TOP

Συμβουλές μάρκετινγκ περιεχομένου στις οποίες πρέπει να εστιάσετε το 2022 και πάντα

CM

Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ένα από τα πιο σημαντικά κλειδιά για να ανοίξετε τις πόρτες του ψηφιακού μάρκετινγκ

Με τη σωστή στρατηγική περιεχομένου, μπορείτε να συνδεθείτε με το κοινό σας, να παραδώσετε την ιστορία της επωνυμίας σας και επίσης να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό.

Ίσως αναρωτιέστε, μπορεί ένα κομμάτι περιεχομένου να είναι ικανό να εξυπηρετήσει αυτούς τους πολλούς σκοπούς;

Για αυτούς τους λόγους, οι επιχειρήσεις έχουν αρχίσει να πραγματοποιούν σημαντικές επενδύσεις στο μάρκετινγκ περιεχομένου

Κατανοήστε τον πελάτη σας

Κάθε φορά που δημιουργείτε περιεχόμενο, πρέπει να λαμβάνετε υπόψη ένα κρίσιμο γεγονός: δημιουργείτε περιεχόμενο για τον πελάτη ή το κοινό σας. ΔΕΝ δημιουργείτε περιεχόμενο για την εταιρεία σας.

Πολλές φορές, οι δημιουργοί περιεχομένου χάνουν αυτόν τον σημαντικό παράγοντα.

Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο το μάρκετινγκ περιεχομένου σας, πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε την περσόνα ενός αγοραστή.

  • Καταγράψτε τους τομείς ενδιαφέροντός τους
  • Κατανοήστε τα σημεία πόνου τους
  • Υποθέστε τι είδους περιεχόμενο θα ήθελαν να παρακολουθήσουν, να διαβάσουν ή να ακούσουν.
  • Να είστε παρόντες εκεί που είναι το κοινό σας και να αλληλεπιδράτε μαζί τους
  • Μιλήστε τη γλώσσα του κοινού σας

Η κατανόηση του κοινού-στόχου σας παίζει ζωτικό ρόλο στη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου. Επιπλέον, όταν δημιουργείτε περιεχόμενο αξίας χωρίς να ζητάτε αντάλλαγμα, κερδίζετε την εμπιστοσύνη του κοινού σας πολύ πιο γρήγορα και πιο βαθιά.

Και έτσι μπορείτε να πλησιάσετε τις καρδιές τους, μέσω περιεχομένου.

Οι καταναλωτές είναι κάπως εξαντλημένοι από μάρκες, πωλητές και διαφημίσεις που προωθούν μόνο τα ελκυστικά στοιχεία των προϊόντων και των υπηρεσιών. Έχουν βαρεθεί να παραπλανούνται ή να τους λένε ξεκάθαρα ψέματα από αυτούς που πωλούν τα προϊόντα.

Όταν οι πελάτες σας γνωρίζουν ότι μπορούν να σας εμπιστευτούν, είναι πιο πιθανό να σας υποστηρίξουν, να αγοράσουν από εσάς και να ζητήσουν τις συμβουλές και τις συστάσεις σας.

Εδώ εμφανίζεται το μάρκετινγκ περιεχομένου!

Χρησιμοποιήστε τους Πυλώνες Περιεχομένου – εκπαιδεύστε, εμπνέετε, δίνετε κίνητρα

Οι πυλώνες περιεχομένου χτίζουν τα θεμέλια οποιασδήποτε επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ. Ανάλογα με τον στόχο μάρκετινγκ που έχετε, βεβαιωθείτε ότι οι προσπάθειες μάρκετινγκ κατανέμονται ομοιόμορφα σε αυτούς τους πυλώνες.

Εκπαιδευτικό περιεχόμενο:

Για να ενδιαφέρεται η προσωπικότητά σας για το προϊόν/την υπηρεσία σας, είναι σημαντικό να τους πείσετε γιατί είστε η καλύτερη λύση στο πρόβλημά τους. Μιλήστε για αυτό που σας κάνει να ξεχωρίζετε από τους υπόλοιπους. Δώστε πληροφορίες για την προσωπικότητά σας που σχετίζονται με το προϊόν/την υπηρεσία σας. Αυτή η προσπάθεια μπορεί να οικοδομήσει εμπιστοσύνη με τον πελάτη σας και να τον ωθήσει περαιτέρω στη διοχέτευση μάρκετινγκ, στη συνέχεια.

Εμπνευσμένο περιεχόμενο:

Εάν είστε άνω των 20 ετών, σίγουρα θυμάστε τις καμπάνιες viral marketing όπως το Share a Coke και το Real Beauty Campaign από την Dove. Τι είναι κοινό σε αυτές τις καμπάνιες και γιατί λειτούργησαν; Αντικατοπτρίζουν τις αξίες της επωνυμίας και έχουν απήχηση με τις αξίες του πελάτη τους. Αυτές οι καμπάνιες έχουν δώσει στην επωνυμία μια ταυτότητα που την ξεχωρίζει από όλους. Το προσεκτικά δημιουργημένο περιεχόμενο μπορεί να δώσει στο πρόσωπο σας «όλες τις αισθήσεις» και μπορεί να οδηγήσει στην αφοσίωση της επωνυμίας και στην αντίληψη της επωνυμίας.

Μάρκετινγκ κινήτρων:

Θυμάστε ως παιδί, οι γονείς μας επιβραβεύονταν για την επίτευξη των στόχων μας; Αποδεικνύεται ότι έχουμε ακόμα αυτό το μικρό παιδί μέσα μας και ενθουσιάζεται κάθε φορά που βλέπει μια ανταμοιβή! Αυτή η ανταμοιβή θα μπορούσε να είναι με τη μορφή εκπτώσεων, δωρεάν συνδρομής, έγκαιρης πρόσβασης ή διαγωνισμών. Το Amazon Prime είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα μάρκετινγκ κινήτρων.

