TOP

Συμβουλές μάρκετινγκ περιεχομένου για επωνυμίες το 2022

CM

Ως έμπορος περιεχομένου, αναρωτιέστε τι θα κάνω φέτος που είναι διαφορετικό και καλύτερο από πέρυσι; Πώς θα προσφέρω αξία στο κοινό μου; Πώς θα αλλάξω τον τρόπο που αλληλεπιδρούν με την επωνυμία μου;

Θα θέλαμε επίσης να επισημάνουμε ορισμένες πιο ποιοτικές τάσεις και να μοιραστούμε μερικές συμβουλές μάρκετινγκ περιεχομένου που θα σας βοηθήσουν να παραμείνετε μπροστά.

Το 2022, οι έμποροι περιεχομένου σχεδιάζουν να παράγουν καθηλωτικές και διαδραστικές διαδικτυακές εμπειρίες που θα εντυπωσιάσουν, θα διασκεδάσουν και θα ενθουσιάσουν το κοινό τους. Η στρατηγική περιεχομένου τους θα είναι προσανατολισμένη στις αξίες των πελατών και θα διαμορφώνεται από δεδομένα πρώτου μέρους. Εκμεταλλευόμενοι την προηγμένη τεχνολογία, οι έμποροι θα αυξήσουν τη δέσμευση και θα επιτύχουν τους στόχους μάρκετινγκ.

Μπείτε στη θέση του κοινού

Το 2022, οι έμποροι θα επικεντρωθούν σε εξατομικευμένες εμπειρίες χρηστών. Δύο κοινά θέματα που περιμένουν οι καταναλωτές από τις επωνυμίες τους είναι η αυθεντικότητα και η συμπερίληψη. Οι πελάτες αναζητούν ειλικρίνεια από τις μάρκες, ενώ οι μάρκες αναζητούν βαθύτερες και πιο ολοκληρωμένες σχέσεις με τους πελάτες τους. Αυτή η αναζήτηση ειλικρίνειας έχει επινοηθεί το εφέ «Ted Lasso».

Εάν θέλετε ευχαριστημένους πελάτες, θα πρέπει να σκεφτείτε πώς μπορείτε να δείξετε στους πελάτες ότι τους νοιάζεστε ακόμα και όταν δεν τους πουλάτε. Η ενθάρρυνση της γνήσιας περιέργειας για τους καταναλωτές-στόχους σας θα σας βοηθήσει να αναπτύξετε μια στρατηγική επωνυμίας που θα απευθύνεται στο κοινό σας.

Κάντε το ποικίλο και περιεκτικό

Οι πελάτες θέλουν περιεχόμενο που να είναι ποικίλο και χωρίς αποκλεισμούς. Σε μια έρευνα που διεξήχθη από την Top Design Firms, ανακάλυψαν ότι μόνο το 29% των μη λευκών αισθάνονται ότι αντιπροσωπεύονται με ακρίβεια στις διαφημίσεις, σε αντίθεση με το 40% των λευκών. Επιπλέον, η συχνότητα εκπροσώπησης είναι επίσης σημαντικά χαμηλότερη για τους μη λευκούς.

Η διασφάλιση ότι ένας πελάτης μπορεί να δει τον εαυτό του ως πιστό μέλος της επωνυμίας σας μπορεί να συμβάλει στην αύξηση των μετατροπών. Το εβδομήντα τρία τοις εκατό των ατόμων ηλικίας 18-34 ετών αξιολόγησαν τον εαυτό τους ως κάπως πιθανό να κάνουν μια άμεση αγορά αφού είδαν μια διαφορετική διαφήμιση. Και η πλειονότητα των ερωτηθέντων (67%) δήλωσε ότι θα ήταν τουλάχιστον κάπως πιθανό να κάνει μια δεύτερη αγορά από μια επωνυμία που δεσμεύεται για τη διαφορετικότητα και την ένταξη.

Η διαδικτυακή εφαρμογή γνωριμιών Bumble κάνει εξαιρετική δουλειά στη δημιουργία διαφορετικότητας στις διαφημίσεις της. Αναδεικνύοντας διαφορετικά μέλη της κοινότητας της Νέας

Υόρκης που χρησιμοποιούν ή έχουν χρησιμοποιήσει το Bumble στο παρελθόν, ο Bumble μιλάει απευθείας στο ευρύ κοινό τους.

