TOP

Συμβουλές μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης για αρχάριους και επαγγελματίες

SM

Δεν έχει σημασία αν είστε μια μικρή επιχείρηση ή μια μεγάλη εταιρεία, κάθε έμπορος έχει την επιθυμία να συνδεθεί με το κοινό-στόχο του σε προσωπικό επίπεδο. Εάν ακούτε τι ζητά το κοινό-στόχος σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να τους κατευθύνετε προς τη σωστή κατεύθυνση, συνήθως στον ιστότοπο ή το ιστολόγιό σας.

Μόλις ο επισκέπτης βρεθεί στον ιστότοπο ή το ιστολόγιό σας, έχετε την ευκαιρία να τον προσελκύσετε και να τον μετατρέψετε σε συνδρομητές, δυνητικούς πελάτες ή ακόμα και πελάτες! Αλλά πρώτα, αναρωτηθείτε την εξής ερώτηση: Ποια μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι τα καλύτερα για να προσεγγίσω το κοινό-στόχο μου;

Χρησιμοποιούν Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram, Pinterest, YouTube ή συνδυασμό αυτών; Ακολουθούν ορισμένες γενικεύσεις που πρέπει να λάβετε υπόψη, αλλά η χρήση των κοινωνικών πλατφορμών εξαρτάται πραγματικά από το κοινό σας. Το Twitter είναι ιδανικό για σύντομα μηνύματα και για τη λήψη μηνυμάτων για γενική απήχηση και εντυπώσεις. Το Facebook επιτρέπει μεγαλύτερες αναρτήσεις, φθάνοντας σε ένα πλήθος μεταξύ 20-65 ετών. Το Pinterest είναι πιο ωφέλιμο για εικόνες, οπότε αν ασχολείστε με τη βιομηχανία της τέχνης, αυτός είναι ο τρόπος που πρέπει να ακολουθήσετε. Το LinkedIn χρησιμοποιείται σε μεγάλο βαθμό για επαγγελματίες B2B επιχειρηματικές δραστηριότητες, επομένως αυτό είναι το ιδανικό μέρος αν πουλάτε προϊόντα ή υπηρεσίες B2B.

Να γνωρίζετε πόσο χρόνο μπορείτε να αφιερώσετε στα social

Το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι μια χρονοβόρα προσπάθεια. Χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο κοινωνικών μέσων όπως το HootSuite ή το HubSpot για να συνδέσετε όλους τους λογαριασμούς σας και να προγραμματίσετε αναρτήσεις κατά τη διάρκεια του χρόνου διακοπής λειτουργίας σας, ώστε να μην χρειάζεται να δημοσιεύετε συνεχώς αναρτήσεις καθ’ όλη τη διάρκεια της εργάσιμης ημέρας. Επίσης, μην ξεχνάτε να λαμβάνετε υπόψη τις αλλαγές ώρας. Αν δημοσιεύσετε κάτι στις 21:00 EST, είναι πιθανό ότι το μεγαλύτερο μέρος του κοινού σας στο Ηνωμένο Βασίλειο θα είναι στο κρεβάτι, χάνοντας το μήνυμα μάρκετινγκ. Προσδιορίστε την καλύτερη ώρα που αρέσει στο κοινό σας να αλληλεπιδρά με βάση τον τρόπο που αλληλεπιδρά με τις προηγούμενες αναρτήσεις σας για να βρείτε την καλύτερη χρονική περίοδο για κάθε μέρα.

