TOP

Συμβουλές που πρέπει να γνωρίζουν οι επιχειρηματίες για το ψηφιακό μάρκετινγκ

DM

Η τεχνολογία των μηχανών αναζήτησης και ο τρόπος που τη χρησιμοποιούν οι άνθρωποι αλλάζουν και εξελίσσονται συνεχώς. Το ίδιο μπορεί να ειπωθεί για τους ιστότοπους επιχειρήσεων. Μια μέρα, ο ιστότοπός σας που δεν έχει κατασκευαστεί με τρόπο φιλικό προς τα κινητά λειτουργεί μια χαρά, και μετά μια μεγάλη αλλαγή συμβαίνει φαινομενικά εν μία νυκτί και η επισκεψιμότητα του ιστότοπου της εταιρείας σας πέφτει κατακόρυφα καθώς και οι μετατροπές της.

Η δουλειά σας ως επιχειρηματίας και ιδρυτής νεοσύστατων επιχειρήσεων είναι να δημιουργήσετε ένα προϊόν που λύνει ένα πρόβλημα, βρίσκει έναν τρόπο να δημιουργεί έσοδα από αυτό, οδηγεί τα έσοδα και προσλαμβάνει την κατάλληλη ομάδα για να διατηρεί σταθερή την ανάπτυξη.

Η ύπαρξη στρατηγικής βελτιστοποίησης για κινητά δεν είναι προαιρετική

Η πιο πρόσφατη σημαντική αλλαγή στο ψηφιακό τοπίο είναι ότι η αναζήτηση για κινητά ξεπέρασε επιτέλους την επιφάνεια εργασίας. Η τελευταία ενημέρωση αλγορίθμου της Google μας έκανε όλους να συνειδητοποιήσουμε ότι οι ιστότοποί μας πρέπει να σχεδιάζονται σε μορφή φιλική προς τα κινητά. Και τι θα συμβεί αν περιμένετε να το κάνετε αυτό; Τότε η επιχείρησή σας μπορεί να υποστεί τις συνέπειες της δυσαρέσκειας των χρηστών και της επιστροφής στα αποτελέσματα αναζήτησης. Τώρα συμπεριλαμβάνουν το κινητό ως ένα από τα σήματα κατάταξής τους. Η Google ανακοίνωσε μάλιστα στο ιστολόγιό της στο Adwords, ότι η αναζήτηση για κινητά έχει ξεπεράσει την αναζήτηση επιτραπέζιων υπολογιστών σε περισσότερες από 10 χώρες, στις οποίες περιλαμβάνονται οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Ιαπωνία. Κοιτάξτε γύρω σας, οι άνθρωποι σήμερα ζουν τη ζωή τους μέσα από τις οθόνες smartphone των μίνι υπολογιστών τσέπης τους. Χρησιμοποιούν τα τηλέφωνά τους για να αναζητήσουν απαντήσεις σχεδόν σε οτιδήποτε θέλουν να μάθουν, να κάνουν ή να αγοράσουν. Το 2015 οι καταναλωτές αναμένουν μια ολοκληρωμένη και απρόσκοπτη εμπειρία ιστότοπου σε όλες τις συσκευές.

Η Google εστιάζει τόσο πολύ στα κινητά που, ο ιδρυτής Larry Page ενθαρρύνει τους μηχανικούς και τους διαχειριστές προϊόντων του να περνούν τουλάχιστον μία μέρα την εβδομάδα δουλεύοντας αποκλειστικά από τις κινητές συσκευές τους. Δεν είναι παράλογο να συμπεράνουμε ότι μια εταιρεία που δεν περιλαμβάνει την αναζήτηση μέσω κινητού ως μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ της θα μείνει τελικά πίσω από τους πιο καινοτόμους και ευέλικτους ανταγωνιστές της. Οι ιστότοποι για κινητές συσκευές και σχεδιασμένες με απόκριση δεν προορίζονται μόνο για μεγάλες χρηματοδοτούμενες νεοφυείς επιχειρήσεις με προνοητική στάση απέναντι στην καινοτομία και την τεχνολογία.