Ενσωμάτωση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης

Οι πελάτες εκτιμούν επίσης τις εταιρείες που χρησιμοποιούν τη δύναμη και την επιρροή τους ως μέρος του εταιρικού κόσμου για να κάνουν τον ρόλο τους στη βελτίωση της κοινωνίας. Οι έμποροι αναγνωρίζουν τη σημασία της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και σχεδιάζουν να την ενσωματώσουν στη στρατηγική μάρκετινγκ το 2022.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ και οι διαφημίσεις αντιπροσωπεύουν περίπου το 0,08% των συνολικών εκπομπών θερμοκηπίου. Ένας από τους τρόπους με τους οποίους οι έμποροι μπορούν να κάνουν τις προσπάθειές τους πιο βιώσιμες είναι να συνεργαστούν με μια εταιρεία όπως η Good-Loop, της οποίας η αποστολή είναι να κάνει την τεχνολογία διαφημίσεων πιο ηθική. Για κάθε διαφήμιση με την οποία αλληλεπιδρά ένας πελάτης, ο διαφημιζόμενος κάνει μια δωρεάν δωρεά. Η Good-Loop δημιούργησε επίσης μια “Πράσινη ετικέτα διαφήμισης” για τη μέτρηση και την παρακολούθηση του κόστους άνθρακα των ψηφιακών διαφημίσεων.

Αναπτύξτε περιεχόμενο για φωνητική αναζήτηση

Σκεφτείτε με την κοινή χρήση της Google ότι το 27% του παγκόσμιου πληθυσμού χρησιμοποιεί φωνητική αναζήτηση σε κινητά. Καθώς η φωνητική αναζήτηση γίνεται πιο δημοφιλής, το περιεχόμενό σας θα πρέπει να βελτιστοποιηθεί για τον τρόπο που μιλάνε οι άνθρωποι. Αυτό σημαίνει γραφή με φυσική γλώσσα και πλούσια αποσπάσματα που θέτουν το περιεχόμενο ως ερώτηση και χρησιμοποιούν όρους καθομιλουμένης.

Η βελτιστοποίηση για φωνητική αναζήτηση μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση του SEO σας και στην αύξηση της αφοσίωσης του κοινού σας. Το 2022, οι υπεύθυνοι του μάρκετινγκ θα πρέπει να διατηρούν με συνέπεια ενημερώσεις στις πληροφορίες σχετικά με τις καταχωρίσεις επιχειρήσεων Google και τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου τους. Αυτό θα επιτρέψει στις συσκευές που τροφοδοτούνται με AI να βρίσκουν με ακρίβεια και να αναμεταδίδουν απαντήσεις σε ερωτήματα φωνητικής αναζήτησης βάσει τοποθεσίας.

Διαμορφώστε μοναδικές διαδικτυακές εμπειρίες

Όταν ανταγωνίζεστε για την προσοχή, παρέχοντας στο κοινό σας μοναδικές διαδικτυακές εμπειρίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και όχι μόνο, μπορεί να σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε.

Να είστε στρατηγικοί με το UGC και την ποπ κουλτούρα

Το 2022, οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να αναζητούν επωνυμίες που να είναι πολιτιστικά σχετικές. Τόσο η ποπ κουλτούρα όσο και το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες (UGC) πρέπει να επιτύχουν μια ισορροπία μεταξύ της ψυχαγωγίας και της παροχής αξίας στο κοινό σας. Οι έμποροι που ενσωματώνουν τάσεις της ποπ κουλτούρας στη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου τους θα προκαλέσουν τον εαυτό τους να κατανοήσουν καλύτερα το κοινό τους, να αυξήσουν τις πιθανότητές τους να κερδίσουν επισκεψιμότητα και να εξανθρωπίσουν την επωνυμία τους.

Η LaCroix είναι μια επωνυμία που έχει διατηρήσει μια σταθερή εικόνα της επωνυμίας ενώ εξακολουθεί να χρησιμοποιεί το UGC. Η σελίδα τους στο Instagram είναι γεμάτη ζωηρά χρώματα, μεγάλα χαμόγελα και όμορφα τοπία. Παρέχοντας στους πιστούς θαυμαστές εμπορεύματα και είδη swag, η LaCroix τους

δίνει τη δυνατότητα να απαθανατίσουν στιγμές που ταιριάζουν απόλυτα με την εικόνα της μάρκας. Η LaCroix έχει προχωρήσει ακόμη και στη δημιουργία διαδραστικών οθονών με τις οποίες οι θαυμαστές μπορούν να ασχοληθούν και να τις χρησιμοποιήσουν ως φόντο για τις φωτογραφίες τους.