Δημιουργήστε μια κοινότητα – επικοινωνήστε τις βασικές σας αξίες που σας κάνουν να ξεχωρίζετε

Με το ψηφιακό μάρκετινγκ, η συζήτηση μεταξύ της επωνυμίας και των πελατών της έχει γίνει αμφίδρομη. Είναι σημαντικό να εκμεταλλευτείτε αυτή τη δυνατότητα για να ενθαρρύνετε τους πελάτες να δημιουργήσουν Περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες. Συσχετίστε ένα πιασάρικο hashtag με την καμπάνια. Προβάλλετε περιεχόμενο που δημιουργείται από έναν χρήστη, τον κάνει να αισθάνεται ότι ακούγεται και αναγνωρίζεται και παρακινεί άλλους να συμμετάσχουν.

Η φυλετική συμπεριφορά είναι μια τάση που εμείς ως άνθρωποι δεν μπορούμε να αρνηθούμε. Για παράδειγμα, το αφιερωμένο fanbase των τραγουδιστών των BTS! Χτίζοντας μια ισχυρή κοινότητα, μπορείτε να συνδεθείτε με την προσωπικότητά σας σε ένα βαθύτερο επίπεδο και να κατανοήσετε τα σημεία πόνου. Αυτό μπορεί να εμπνεύσει νέες εξελίξεις προϊόντων/υπηρεσιών.

Τα μέλη της κοινότητάς σας είναι οι καλύτεροι πρεσβευτές της επωνυμίας σας. Κανένα κόλπο μάρκετινγκ δεν μπορεί να ξεπεράσει μια κριτική από έναν ευχαριστημένο πελάτη. Για να συμβεί αυτό, συνεχίστε να αλληλεπιδράτε με την κοινότητά σας.

Παρακολούθηση, Ανάλυση, Τροποποίηση, Επανάληψη

Ο Neil Patel συμφωνεί, “Σήμερα, έχει να κάνει περισσότερο με σχόλια, κοινοποιήσεις σε πολλά κανάλια, συζήτηση και δράση – ή αφοσίωση με το υλικό σας – και μετατροπές.” Αυτό δείχνει

ξεκάθαρα πόσο σημαντική είναι η «παρακολούθηση» ή ας την πούμε με το φιλικό της όνομα, η δέσμευση.

Η διατήρηση της συμμετοχής της κοινότητας μεταφράζεται επίσης σε ποιοτική ανάλυση. Η ύπαρξη βέλτιστων KPI θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε ακριβώς τι θέλει το κοινό και, ως εκ τούτου, να το παραδώσετε καλύτερα. Δώστε λοιπόν στο κοινό αυτό που θέλει!

Το μάρκετινγκ περιεχομένου δεν σταματά στη δημοσίευση. Το επόμενο βήμα είναι να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας, να ακούσετε τι έχουν να πουν και να τροποποιήσετε τη στρατηγική σας για όλα τα επόμενα κομμάτια περιεχομένου που σχεδιάζετε. Έτσι, την επόμενη φορά που ένας επαγγελματίας του μάρκετινγκ σας πει να τηρήσετε μόνο μια καθορισμένη στρατηγική, μην το κάνετε! Παίρνω ρίσκα! Επειδή τώρα περισσότερο από ποτέ, οι άνθρωποι προτιμούν το ακατέργαστο, χωρίς σενάριο περιεχόμενο από το στρατηγικό περιεχόμενο πώλησης προϊόντων.

Τώρα λοιπόν που πήρατε αυτό το πόδι μπροστά, παραλείψατε αυτή τη γραμμή, επιστρέψτε στο πρώτο βήμα και παρακολουθήστε και, στη συνέχεια, ασχοληθείτε!

Συνεπής ανταλλαγή μηνυμάτων επωνυμίας

Η δημιουργία περιεχομένου είναι κυρίως για την παράδοση ενός μηνύματος. ακόμα καλύτερα, πρόκειται για την παράδοση ενός συνεπούς μηνύματος επωνυμίας. Σήμερα, οι χρήστες του Διαδικτύου αναζητούν σχετικό, πολύτιμο, πρακτικό και συνεπές περιεχόμενο. Η συνέπεια στη δημιουργία περιεχομένου θα σας αποφέρει συγκεκριμένα οφέλη όπως:

  • Επιτρέψτε στην επωνυμία σας να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές
  • Τοποθετήστε σας ως εμπειρογνώμονα και ως σημείο αναφοράς στη θέση ή τον κλάδο σας
  • Αυξήστε την εξουσία της επωνυμίας σας στο οικοσύστημά σας
  • Δημιουργήστε εμπιστοσύνη και εμπιστοσύνη με τις κοινότητές σας
  • Αυξήστε τη δέσμευσή σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Γυρίστε τους οπαδούς σας σε πελάτες

Μιλούσαμε πολύ για την ποσότητα του παραγόμενου περιεχομένου όσον αφορά το μάρκετινγκ περιεχομένου, αλλά αντί για ποσότητα, η τάση περιεχομένου και οι προβλέψεις μας δείχνουν ότι η συνέπεια του μηνύματός σας θα παίξει σημαντικό ρόλο στην επιτυχία της στρατηγικής περιεχομένου σας.

Ας είμαστε λοιπόν συνεπείς για να ξεχωρίσουμε τη μοναδικότητα της επωνυμίας μας, να οικοδομήσουμε ισχυρές σχέσεις με τις διαδικτυακές μας κοινότητες και να πετύχουμε τους επιχειρηματικούς μας στόχους.