Προκειμένου να παραμείνουν μπροστά από την ψηφιακή καμπύλη, όλες οι επιχειρήσεις πρέπει να έχουν έναν ιστότοπο φιλικό προς τα κινητά στο μέλλον. Η Forrester προβλέπει ότι μέχρι το τέλος του 2015, το 42% του κόσμου θα έχει ένα smartphone παγκοσμίως. Οι νεοφυείς επιχειρήσεις, όπως η Uber, αναστατώνουν και ασκούν πίεση στους ανταγωνιστές χρησιμοποιώντας τεχνολογία και καινοτόμους τρόπους για να αλληλεπιδρούν και να κερδίσουν πελάτες στο περιβάλλον κινητής τηλεφωνίας μας. Πολλές εταιρείες και ηγέτες του κλάδου κατανοούν ότι τα κινητά θα είναι καταλύτης για μια επαναστατική πρωτοβουλία ψηφιακού μετασχηματισμού, η οποία θα διαθέσει τεράστιες επενδύσεις που κυμαίνονται από δεκάδες έως εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια για τη δημιουργία νέων διαδικασιών και συστημάτων για την πιο αποτελεσματική αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές. κινητές συσκευές.

Το SEO δεν είναι νεκρό και δεν είναι έργο

Υπάρχουν μερικοί σημαντικοί μύθοι για το ψηφιακό μάρκετινγκ ειδικά γύρω από τον όρο βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO). Δυστυχώς, υπάρχουν περισσότερα από λίγα, τα δύο που φαίνεται να πιστεύουν οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων είναι ότι «το SEO είναι έργο» και «Το SEO είναι νεκρό». Η Google πραγματοποίησε περισσότερες από 665 ενημερώσεις, αλλαγές και κυκλοφορίες στον αλγόριθμό της πέρυσι. Πέρυσι στο συνέδριο αναζήτησης SMX Advanced, ο Marshall Simmonds, ο οποίος ήταν ο κύριος σύμβουλος SEO για πολλούς σημαντικούς εκδότες, συμπεριλαμβανομένων των New York Times, δηλώνει στην παρουσίασή του ότι το SEO δεν είναι έργο και δεν πρέπει ποτέ να θεωρείται ως ένα. Νομίζεις ότι το SEO γίνεται, δεν γίνεται ποτέ. Οι επιχειρήσεις θα αποτύχουν εάν πιστεύουν ότι υπάρχει ημερομηνία έναρξης και λήξης. Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για να βρουν πληροφορίες σχεδόν για τα πάντα. Κάθε χρόνο, πάρα πολλά πράγματα αλλάζουν ώστε οι νεοφυείς και μεγάλες επιχειρήσεις να μην επενδύουν σε SEO σε βάση πλήρους απασχόλησης.

Για να αντιμετωπιστεί ο δεύτερος μύθος ότι είναι νεκρός, όσο υπάρχουν μηχανές αναζήτησης, θα χρειάζεται πάντα κάποια μορφή ερμηνείας και βελτιστοποίησης. Το SEO δεν πεθαίνει, αλλά έχει εξελιχθεί δραστικά. Μπορείτε να σκεφτείτε την Google ως το IRS και τους συμβούλους SEO ως φορολογικούς λογιστές που είναι εκεί κάθε χρόνο για να σας βοηθήσουν να πλοηγηθείτε και να ερμηνεύσετε τη νέα φορολογική νομοθεσία/αλλαγές αναζήτησης που έχουν εμφανιστεί. Πολλές από αυτές τις ενημερώσεις αλγορίθμων γίνονται χωρίς να το αντιλαμβάνεται ο κλάδος, αλλά κάθε λίγους μήνες μία από τις ενημερώσεις θα είναι τόσο δραστική που θα ταρακουνήσει την διαδικτυακή κοινότητα και θα ορίσει νικητές και χαμένους στέλνοντας ορισμένες εταιρείες υψηλότερα σε αποτελέσματα αναζήτησης και άλλες πολύ χαμηλότερα . Οι επιχειρηματίες και οι CEO δεν χρειάζεται να γνωρίζουν κάθε λεπτομέρεια για το ποιες είναι οι ακριβείς ευκαιρίες και συνέπειες για κάθε αλλαγή αλγόριθμου Panda, Penguin, Hummingbird ή Pigeon, αλλά θα πρέπει να καταλάβουν ότι είναι σημαντικό να υπάρχει κάποιος στην ομάδα που το κάνει. Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι πλήρως ζωντανή. Ο Rand Fishkin, ιδρυτής της Moz, μιας από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες λογισμικού ανάλυσης μάρκετινγκ, έκανε πρόσφατα μια παρουσίαση διαφανειών σχετικά με το πόσο έχει αλλάξει το SEO το 2022 και πώς πρέπει να αλλάξουν και οι τακτικές μάρκετινγκ.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι κάτι περισσότερο από διαφημίσεις πληρωμής ανά κλικ

Πριν από μερικά χρόνια, οι πληρωμένες διαφημίσεις θεωρούνταν η τελική λύση ψηφιακού μάρκετινγκ. Σήμερα, ωστόσο, η ΔΕΗ έχει μικρότερο αντίκτυπο – με την έννοια ότι χρειάζεται κάτι περισσότερο από μια διαφήμιση για να πείσει έναν υποψήφιο αγοραστή να αγοράσει.

