TOP

Συμβουλές μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να βελτιώσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ σας

SM

Το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ο νέος κανόνας με περισσότερους από 4 δισεκατομμύρια χρήστες. Οι επιχειρήσεις ανεξάρτητα από τη θέση χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για ποιοτική επισκεψιμότητα, αυστηρή δέσμευση πελατών και αύξηση των πωλήσεων.

Αρκεί όμως να είσαι στα social media; Φυσικά και όχι!

Είναι ανησυχητικό για τους εμπόρους να κλιμακώνονται γρήγορα και να αποκτούν μαζική ορατότητα όταν ο ανταγωνισμός είναι τόσο σκληρός.

Παρόλα αυτά, μπορείς να γίνεις εντυπωσιακή επιτυχία στα social media. Έχει παγκόσμιο ποσοστό διείσδυσης 57%.

Αυτό σημαίνει ότι περισσότερο από το ήμισυ του πληθυσμού του πλανήτη είναι ενεργό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης! Το μόνο αλίευμα είναι ότι πρέπει να αξιοποιήσετε αυτές τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων στο μέγιστο.

Εδώ είμαστε λοιπόν για να σας βοηθήσουμε να εξερευνήσετε τις καλύτερες συμβουλές μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τις επιχειρήσεις για να γεφυρώσετε το χάσμα και να διορθώσετε τα κενά.

Καθορίστε τους στόχους σας

Λοιπόν, σε τι θα στοχεύσετε αν δεν έχετε στόχο; Πρέπει να γνωρίζετε τα 5 γιατί πίσω από τις πράξεις σας. Ο στόχος σας θα είναι η κινητήρια δύναμη της στρατηγικής μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Μην καθυστερείτε λοιπόν άλλο. Πάρτε ένα χαρτί και σημειώστε τους στόχους σας!

Αλλά προτού προχωρήσουμε, εδώ είναι μερικά πράγματα που πρέπει να έχετε υπόψη κατά τον καθορισμό στόχων:

  • Να είστε συγκεκριμένοι
  • Θέστε εφικτούς στόχους
  • Βεβαιωθείτε ότι οι στόχοι σας είναι μετρήσιμοι

Μάθετε για το κοινό-στόχο σας

Τώρα που έχετε κατά νου τον στόχο σας, ας ρίξουμε μια ματιά στο κοινό. Χωρίς την υποστήριξη του κοινού σας, η στρατηγική σας θα είναι μάταιη.

Είναι απαραίτητο να σχεδιάσετε τη στρατηγική σας στα κοινωνικά δίκτυα γύρω από το κοινό σας. Το κοινό-στόχος σας θα σας βοηθήσει να καταλάβετε τα πάντα, από τις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης που πρέπει να χρησιμοποιείτε μέχρι κάθε ουγγιά περιεχομένου που θα δημιουργήσετε ποτέ.

Είναι σημαντικό να προσδιορίζονται οι ερωτήσεις, οι ανησυχίες και τα προβλήματά τους. Για τις περισσότερες επιχειρήσεις, μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις είναι η σύνδεση με το κατάλληλο κοινό. Για να βρείτε το ιδανικό κοινό σας, πρέπει να καταλάβετε ποιος είναι ο δημογραφικός στόχος σας και ποια κοινωνικά δίκτυα χρησιμοποιούν.

Επιλέξτε τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων σας με σύνεση

Δεν είναι απαραίτητο να είστε διαθέσιμοι σε όλες τις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά αυτό που έχει σημασία είναι να δημιουργήσετε αντίκτυπο σε μερικές στις οποίες είστε παρόντες. Είναι ίσως μια από τις καλύτερες συμβουλές για το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Δεν είναι η ποσότητα που μετράει, αλλά η ποιότητα! Η κυκλοφορία περιεχομένου κατώτερου επιπέδου θα κάνει τα πράγματα χειρότερα για εσάς.

Αντίθετα, ερευνήστε και σχεδιάστε την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που ευθυγραμμίζεται με τους στόχους σας και απευθύνεται στο κοινό-στόχο σας. Εστιάστε στις πλατφόρμες που προτιμάτε από τα δημογραφικά στοιχεία που στοχεύετε.

Δημιουργήστε ένα νικητήριο σχέδιο παιχνιδιού για το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Αρκετές έρευνες δείχνουν ότι οι έμποροι που τεκμηριώνουν τη στρατηγική τους έχουν 538% περισσότερες πιθανότητες να επιτύχουν επιτυχία.

Αυτό απαιτεί πράγματι κάποια δράση σε πραγματικό χρόνο!

Σε τελική ανάλυση, η σύνταξη μιας στρατηγικής μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι το κλειδί για να μετατρέψετε το όραμά σας σε πραγματικότητα.

Ενώ προετοιμάζετε τη στρατηγική σας, σκεφτείτε τις σχετικές πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις οποίες θα δημοσιεύετε. Βεβαιωθείτε ότι οι αναρτήσεις σας απευθύνονται στο κοινό-στόχο σας και ευθυγραμμίζονται με τους στόχους σας.