Ο λογαριασμός Twitter του MoonPie είναι το τέλειο παράδειγμα του πώς να χρησιμοποιήσετε το χιούμορ και την ποπ κουλτούρα για να εξανθρωπίσετε μια επωνυμία και να συνδεθείτε με το κοινό σας. Στις αρχές του 2021, το διάσημο meme του Bernie Sanders έγινε viral. Ως αποτέλεσμα αυτής της τάσης, το MoonPie δημοσίευσε στο Twitter ένα στιγμιότυπο οθόνης μιας συνομιλίας μεταξύ του διαχειριστή κοινωνικών μέσων του MoonPie και του αφεντικού τους. Στο κείμενο, το αφεντικό ζητά από τον μάνατζερ να κάνει ένα μιμίδιο Bernie για το MoonPies. Η απάντηση του μάνατζερ ήταν χιουμοριστική και εκπληκτική, γεγονός που έκανε το MoonPie ως επωνυμία ακόμα πιο αξιόπιστο.

Εστιάστε σε βίντεο σύντομης μορφής και podcast

Τα βίντεο και τα podcast εξακολουθούν να έχουν ανοδική τάση για τους καταναλωτές. Σύμφωνα με τη μελέτη Salesforce State of Marketing, το 2021, το βίντεο έδειξε τη μεγαλύτερη αύξηση σε αξία. Η μελέτη μοιράζεται ότι «σχεδόν τα δύο τρίτα των οργανισμών χρησιμοποιούν μέσα ήχου, όπως podcast και διαφημίσεις ροής». Βρήκαμε επίσης στην Έκθεσή μας Content Matters 2022 ότι το βίντεο είναι το αρ. 1 οι έμποροι μορφής περιεχομένου θέλουν να δημιουργήσουν φέτος.

Ένα σημαντικά υψηλότερο ποσοστό διαδικτυακών χρηστών (80%) θα παρακολουθήσει ένα βίντεο αντί να διαβάσει περιεχόμενο (20%). Το βίντεο χρησιμοποιείται ήδη από το 86% των επιχειρήσεων ως εργαλείο μάρκετινγκ. Αλλά το 2022, το 30% των επαγγελματιών μάρκετινγκ σχεδιάζει να επενδύσει σε βίντεο σύντομης μορφής και το 33% θα το κάνει για πρώτη φορά.

Οι ακροατές podcast έχουν αυξηθεί κατά 29,5% τα τελευταία τρία χρόνια και το Spotify είναι πλέον η πιο δημοφιλής εφαρμογή για ακρόαση podcast. Το Spotify παρέχει επίσης συμβουλές για την προώθηση του podcast σας και την απόκτηση προβολής.

Ωστόσο, υπάρχουν εφαρμογές όπως το Callin που ακολουθούν μια νέα προσέγγιση στο podcasting. Στο Callin, οι οικοδεσπότες podcast καταγράφουν το podcast τους με ζωντανό κοινό. Αυτό επιτρέπει στους ακροατές να κάνουν ερωτήσεις και να αλληλεπιδρούν με τους οικοδεσπότες ενώ ηχογραφούν.

Δημιουργήστε μια ισχυρότερη ταυτότητα επωνυμίας για να ευθυγραμμιστείτε με τις αυριανές τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου

Οι επιτυχημένοι έμποροι του αύριο γνωρίζουν ότι η ταυτότητα της επωνυμίας είναι το θεμέλιο όλων των προσπαθειών μάρκετινγκ. Όσο ισχυρότερη είναι η φωνή της επωνυμίας σας, τόσο πιο συγκεντρωμένοι είστε στο να κάνετε την επωνυμία σας να ξεχωρίζει.

Οι καταναλωτές αναζητούν περιεκτικές, υπεύθυνες και εξατομικευμένες εμπειρίες περιεχομένου και μια ισχυρή φωνή επωνυμίας από τις εταιρείες από τις οποίες αγοράζουν και οι έμποροι πρέπει να προσφέρουν. Εκμεταλλευτείτε την τεχνολογία για να απλοποιήσετε και να αυτοματοποιήσετε την εργασία σας όπου μπορείτε—με τη δημιουργία βίντεο, την εξατομίκευση περιεχομένου ανά χρήστη ή τη συλλογή και ανάλυση δεδομένων περιεχομένου πρώτου μέρους.