TOP

Συμβουλές για ταχεία ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης το 2022

SM

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χαράζουν μια νέα πορεία το 2022. Θα μπορούσατε να τα βγάλετε πέρα με αναρτήσεις με υπερβολικά πρότυπα στο παρελθόν, αγνοώντας τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν σε διαφορετικές εφαρμογές. Τώρα έχουμε χώρους με ξεχωριστή κουλτούρα: TikTok. Λέσχη. Ό,τι υπόσχεται να είναι το μετασύμπαν.

Τώρα περισσότερο από ποτέ, χρειάζεστε ένα σχέδιο μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Με δεκάδες εφαρμογές για εξερεύνηση, το μάρκετινγκ μιας επιχείρησης ή η ανάπτυξη μιας προσωπικής επωνυμίας είναι μια αργή, πολυεπίπεδη διαδικασία.

Ξεκινήστε με μία μόνο πλατφόρμα

Ο πρώτος κανόνας κυριαρχίας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι η εστίαση. Δεν μπορείτε να είστε σε κάθε πλατφόρμα ταυτόχρονα, τουλάχιστον όχι στην αρχή. Η σύνδεση με ανθρώπους σε ένα μέρος είναι καλύτερη από το να χωρίζετε την προσοχή σας σε έξι διαφορετικές εφαρμογές.

Επιπλέον, έχετε δει τον αριθμό των εφαρμογών αυτές τις μέρες; Οι επιλογές είναι συντριπτικές.

Μπορείτε να εγγραφείτε:

  • Facebook
  • Facebook Messenger
  • Instagram
  • YouTube
  • Τικ Τοκ
  • LinkedIn
  • Κελάδημα
  • Pinterest
  • Snapchat
  • Λέσχη
  • Reddit
  • Διχόνοια
  • Δίκτυα podcast (π.χ. Spotify)
  • Τράβηγμα
  • Patreon
  • WhatsApp

Οι πέντε κορυφαίες εφαρμογές είναι το Facebook, το Instagram, το YouTube, το TikTok και το LinkedIn. Εκατομμύρια άνθρωποι ασχολούνται με αυτούς τους χώρους, επομένως είναι ιδανικοί για να προσελκύσουν μεγάλο κοινό. Απλώς να θυμάστε ότι η καλύτερη πλατφόρμα για εσάς δεν είναι η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις. είναι ο χώρος όπου μπορείτε εύκολα να βρείτε το κοινό-στόχο σας.

Βρείτε τη θέση σας

Το 2022, η εύρεση της θέσης σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι απαραίτητη. Θέλετε να προσελκύσετε ομοϊδεάτες, όχι τυχαίους οπαδούς που δεν βλέπουν το περιεχόμενό σας ή δεν κάνουν αγορές. Θα πρέπει να αφιερώσετε χρόνο για να προσδιορίσετε σε ποια κοινότητα ανήκετε, είτε πρόκειται για μπαμπάδες που αναζητούν παπούτσια για τρέξιμο είτε για έφηβους που αγαπούν τα παιχνίδια για κινητά.

Όταν βρείτε τη σωστή θέση, επιμείνετε σε αυτήν. Η κοινωνική ανάπτυξη γίνεται ευκολότερη με εστιασμένο περιεχόμενο που μιλά συνεχώς στο κοινό σας.

Νιώστε άνετα να λέτε ιστορίες — πολλές από αυτές

Το καλό μάρκετινγκ είναι ουσιαστικά καλή αφήγηση. Εάν μπορείτε να πείτε μια φανταστική ιστορία, μια ιστορία που απεικονίζει το κοινό σας ως ήρωες σε μια ευγενή αναζήτηση, τα κανάλια σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα αυξηθούν. Είναι πραγματικά τόσο απλό. Οι άνθρωποι συνδέονται μέσω της ανταλλαγής ιστοριών και βλέποντας τον εαυτό τους να εκπροσωπείται με θετικό πρίσμα.

Αξιοποιήστε τη δύναμη του μάρκετινγκ επιρροής

Γνωρίζετε αυτόν τον παράγοντα επιρροής που βλέπετε πάντα στη ροή σας; Αυτός που δημοσιεύει μέσα στη θέση σας και δέχεται πλήθος αρραβώνων; Στείλτε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε αυτό το άτομο το 2022. Ρωτήστε για τις τιμές του και εάν θα προωθήσει ορισμένα από τα προϊόντα σας στο κοινό του.

Παρεμπιπτόντως, δεν θα ήσασταν το μόνο άτομο που θα προσεγγίσει. Σύμφωνα με το Influencer Marketing Hub, το 90% των εμπορικών σημάτων πιστεύει στη δύναμη του μάρκετινγκ επιρροής.

«Αν θέλετε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας, βρείτε έναν influencer», «Υπάρχει ένας influencer για όλα. Βρείτε ένα για να σας βοηθήσει να αναπτυχθείτε, και όχι μόνο ένα [άτομο]. Θα σας προκαλούσα φέτος να πείτε, “Ποιον άλλον μπορώ να προσλάβω για να μπει και να προωθήσει αυτό το προϊόν;”

Επαναπροσδιορίστε το περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η δημοσίευση του ίδιου περιεχομένου σε κάθε πλατφόρμα είναι κακή ιδέα. Οι ψηφιακές κοινότητες έχουν μια ξεχωριστή κουλτούρα και δεν ανταποκρίνονται στις ίδιες συνομιλίες ή ακόμη και στο ίδιο στυλ συνομιλίας. Μεταμορφώστε το περιεχόμενό σας ώστε να συνδυάζεται με οποιαδήποτε πλατφόρμα και τους ανθρώπους που την κατοικούν.

Για παράδειγμα, μπορείτε να κάνετε πολλά με ένα βίντεο στο YouTube. Τελικά, αυτό το βίντεο γίνεται μια ανάρτηση ιστολογίου, η οποία συμπυκνώνεται σε ένα νήμα Twitter, το οποίο συρρικνώνεται σε ένα σενάριο TikTok ή Instagram Reels. Ακόμη και οι δημιουργοί podcast έχουν ένα σχέδιο για το περιεχόμενό τους. Τα πλήρη οπτικά επεισόδια είναι τέλεια για το YouTube, ενώ τα κομμάτια ήχου και τα βίντεο κλιπ πηγαίνουν στο Instagram, το Facebook ή το Twitter.

Δημιουργήστε την ομάδα σας στα social media

Με τον όρο ομάδα, εννοούμε έναν διαχειριστή μέσων κοινωνικής δικτύωσης που χειρίζεται κάθε προφίλ. Κάθε φορά που συνδέεστε σε μια νέα πλατφόρμα, χρειάζεστε κάποιον να επιβλέπει και να διαχειρίζεται αυτήν την κοινότητα.

Φανταστείτε έναν διαχειριστή του Facebook να πρέπει να δημιουργήσει ξαφνικά το TikToks. Αυτή είναι μια σημαντική αλλαγή πλατφόρμας. Τώρα αυτό το άτομο πρέπει να παρακολουθεί μοντέρνα ηχητικά κλιπ και να συγκεντρώσει το θάρρος να χορέψει για 60 δευτερόλεπτα. Καλύτερα να προσλάβετε κάποιον που διαπρέπει σε αυτόν τον τομέα.

Το σχέδιό σας για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το 2022 εξαρτάται από το κοινό σας και από το τι θέλετε να επιτύχετε συνολικά. Αλλά για κάθε είδους στόχο – ψυχαγωγία, μάρκετινγκ, πώληση αγαθών – πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε έναν ακόλουθο.