TOP

Συμβουλές και κόλπα μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης

SM

Η ανάπτυξη μιας αποτελεσματικής στρατηγικής μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι απαραίτητη για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης επωνυμίας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παίζουν τεράστιο ρόλο στον τρόπο με τον οποίο προωθείτε το περιεχόμενό σας και αλληλεπιδράτε με τους πελάτες σας. Πρέπει να βρείτε μια στρατηγική που να λειτουργεί καλύτερα για την εταιρεία σας και την ομάδα μάρκετινγκ.

Δεν δημιουργούνται όλες οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων εξίσου. Κάθε πλατφόρμα απαιτεί μια ελαφρώς διαφορετική προσέγγιση, αλλά η ομάδα μάρκετινγκ θα πρέπει να αναπτύξει μια συνολική στρατηγική κοινωνικών μέσων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για κάθε πλατφόρμα.

Η δημιουργία ενός ακόλουθου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα σας βοηθήσει να διευρύνετε το κοινό-στόχο σας και να προσεγγίσετε νέους πελάτες. Το να έχετε επαρκείς ακόλουθους καθορίζει πόσο επιτυχημένο είναι το μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Χωρίς οπαδούς, δεν θα είχατε κανέναν στον οποίο θα μπορούσατε να προωθήσετε την αγορά και κανέναν για να διαδώσετε τη λέξη για την εταιρεία σας.

Επιλέξτε τις κατάλληλες πλατφόρμες για το κοινό σας.

Δεν χρειάζεται να βρίσκεστε σε κάθε πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης εκεί έξω. Όταν κατασκευάζετε τη στρατηγική σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σκεφτείτε ποιες πλατφόρμες θα λειτουργούσαν καλύτερα παράλληλα με τη στρατηγική σας. Θέλετε κάθε πλατφόρμα να επαινεί την επωνυμία σας και να είναι η καλύτερη πλατφόρμα για την προώθηση του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας.

Θα πρέπει να κατανοήσετε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας και πώς θα ανταποκρινόταν σε κάθε πλατφόρμα. Καθορίστε τα βασικά δημογραφικά στοιχεία του κοινού σας, όπως η ηλικία, το φύλο, τα χόμπι, το επάγγελμα κ.λπ. Μπορείτε ακόμη να στείλετε τη λίστα email σας μια σύντομη έρευνα σχετικά με τις συνήθειές του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ωστόσο, σε γενικές γραμμές, κάθε πλατφόρμα έχει ήδη ένα ευρύ κοινό. Για παράδειγμα, εάν είστε επιχείρηση B2B, το LinkedIn θα είναι η πλατφόρμα που προτιμάτε. Εάν αγοράζετε σε νεότερους καταναλωτές, αξίζει να το εξετάσετε το Snapchat. Και αν είστε μια επωνυμία που απευθύνεται στον καταναλωτή και είναι ιδιαίτερα οπτική, το Instagram είναι ο τέλειος χώρος για τις όμορφες εικόνες σας.

Δημιουργήστε λογαριασμούς που αντιπροσωπεύουν την επωνυμία σας.

Η επωνυμία σας πρέπει να εκπροσωπείται καλά σε κάθε σχετική πλατφόρμα κοινωνικών μέσων. Θέλετε τα πάντα, από το όνομα χρήστη έως την περιγραφή του λογαριασμού σας, να αντιπροσωπεύουν την επωνυμία σας. Οι άνθρωποι θα κρίνουν εάν θέλουν ή όχι να σας ακολουθήσουν με βάση την εικόνα του προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το όνομα χρήστη και την περιγραφή σας, καθώς και το περιεχόμενο που δημοσιεύετε.

Το όνομα χρήστη σας πρέπει να συνδέεται με το όνομα της εταιρείας σας και να είναι συνεπές σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Η χρήση διαφορετικών ονομάτων χρήστη για κάθε πλατφόρμα μπορεί να προκαλέσει σύγχυση στους οπαδούς σας και θα κάνει την εταιρεία σας πιο δύσκολο να

βρεθεί σε διαφορετικές πλατφόρμες. Η σύντομη περιγραφή σας θα πρέπει να μπορεί να συνοψίζει ποια είναι η εταιρεία σας και τι κάνετε.

Δημιουργήστε με συνέπεια εκπαιδευτικό και ελκυστικό περιεχόμενο.

Το περιεχόμενο είναι το κλειδί για το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ανάλογα με την πλατφόρμα, μπορεί να παράγετε διαφορετικό περιεχόμενο, αλλά θα πρέπει όλα να είναι εκπαιδευτικά και ελκυστικά για το κοινό σας.

