TOP

Συμβουλές για τη Δημιουργία μιας Επιτυχημένης Στρατηγικής Ψηφιακού Μάρκετινγκ

DM

Για να επιβιώσουν οι εταιρείες σε αυτήν την ψηφιακή εποχή, πρέπει να διαφημίζονται στο διαδίκτυο όσο και στον φυσικό κόσμο. Πολλοί καταναλωτές ξεκινούν την αναζήτησή τους για προϊόντα ή υπηρεσίες στο Διαδίκτυο. Στην πραγματικότητα, η έρευνα δείχνει ότι το 81 τοις εκατό των αγοραστών κάνουν έρευνα στο διαδίκτυο πριν κάνουν μια μεγάλη αγορά. Η ύπαρξη μιας αποτελεσματικής στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ θα βοηθήσει το κοινό-στόχο σας να βρει την εταιρεία σας.

Γνωρίστε το κοινό σας.

Γνωρίζετε ποιος αγοράζει τα προϊόντα σας ή ποιος χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες σας; Σκεφτείτε τις ανάγκες τους όταν σχεδιάζετε τη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Δημιουργήστε πρόσωπα ή προφίλ πελατών. Όσο πιο στοχευμένο και εξατομικευμένο φαίνεται το μάρκετινγκ σας, τόσο ισχυρότερος αντίκτυπος θα έχει συνήθως στον πελάτη ή στους πελάτες σας.

Ελέγξτε τα αναλυτικά στοιχεία του ιστότοπου σας.

Από πού προέρχεται η επισκεψιμότητα σας; Γνωρίζετε τι αναζητήσεις σας φέρνουν πελάτες; Αφιερώνοντας λίγο χρόνο στην ανασκόπηση των δεδομένων και των αναλυτικών στοιχείων για την επισκεψιμότητα του ιστότοπου σας μπορεί να σας βοηθήσει να διαμορφώσετε ένα καλύτερο σχέδιο για την ενίσχυση της επισκεψιμότητας και των ποσοστών μετατροπών.

Εξετάστε τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης.

Μόλις μάθετε τι φέρνει πελάτες στον ιστότοπο σας, πρέπει να δώσετε προτεραιότητα σε αυτές τις πληροφορίες στον ιστότοπο σας, στο ιστολόγιο σας και στο περιεχόμενο μάρκετινγκ. Με αυτόν τον τρόπο θα βοηθήσετε την επιχείρηση σας να αυξήσει την κατάταξή της για αυτούς τους βασικούς όρους στις μηχανές αναζήτησης, φέρνοντας περισσότερη επισκεψιμότητα.

Μπείτε στα μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Εάν δεν είστε ήδη στα social media, ήρθε η ώρα να το αλλάξετε! Χωρίς παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αφήνεστε στην εικονική σκόνη καθώς το 93 τοις εκατό των επιχειρήσεων είναι ενεργές στο Facebook και το 89 τοις εκατό χρησιμοποιεί το Twitter. Με τη σωστή λειτουργία, οι λογαριασμοί μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να αυξήσουν το ενδιαφέρον για την εταιρεία σας και να βοηθήσουν στη βελτίωση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας σας. Η ιογενής κοινή χρήση του περιεχομένου σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να οδηγήσει σε πλημμύρα ενδιαφέροντος για την εταιρεία σας.

Μάθετε πότε να φέρετε επαγγελματίες.

Η φροντίδα του ιστότοπου σας, των λογαριασμών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και της ίδιας της επιχείρησής σας μπορεί να είναι πολλή δουλειά. Γνωρίστε τα όρια σας και συνεργαστείτε με επαγγελματίες που μπορούν να σας βοηθήσουν να διατηρήσετε την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή την ψηφιακή σας παρουσία. Οι επαγγελματικές τους πινελιές μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην ανάπτυξη της παρουσίας σας στο διαδίκτυο και να επηρεάσουν θετικά την απόδοση σας.