Η δημιουργία οργανικού χρήσιμου περιεχομένου μπορεί να βοηθήσει στην απάντηση στις ερωτήσεις των ανθρώπων. Γενικά οι διαφημίσεις είναι περισσότερο προωθητικές παρά ενημερωτικές. Παρακολουθώ επιχειρήσεις να ρίχνουν εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια στην τρύπα της ΔΕΗ, χωρίς να γνωρίζουν πώς να ρυθμίσουν ή να στοχεύσουν επαρκώς τις διαφημίσεις. ακόμη και την απόδοση του track. Αυτές τις μέρες χρειάζονται πολλές ανακοινώσεις, σχέσεις και τακτικές δημιουργίας επωνυμίας που θα κάνουν την επωνυμία και το προϊόν σας να προσέξουν. Οι ίδιες οι μεγάλες εταιρείες γνωρίζουν ότι πρέπει να αγκαλιάσουν τα κοινωνικά δίκτυα και τα μηνύματα σε διάφορες πλατφόρμες για να αλληλεπιδράσουν οι καταναλωτές με την επωνυμία σας.

Ωστόσο, μην απορρίψετε ακόμα τον λογαριασμό σας στο AdWords. Το Adwords είναι χρήσιμο, αλλά είναι μόνο ένα μικρό μέρος των διαδικτυακών πωλήσεων. Υπάρχουν περισσότεροι από έναν τρόπο για να προσελκύσετε τους καταναλωτές μέσω του ψηφιακού τοπίου και αυτό δεν συμβαίνει από τη μια μέρα στην άλλη.

Όπως θα πληρώνατε την Google για να δημοσιεύσει τις διαφημίσεις σας στο δίκτυό της, έτσι θα πρέπει επίσης να συνειδητοποιήσετε ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν είναι απλώς η προσθήκη φράσεων-κλειδιών στον ιστότοπό σας και σίγουρα δεν αποτελείται μόνο από ένα μαγικό πράγμα. Σκεφτείτε εταιρείες όπως η Pepsi και η Coca Cola που έχουν πάντα πολλές καμπάνιες μάρκετινγκ ετησίως που η καθεμία προωθεί ένα συγκεκριμένο προϊόν με διάφορους τρόπους.

Μπορεί να έχετε πολλούς followers στο twitter, αλλά πώς τους μετατρέπετε για αγορά; Μπορεί να τα μεταφέρετε στον ιστότοπό σας, αλλά θα τα κρατήσετε εκεί; Αναπτύσσετε έναν τρόπο να μετακινήσετε τους επισκέπτες μέσω της διοχέτευσης πωλήσεων στον ιστότοπό σας;

Το θέμα με όλα αυτά είναι ότι δεν χρειάζεται να τα ξέρεις όλα. Υπάρχουν άνθρωποι που ειδικεύονται σε αυτόν τον χώρο και είναι σε θέση να σας προσφέρουν πολύ περισσότερες στρατηγικές και καμπάνιες από ό,τι είχατε ονειρευτεί ποτέ. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν μπορεί μόνο να ενισχύσει την απόδοση επένδυσης (ROI) των πωλήσεών σας, αλλά και την απόδοση επένδυσης (ROI) της επωνυμίας σας.

Εξαιρετικό περιεχόμενο = Μεγάλες ανταμοιβές

Περιεχόμενο. Είναι παντού, ένα ιστολόγιο «πώς να κάνετε», ένα ιστολόγιο που συγκρίνει προϊόντα, ένα ιστολόγιο από έναν ειδικό, γραφήματα, tweets, ενημερώσεις κατάστασης, εικόνες, καρφίτσες, εικόνες, βίντεο, μιμίδια, GIF. Τα έχετε διαβάσει και τα έχετε δει όλα αυτά και τώρα έχετε συνειδητοποιήσει ότι αυτό είναι που εξουσιοδοτεί τον Ιστό. Αυτό είναι που οδηγεί τους επισκέπτες στον ιστότοπό σας. Όσοι επισκέπτες, με τη σειρά τους, θα λατρέψουν τόσο πολύ το περιεχόμενό σας, το μοιράζονται με τους φίλους τους και το υπόλοιπο διαδίκτυο. Ξαφνικά λαμβάνετε μια απότομη αύξηση στην επισκεψιμότητα και πολλές κλήσεις για τις υπηρεσίες σας ή παραγγελίες για τα προϊόντα σας. Αυτή είναι μια ιδανική κατάσταση, και όχι εντελώς απρόσιτη. Όλα έχουν να κάνουν με το περιεχόμενο, τελικά, και η παροχή του πιο μοναδικού και κοινόχρηστου περιεχομένου είναι το κλειδί για να κάνετε την επιχείρησή σας να γίνει αντιληπτή στον ιστό. Το Digital Marketing και το Content Marketing είναι το ίδιο πράγμα. Πρέπει να έχετε περιεχόμενο για να έχετε παρουσία στον ψηφιακό κόσμο.