Για παράδειγμα, το περιεχόμενο του Snapchat είναι προσωρινό και το Instagram είναι πιο μόνιμο. Αυτό σημαίνει ότι το περιεχόμενο που δημοσιεύετε στο Instagram δεν θα λειτουργεί απαραίτητα για το Snapchat, αλλά θα μπορούσε να επαναπροσδιοριστεί ώστε να είναι πιο κατάλληλο. Θα πρέπει να δημιουργήσετε μια στρατηγική που θα διασφαλίζει ότι δημιουργείτε εξίσου ελκυστικό περιεχόμενο σε όλες τις πλατφόρμες.

Μπορεί να χρησιμοποιείτε το Snapchat μόνο για να δημοσιεύετε περιεχόμενο “παρασκηνιακά” με διασκεδαστικά πράγματα που κάνετε ως εταιρεία, ενώ χρησιμοποιείτε το Facebook, το LinkedIn και το Twitter για να μοιράζεστε τις αναρτήσεις ιστολογίου και τις σελίδες προορισμού σας.

Όσον αφορά το θέμα, μία από τις καλύτερες συμβουλές και κόλπα μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει να κάνει με τη συνέπεια. Θέλετε να δημοσιεύετε με συνέπεια περιεχόμενο, είτε πρόκειται για εικόνες, γραπτό υλικό, εταιρικά νέα ή προσκλήσεις σε εκδηλώσεις. Η δημιουργία ενός προγράμματος κοινωνικών μέσων θα σας βοηθήσει να παράγετε και να δημοσιεύετε στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όσο πιο συχνά μπορείτε.

Προώθηση, προώθηση, προώθηση.

Συχνά, οι εταιρείες πιστεύουν ότι η δουλειά τους ολοκληρώνεται όταν δημοσιεύουν την ανάρτησή τους στο blog ή ανεβάζουν τη λευκή τους βίβλο στον ιστότοπό τους. Αλλά όταν πρόκειται για περιεχόμενο, η προώθηση είναι το πιο σημαντικό βήμα.

Ο τρόπος με τον οποίο προωθείτε το περιεχόμενό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να καθορίσει την επιτυχία αυτού του περιεχομένου. Θέλετε να προωθήσετε το περιεχόμενό σας σε όσες περισσότερες σχετικές πλατφόρμες μπορείτε. Προσθέστε εικονίδια κοινωνικής δικτύωσης στο ιστολόγιό σας και στον ιστότοπό σας για να διευκολύνετε τους χρήστες να μοιράζονται το περιεχόμενό σας και να χρησιμοποιούν hashtags, όταν χρειάζεται, για να εμφανίζουν το περιεχόμενό σας σε σχετικές αναζητήσεις.

Προωθώντας το περιεχόμενό σας σε όλες τις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, θα μπορείτε να επεκτείνετε τους ακόλουθούς σας, να αποκτήσετε περισσότερους επισκέπτες στον ιστότοπό σας και να αυξήσετε τις ευκαιρίες σας να μετατρέψετε αυτούς τους επισκέπτες. Αν δεν έχετε προωθήσει το περιεχόμενό σας στα social media πριν, θα εκπλαγείτε από το πόσο αποτελεσματικό είναι!

Αλληλεπιδράστε με τους οπαδούς σας.

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν να κάνουν με το να είναι κοινωνικά. Η αλληλεπίδραση με τους οπαδούς σας θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε θετικές σχέσεις. Η επικοινωνία με τους οπαδούς σας θα σας βοηθήσει να αναπτύξετε μια πιο πιστή βάση ακολούθων και οι πιστοί ακόλουθοί σας μπορούν να είναι μερικοί από τους καλύτερους

υποστηρικτές σας. Η απάντηση σε αναφορές, μηνύματα και σχόλια θα δείξει στους ακόλουθούς σας ότι η εταιρεία σας ενδιαφέρεται για τις απόψεις τους.

Μπορείτε επίσης να αλληλεπιδράσετε με τους οπαδούς σας κάνοντας ερωτήσεις και δημιουργώντας ευκαιρίες που ενθαρρύνουν την αλληλεπίδραση μεταξύ της εταιρείας σας και των οπαδών σας. Θα πρέπει να έχετε κατά νου ότι οι αλληλεπιδράσεις σας πρέπει να προσθέτουν αξία στην επωνυμία σας και να δίνουν καλή εντύπωση, ακόμα κι αν απαντάτε σε αρνητικό σχόλιο.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας σημαντικός παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει την επιτυχία της στρατηγικής μάρκετινγκ. Το να καταλάβετε τι λειτουργεί καλύτερα για την επιχείρησή σας είναι ζωτικής σημασίας για την τελειοποίηση της παρουσίας σας στο διαδίκτυο. Ας ελπίσουμε ότι αυτές οι 5 συμβουλές και κόλπα μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα βοηθήσουν την ομάδα μάρκετινγκ σας να διαμορφώσει τη στρατηγική της για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να σας κατευθύνουν προς την κατεύθυνση της επιτυχίας.