαφέρον. Εκτός από το να τραβάτε την προσοχή με το να είστε ιδιαίτερα ορατοί, οι εξαιρετικές κριτικές που λαμβάνετε θα βοηθήσουν στην ενθάρρυνση των πιθανών να επισκεφτούν τον ιστότοπό σας.

Αυτό μπορεί, με τη σειρά του, να βοηθήσει στην προώθηση περισσότερων επιχειρήσεων στην εταιρεία σας. Όσον αφορά τη δημιουργία αυτών των κριτικών, θα πρέπει να ζητήσετε από τους πελάτες σας να το κάνουν. Ένας τρόπος είναι να συμπεριλάβετε μια παρότρυνση για δράση και να συνδέσετε τα προφίλ της επιχείρησής σας όπου μπορούν να υποβάλουν μια κριτική.

Τοποθετήστε το στα email σας προς πελάτες που αγόρασαν πρόσφατα ή στα τιμολόγιά σας.

Οι επιχειρήσεις τείνουν να λαμβάνουν περισσότερες κριτικές αφού ζητούν από τους πελάτες να δώσουν μία.

Βρείτε και αναπτύξτε μια στρατηγική γύρω από τοπικές λέξεις-κλειδιά

Οι λέξεις-κλειδιά που στοχεύετε στον ιστότοπό σας και το περιεχόμενο σας θα υπαγορεύουν ποιος θα τον βρει. Επομένως, αν ψάχνετε για άτομα στο Μαϊάμι, Φλόριντα, τότε θα πρέπει να συμπεριλάβετε παραλλαγές του Μαϊάμι στις λέξεις-κλειδιά σας. Και αν υπάρχει μια συγκεκριμένη κοινότητα ή γειτονιά που θέλετε να στοχεύσετε, μπορείτε να τη συμπεριλάβετε επίσης, όπως η South Beach.

Ένα παράδειγμα τοπικής λέξης-κλειδιού είναι η “Πωλούνται σπίτια στη Νότια Παραλία” ή μπορείτε να τη μορφοποιήσετε σε μια ερώτηση όπως πολλοί από τους σημερινούς χρήστες: “Πού μπορώ να βρω σπίτια προς πώληση στο South Beach;”

Για την τελευταία φράση-κλειδί, θέλετε να διαμορφώσετε το περιεχόμενό σας γύρω από την απάντηση στην ερώτηση, ώστε να ρέει στο περιεχόμενο φυσικά.

Καθώς αναζητάτε δημοφιλείς όρους αναζήτησης στον κλάδο σας, θα θέλετε να έχετε έναν ωραίο συνδυασμό λέξεων-κλειδιών μακράς ουράς, ώστε να είναι ιδιαίτερα στοχευμένο. Μόνο συγκεκριμένοι χρήστες πληκτρολογούν αυτήν τη λέξη-κλειδί, πράγμα που σημαίνει ότι είναι πιο πιθανό να βρουν ενδιαφέρον για το περιεχόμενό σας και την επιχείρησή σας.

Εφαρμόστε στρατηγικές δημιουργίας τοπικών συνδέσμων

Αυτό μοιάζει πολύ με τη δημιουργία συνδέσμων σε μια κανονική καμπάνια SEO, εκτός από τη φορά που στοχεύετε σε τοπικούς ιστότοπους. Για παράδειγμα, εάν διευθύνετε ένα οδοντιατρείο, μπορείτε να λάβετε backlinks από τον ιστότοπο ενός τοπικού διατροφολόγου.

Είναι σημαντικό οι τοπικές επιχειρήσεις να σχετίζονται με τον κλάδο σας. Για παράδειγμα, δεν είναι ασυνήθιστο για διατροφολόγους και λάτρεις της υγείας να παραπέμπουν τους αναγνώστες τους σε έναν τοπικό οδοντίατρο.

Η Google και άλλες μηχανές αναζήτησης ταξινομούν τα backlinks με βάση τη συνάφεια και τη χρησιμότητά τους για το κοινό που κάνει κλικ πάνω τους. Εξάλλου, θέλουν να γίνουν ένα αξιόπιστο εργαλείο για να κατευθύνουν τους χρήστες σε περιεχόμενο που είναι χρήσιμο.

Μπορείτε να απευθυνθείτε σε τοπικές επιχειρήσεις και να τους ζητήσετε να συνδέσουν τον ιστότοπό σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να ζητήσετε να γράψετε μια ανάρτηση ιστολογίου επισκέπτη που οδηγεί πίσω στον ιστότοπό σας. Θα πρέπει επίσης να εργαστείτε για τη δημιουργία πολύτιμου περιεχομένου, έτσι ώστε αυτές οι επιχειρήσεις να θέλουν να συνδεθούν με το περιεχόμενό σας μόνες τους.

Αγοράστε διαφημίσεις PPC στο Google

Οι διαφημίσεις πληρωμής ανά κλικ (PPC) είναι ένα άλλο εξαιρετικό εργαλείο για την ενίσχυση του μάρκετινγκ της τοπικής μηχανής αναζήτησης. Στην πραγματικότητα, είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να οδηγείτε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας αμέσως.

Μόλις ανέβουν οι διαφημίσεις σας, είναι αμέσως ορατές. Όπως θα διαπιστώσετε, η Google τοποθετεί διαφημίσεις στην κορυφή και στο κάτω μέρος κάθε σελίδας αναζήτησης.

Η αμεσότητα της τοποθέτησης της διαφήμισης την καθιστά εξαιρετική τακτική για την άμεση ενίσχυση της προβολής της επιχείρησής σας. Επομένως, εάν μόλις ανοίγετε ένα κατάστημα, αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να τραβήξετε την προσοχή κατά τη δημιουργία της τοπικής σας καμπάνιας SEO.

Αυτό που είναι υπέροχο με τη ΔΕΗ είναι ότι μπορείτε να ορίσετε τον ημερήσιο προϋπολογισμό σας έτσι ώστε να μην καταναλώνει τη χρηματοδότηση του μάρκετινγκ. Στη συνέχεια, μπορείτε να τα καταργήσετε όποτε τελειώσετε με την καμπάνια σας. Είναι πολύ ευέλικτο και σας επιτρέπει να δημιουργείτε διαφημίσεις υψηλής στόχευσης για να προσελκύσετε ένα πολύ συγκεκριμένο κοινό.

Είναι καλή ιδέα να χρησιμοποιείτε τη PPC για καμπάνιες ευαίσθητες στον χρόνο, όπως για προπαραγγελίες, μεγάλα εγκαίνια, εκπτώσεις και προϊόντα περιορισμένης έκδοσης.