Η βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπής μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο σε σύντομο χρονικό διάστημα

Ο ιστότοπος κάθε startup εταιρείας θα πρέπει να έχει κάτι για να κάνει ένας χρήστης, είτε είναι συνδρομή, είτε συμπληρώνει μια φόρμα επικοινωνίας είτε αγοράζει κάτι. Η βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπής (CRO) είναι η τέχνη και η επιστήμη για να βοηθήσετε περισσότερους από τους παθητικούς επισκέπτες του ιστότοπού σας να αφοσιωθούν ενεργά και τελικά να ολοκληρώσουν περισσότερους στόχους. Η βελτιστοποίηση μετατροπής δεν είναι δωρεάν, απαιτεί την πρόσληψη μιας επαγγελματικής εταιρείας CRO για να βοηθήσει στην ανάλυση και τον προσδιορισμό του τρόπου με τον οποίο μπορείτε να βελτιστοποιήσετε καλύτερα έναν ιστότοπο, να εφαρμόσετε δοκιμές διαχωρισμού A/B και στη συνέχεια να κάνετε τις απαραίτητες προσαρμογές στα κουμπιά CTA, τις φόρμες αντιγραφής ιστού και εγγραφής κ.λπ. γίνεται ακόμη πιο κρίσιμο όταν έχετε μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου, με ποσοστά εγκατάλειψης καλαθιού αγορών κατά μέσο όρο 68%, θα πρέπει να βελτιστοποιείτε τις σελίδες του καταστήματος και του καλαθιού σας για μετατροπές. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα βασικά στοιχεία του τρόπου λειτουργίας της βελτιστοποίησης μετατροπών, ανατρέξτε στον οδηγό αρχαρίων του σειριακού επιχειρηματία Sean Ellis για τη βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπών. Εάν η εταιρεία σας θέλει να μεγιστοποιήσει την επισκεψιμότητα στον ιστό και την ψηφιακή της παρουσία, τότε προτείνω να δοκιμάσετε το CRO.

Συμπέρασμα

Η τεχνολογία και οι στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ αλλάζουν πάντα. Καθώς οι νεοσύστατες επιχειρήσεις και οι επιχειρηματίες σε πρώιμο στάδιο αναζητούν να ταιριάξουν σωστά στην αγορά πριν από το προϊόν, δεν θα πρέπει να θεωρούν ότι η ανάπτυξη προϊόντων είναι πιο σημαντική από το branding και το ψηφιακό μάρκετινγκ. Όλα όσα βιώνει ένας πελάτης είναι το προϊόν. Αυτό είναι κάτι που τόσο οι νεοφυείς επιχειρήσεις όσο και οι εταιρείες πολυμέσων δεν κατανοούν πάντα πλήρως. Πράγματα όπως η δημιουργία περιεχομένου, το blogging και η οικοδόμηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας γύρω από ένα προϊόν θεωρούνται συχνά δευτερεύουσα εμπειρία και δευτερεύον μέρος της εταιρείας, κάτι που είναι εντελώς λάθος τρόπος σκέψης. Σε πολλές περιπτώσεις, η πρώτη εμπειρία ενός πελάτη σχετικά με το προϊόν σας είναι στο Διαδίκτυο ή στα μέσα ενημέρωσης πολύ πριν καν την ευκαιρία να το αγγίξει ή να το χρησιμοποιήσει από πρώτο χέρι. Εάν η εταιρεία σας δεν έχει και τις δύο αυτές πτυχές που λειτουργούν μαζί σε ευθυγράμμιση, τότε μπορεί να δημιουργείτε προβλήματα στον εαυτό σας με την ενίσχυση της ευαισθητοποίησης για την εταιρεία και το προϊόν σας.