Να είστε μοναδικοί στο περιεχόμενo σας

Τι σας ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές σας; Αναδείξτε τη μοναδικότητά σας δημοσιεύοντας συνδέσμους σε αναρτήσεις ιστολογίου και άρθρα που τονίζουν επιτεύγματα, ειδήσεις και άλλα πλεονεκτήματα. Η μόχλευση αυτών των στοιχείων είναι ο ακρογωνιαίος λίθος μιας επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Δημιουργήστε τα δικά σας hashtags για χρήση στο Twitter και το Facebook. Μοιραστείτε φωτογραφίες και διοργανώστε διαγωνισμούς υπότιτλων. Κάντε ερωτήσεις που μπορούν να απαντήσουν μόνο άτομα με εξειδίκευση στον τομέα σας. Σκεφτείτε έξω από το περιεχόμενό σας για να παρέχετε στους ακολούθους σας μοναδικό περιεχόμενο για να αλληλεπιδράσουν και να το μοιραστούν.

Να είστε γνήσιοι με τις συνδέσεις σας.Μην πιέζετε πάντα για πωλήσεις στα social media. Χρησιμοποιήστε το ως ευκαιρία να γνωρίσετε άτομα στον κλάδο σας. Δημιουργήστε και καλλιεργήστε αμοιβαία επωφελείς σχέσεις τόσο με τους πιθανούς πελάτες σας όσο και με τους ηγέτες σκέψης. Είναι αυτοί οι παράγοντες επιρροής που μπορούν να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην επιτυχία σας στο μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ένα μόνο retweet ή ένα like για έναν βασικό παράγοντα επιρροής μπορεί να βάλει το περιεχόμενό σας μπροστά σε εκατοντάδες, ίσως και χιλιάδες μάτια!

Ασχοληθείτε με τις αναρτήσεις σας

Έχετε πάει ποτέ σε ένα πάρτι, μόνο και μόνο για να ανακαλύψετε ότι δεν γνωρίζετε κανέναν εκεί και τα λίγα άτομα που γνωρίζετε δεν θα σας συστήσουν κανέναν άλλο; Αυτή είναι η αίσθηση του μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην αρχή όταν μπορεί να μην δημοσιεύετε σχεδόν κανέναν στην αρχή. Σε κανέναν δεν αρέσει αυτό το συναίσθημα, αλλά από εκεί ξεκινάμε όλοι. Γι’ αυτό πρέπει να ακολουθείς τους ανθρώπους και να τους δεσμεύεις. Βοηθήστε τους ακόλουθούς σας να βρουν αυτό που αναζητούν στο διαδίκτυο. Απαντήστε στις ερωτήσεις τους και επικοινωνήστε μαζί τους διαδικτυακά. Αφιερώστε λίγα λεπτά κάθε μέρα για να σχολιάσετε βασικούς λογαριασμούς επηρεαστών και να προσφέρετε την ειλικρινή σας γνώμη και εμπειρία. Εάν το κάνετε αυτό ειλικρινά και έξυπνα, θα αρχίσετε να τραβάτε την προσοχή των ανθρώπων και να δημιουργείτε γρήγορα το δίκτυό σας.

Να είστε αληθινοί με τους ακόλουθούς σας

Οι άνθρωποι θέλουν να αλληλεπιδρούν με άλλους ανθρώπους, όχι με ρομπότ. Επίσης, δεν θέλουν να τους στέλνουν συνεχώς spam. Κάντε τους ανθρώπους να αισθάνονται καλά που αλληλεπιδρούν μαζί σας. Τους ευχαριστήστε για την παρακολούθηση, τη δημοσίευση και την κοινή χρήση του περιεχομένου σας. Προσπαθήστε να ανταποδώσετε τη χάρη όταν μπορείτε και θα αρχίσετε να βλέπετε πώς μπορεί να συνεχίσει να χτίζεται η δυναμική των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Καθώς αναπτύσσετε την επιχείρησή σας, τελικά μπορείτε να προσλάβετε κάποιον για να αναλάβει τις προσπάθειες μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά μέχρι τότε, ξεκινήστε σκέφτεστε πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις συμβουλές για να σας βοηθήσουν να αρχίσετε να κυριαρχείτε στη στρατηγική σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Θα μπείτε σε έναν ρυθμό και θα δημιουργήσετε τη δική σας μοναδική φωνή και στυλ μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης.