TOP

Συμβουλές για στρατηγικές μέσων κοινωνικής δικτύωσης το 2022

SM

Από τον Ιανουάριο του 2022, περισσότερο από το ήμισυ του κόσμου χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης — δηλαδή 4,62 δισεκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο που κάνουν κύλιση στο Instagram, το TikTok και κάνουν tweet στον αιθέρα.

Ίσως δεν προκαλεί έκπληξη, λοιπόν, το γεγονός ότι οι στρατηγικές μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει οι πιο σίγουροι τρόποι με τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορούν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στους πελάτες τους και να πλασάρουν τον εαυτό τους και τις επιχειρήσεις τους με τρόπους που πραγματικά προσελκύουν τη βάση των πελατών τους.

Αυτό δεν ισχύει πουθενά περισσότερο από τη βιομηχανία γυμναστικής. Πάρτε το #fitness του Instagram, ένα hashtag που έχει μόνο 180 εκατομμύρια χρήσεις.

Αυτοί είναι μεγάλοι αριθμοί που πρέπει να αναλυθούν και, ειλικρινά, υπάρχουν πολλές πληροφορίες στο διαδίκτυο για επιχειρήσεις που θέλουν να αναβαθμίσουν το παιχνίδι τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε μέσω του τρόπου παροχής υπηρεσιών τους είτε μέσω του τρόπου με τον οποίο προσελκύουν νέους πελάτες μέσω του γυμναστηρίου, του κλαμπ ή του στούντιο τους πόρτα.

Αλλά με τόσες πολλές πληροφορίες εκεί έξω – και πολλές από αυτές αντικρουόμενες – μπορεί να είναι συντριπτικό να γνωρίζουμε από πού να ξεκινήσουμε. Γι’ αυτό συγκεντρώσαμε τις κορυφαίες συμβουλές μας για τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης το 2022, γεμάτες με τις στρατηγικές κοινωνικών μέσων που εγγυημένα θα βοηθήσουν την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί.

Δημιουργήστε τον κόμβο κοινότητας σας

Το στοιχείο βρίσκεται στη λέξη: μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Χρησιμοποιήστε τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης για να δημιουργήσετε έναν ισχυρό κόμβο κοινότητας, επειδή όταν η επιχείρησή σας είναι κοινότητα, οι πελάτες σας παραμένουν πιστοί και οδηγούν νέους ανθρώπους σε εσάς και την επωνυμία σας. Τρεις βασικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να το κάνετε αυτό περιλαμβάνουν:

  • Ζωντανή ροή των υπηρεσιών σας
  • Οργάνωση προκλήσεων
  • Αξιοποίηση βαθμολογικών πινάκων

Ένας κρίσιμος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να παραδώσετε τις υπηρεσίες σας σε μια διαδικτυακή κοινότητα. Η δημιουργία ενός λογαριασμού YouTube ή Instagram είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για ζωντανή ροή ή ανέβασμα προηχογραφημένων προπονήσεων. Στεγάζοντας το περιεχόμενό σας σε ένα μέρος, μπορείτε να κάνετε cross-post στα άλλα κανάλια κοινωνικών μέσων.

Η ενθάρρυνση των ανθρώπων να μοιράζονται, να κατεβάζουν και να σχολιάζουν τα βίντεό σας μπορεί να αυξήσει την αφοσίωση και να κάνει τους ανθρώπους να μιλήσουν!

Επιπλέον, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να οργανώσετε προκλήσεις και να ζητήσετε από την κοινότητά σας να κινηματογραφήσει τον εαυτό του και να τα μοιραστεί στο διαδίκτυο! Η ιδέα είναι να έχετε μια σταθερή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να ενθαρρύνετε τα μέλη να αλληλεπιδρούν μαζί σας έξω από το γυμναστήριο.

Ένας άλλος τρόπος θα μπορούσε να είναι η δημιουργία βαθμολογικών πινάκων. Η χρήση ενός βαθμολογικού πίνακα για να γιορτάσετε τα επιτεύγματα των πελατών σας είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να τους κρατήσετε αφοσιωμένους. Η ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με τα ορόσημα των πελατών σας είναι επίσης ένας απλός τρόπος να κάνετε κάποιο διαδικτυακό μάρκετινγκ και να αυξήσετε γρήγορα την προβολή σας στο διαδίκτυο.

Χρησιμοποιήστε στρατηγικές μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να προσλάβετε το καλύτερο ταλέντο

Η Virtuagym διεξήγαγε πρόσφατα μια έρευνα μεταξύ των πελατών μας σε όλο τον κόσμο και ένα από τα κύρια πράγματα με τα οποία αγωνίστηκαν οι πελάτες μας τον περασμένο χρόνο ήταν η προσέλκυση των κατάλληλων ταλέντων. Στην πραγματικότητα, περίπου το 10% των ιδιοκτητών γυμναστηρίων σε όλο τον κόσμο πρότεινε ότι η εύρεση ειδικευμένου προσωπικού για τα γυμναστήρια και τα κλαμπ ευεξίας τους ήταν ο μεγαλύτερος αγώνας όλων των εποχών.

Ο καλύτερος τρόπος για να τα τυλίξετε; Δείξτε την ιδανική σας πρόσληψη ότι είστε το πιο επιθυμητό μέρος στην τοποθεσία σας για να εργαστείτε. Αυτό γίνεται καλύτερα καλλιεργώντας μια συναρπαστική ιστορία που αποτυπώνει αυθεντικά τη μοναδική εταιρική σας κουλτούρα. Προσδιορίστε πώς θα παρουσιάσετε τον εαυτό σας ως οργανισμό και δημιουργήστε περιεχόμενο που αντικατοπτρίζει αυτά τα ιδανικά.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το ιδανικό μέρος για να το κάνετε αυτό. Μπορείτε να δημιουργήσετε μια ιστορία επωνυμίας μέσω μιμιδίων, λεζάντων, βίντεο ή εικόνων που μοιράζεστε στα κανάλια σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που καταγράφουν ποιοι είστε ως επιχείρηση και πώς είναι να συνεργάζομαι μαζί σας.

Δοκιμάστε το TikTok

Το TikTok είναι μια συχνά παραμελημένη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που μπορεί να λειτουργήσει ως ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για να προσελκύσετε νέους ανθρώπους στην επιχείρησή σας — ιδιαίτερα εκείνους που ανήκουν στην ηλικία 16-24 ετών. Ακόμα κι αν αυτό δεν χτυπήσει το κύριο κοινό-στόχο σας, με πάνω από 689 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες, θα θέλετε ένα κομμάτι αυτής της μελλοντικής μελλοντικής βάσης πελατών.

Όταν πρόκειται για τη δημιουργία περιεχομένου TikTok, μην υποτιμάτε τη δύναμη του χιούμορ. Αποθηκεύστε τα εκλεπτυσμένα σενάρια σας για το YouTube και απολαύστε να είστε αυθεντικοί και ευγενικοί.

Εάν δεν είστε πολύ σίγουροι από πού να ξεκινήσετε όταν δημιουργείτε χιουμοριστικό περιεχόμενο, δοκιμάστε να δημιουργήσετε βίντεο που διασκεδάζουν τις τάσεις της φυσικής κατάστασης ή καταρρίπτουν δημοφιλείς μύθους για τη γυμναστική. Αυτό γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ του τρόπου ζωής ενός personal trainer και του τρόπου ζωής των πελατών του.

Δημιουργήστε έναν διαδικτυακό «ελκυστικό χαρακτήρα»

Έχετε ακούσει για τον «Ελκυστικό χαρακτήρα;» Και όχι, δεν εννοούμε κάποιον που φαίνεται καλός με παντελόνι γιόγκα.

Αυτός ο όρος αναφέρεται σε ένα άτομο με φυσικό χάρισμα που προσελκύει οπαδούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Είναι το πρόσωπο που μοιράζεστε με το κοινό σας και μπορεί να είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την οικοδόμηση σχέσεων με τους πιθανούς ακόλουθους.

Τα 4 στοιχεία της δημιουργίας του ελκυστικού χαρακτήρα:

  • Η ιστορία σας – Ποιος είστε;
  • Παραβολές – Ποιες ιστορίες μπορείτε να πείτε;
  • Ελαττώματα χαρακτήρων – Δεν είστε τέλειοι, σωστά; Τι σε κάνει λοιπόν άνθρωπο;
  • Πολικότητα – Δεν μπορείτε να κάνετε τους πάντες να σας αρέσουν, γι’ αυτό έχετε τις δικές σας σταθερές απόψεις.

Αυτά τα στοιχεία επηρεάζουν έντονα τον τρόπο που οι άνθρωποι σχετίζονται μαζί σας. Όλοι οι fitness influencers έχουν καλλιεργήσει έναν ελκυστικό χαρακτήρα στα social media – έτσι αποκτούν οπαδούς!

Με λίγα λόγια, μην φοβάστε να είστε το πρόσωπο της επωνυμίας σας. οι άνθρωποι συνδέονται μαζί σας πριν συνδεθούν με το προϊόν σας.

Κρατήστε το δάχτυλό σας στον παλμό των τάσεων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Η ενημέρωση με τις τελευταίες τάσεις σάς βοηθά να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενό σας παραμένει σχετικό και σχετικό. Οι τάσεις αλλάζουν πιο γρήγορα από ό,τι ένας γύρος διαλειμμάτων, επομένως το να τις παρακολουθείτε είναι το κλειδί για τις στρατηγικές σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ποσοστό επιτυχίας σας στο διαδίκτυο.

Αποκτήστε το σωστά και μπορείτε να δημιουργήσετε ένα ολόκληρο φορτίο έλξης επωνυμίας. Φροντίστε όμως να θυμάστε ότι δεν είναι όλες οι τάσεις του TikTok, η πρόκληση του Facebook και το hashtag του Instagram είναι κατάλληλα για την επιχείρησή σας, γι’ αυτό επιλέξτε με σύνεση και λάβετε υπόψη σας την προσωπικότητα της επωνυμίας σας και τη βάση πελατών. Σε τελική ανάλυση, οι αποτελεσματικές στρατηγικές μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι εκείνες που παραμένουν αληθινές και αυθεντικές σε ό,τι αφορά την επιχείρησή τους.