Ακολουθούν μερικά πράγματα που θα σας βοηθήσουν με τη στρατηγική σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:

  • Κάντε μια λίστα με τα επερχόμενα φεστιβάλ και τις ειδικές ημέρες
  • Δημιουργήστε ένα θέμα περιεχομένου για να παρέχετε στο κοινό σας μια ενοποιημένη εμπειρία
  • Ετοιμάστε μια λίστα με hashtags για διαφορετικές πλατφόρμες
  • Βεβαιωθείτε ότι καλύπτει τα κύρια συμβάντα, τις λειτουργίες και τις καμπάνιες σας

Ρυθμίστε ένα ημερολόγιο περιεχομένου μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Υπάρχει ένα ρητό – το να αποτυγχάνεις να σχεδιάζεις είναι να σχεδιάζεις να αποτύχεις.

Ό,τι κι αν κάνετε, χωρίς προγραμματισμό, θα αποτύχετε στο μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης! Επομένως, χρησιμοποιήστε εργαλεία ημερολογίων περιεχομένου κοινωνικών μέσων για να οργανώσετε και να δημοσιεύσετε όλο το περιεχόμενό σας έγκαιρα και αποτελεσματικά.

Τα ημερολόγια περιεχομένου βοηθούν επίσης στην αποτελεσματική κατανομή των πόρων, βελτιώνουν τη συνεργασία της ομάδας και δίνουν μια πιο εις βάθος κατανόηση του τι λειτουργεί και τι όχι.

Θα βρείτε άφθονα πρότυπα στο διαδίκτυο για να γράψετε το ημερολόγιό σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ημερολόγιο του SocialPilot ή οποιαδήποτε άλλα εργαλεία προγραμματισμού μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να σχεδιάσετε το ημερολόγιο περιεχομένου σας.

Το καλύτερο με αυτά τα εργαλεία είναι ότι σας δίνουν τη δυνατότητα να τοποθετείτε εικόνες, να ορίζετε χρονισμούς για τις αναρτήσεις σας για πολλά μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πολλά άλλα από έναν μόνο πίνακα ελέγχου.

Απλώς δημιουργήστε και ενημερώστε το ημερολόγιο δημοσίευσης μία φορά την εβδομάδα, δημιουργήστε τμήματα ομάδας και διανείμετε το αρχείο στους συναδέλφους για να λάβουν τα σχόλιά τους πριν από τη δημοσίευση.

Αφήστε τα εργαλεία να ενδυναμώσουν τη στρατηγική σας

Τα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης θα είναι ο σωτήρας σας. Φανταστείτε να βρίσκεστε σε 8 διαφορετικές πλατφόρμες και να δημοσιεύετε χειροκίνητα σε καθεμία από αυτές 3 φορές την ημέρα.

Γαμώτο, τι εφιάλτης! Το μόνο που θα κάνετε είναι να δημοσιεύσετε βιαστικά χωρίς πραγματική παραγωγικότητα.

Λοιπόν, ας αφήσουμε τη μονότονη δουλειά για τα εργαλεία, σωστά;

Ναι, αυτό είναι δυνατό! Προσπαθήστε να αυτοματοποιήσετε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος της δραστηριότητας. Για παράδειγμα, προγραμματίστε έγκαιρα τις ενημερώσεις σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Χρησιμοποιήστε εργαλεία προγραμματισμού μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το SocialPilot, για να δημοσιεύσετε αυτόματα τις ενημερώσεις σας σε όλους τους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης και, στη συνέχεια, αξιολογήστε τα αποτελέσματα με τα αναλυτικά στοιχεία που παρέχουν.

Έτσι, το όλο νόημα της χρήσης εργαλείων είναι να προγραμματίζετε εκ των προτέρων. Σχεδιάστε, δημιουργήστε και προγραμματίστε αναρτήσεις στο ημερολόγιο περιεχομένου σας. Τα εργαλεία προγραμματισμού έχουν ένα ενσωματωμένο ημερολόγιο περιεχομένου που διευκολύνει την παρακολούθηση των αναρτήσεών σας.

Προγραμματίστε τα pin, τα tweets, τις αναρτήσεις σας μαζί με τα hashtags και τις αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όλα με μια κίνηση για τον μήνα. Μια τέτοια προσέγγιση θα σας εξοικονομήσει χρόνο, βοηθώντας σας να είστε πιο παραγωγικοί και συγκεντρωμένοι στη συνολική στρατηγική.

Επαγγελματική συμβουλή: Θέλετε να έλθετε μπροστά από τον ανταγωνισμό σας; Γνωρίζετε πάντα τι κάνουν χρησιμοποιώντας ένα ερευνητικό εργαλείο ανταγωνιστών, όπως το Λογισμικό SEO κατάταξης SE, για να δείτε πώς μοιάζουν και έχουν οι διαφημίσεις τους, ποιες λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιούν και ούτω καθεξής.

Συμπέρασμα

Μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης αποτελεί ουσιαστικό μέρος του συνολικού σχεδίου μάρκετινγκ. Η χρήση μη συμβατικών τρόπων αλληλεπίδρασης με το κοινό σας θα σας επιτρέψει να βελτιώσετε την προβολή σας.

Μετρήστε τον αντίκτυπο των προσπαθειών μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιώντας εργαλεία ανάλυσης κοινωνικών μέσων και αποκαλύψτε τις λεπτομέρειες του κοινού και τον τρόπο αλληλεπίδρασης με την επιχείρησή σας.

Ενημερώστε μας ποιες εισβολές μέσων κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιείτε περισσότερο. Μοιραστείτε αυτά που θέλετε να χρησιμοποιήσετε. Μείνετε συντονισμένοι για να μάθετε περισσότερα για τέτοιες συμβουλές μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να κάνετε τον τροχό της επωνυμίας σας να περιστρέφεται.