TOP

Τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου που πρέπει να παρακολουθήσετε το 2022

CM

Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη της επωνυμίας σας και την προσέγγιση του κατάλληλου κοινού.

Χωρίς αυτό, δεν θα δημιουργήσετε δυνητικούς πελάτες, δεν θα αυξήσετε τις μετατροπές ή θα επεκτείνετε τη λίστα email σας.

Εάν μπορείτε να συμβαδίσετε με αυτό που θέλουν οι πελάτες σας, θα είστε σε θέση να μείνετε μπροστά από τον ανταγωνισμό σας.

Η Statista διαπίστωσε ότι τα έσοδα από το μάρκετινγκ περιεχομένου έχουν ξεπεράσει τα 42 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως και εξακολουθούν να αυξάνονται. Ως αποτέλεσμα, πολλές εταιρείες δίνουν προτεραιότητα στο μάρκετινγκ περιεχομένου — αν δεν το κάνετε, κινδυνεύετε να μείνετε πίσω.

Εστιάστε στις πιο πρόσφατες τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου παρακάτω και χρησιμοποιήστε τις στη στρατηγική σας για να κάνετε το 2022 την καλύτερη χρονιά για την εταιρεία σας.

Διατήρηση των πελατών

Το μάρκετινγκ περιεχομένου υψηλής ποιότητας μπορεί να προσελκύσει σημαντικά νέους πελάτες, να αυξήσει την κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης και να μετατρέψει δυνητικούς πελάτες. Ωστόσο, λίγοι άνθρωποι μιλούν για στρατηγικές περιεχομένου για τη διατήρηση των σημερινών πελατών.

Ακολουθούν ορισμένες προσεγγίσεις εστιασμένες στο περιεχόμενο που θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε το ενδιαφέρον των πελατών πολύ καιρό μετά την ολοκλήρωση μιας συμφωνίας:

  • Η ενημέρωση του ιστότοπού σας συμβάλλει στην καλή εμπειρία πελατών, ενθαρρύνοντας τους επισκέπτες να επιστρέψουν για περισσότερα.
  • Η εξέταση του τρόπου με τον οποίο οι πελάτες σας αλληλεπιδρούν με το προϊόν σας αφού το αγοράσουν, ζητώντας τους να υποβάλουν κριτικές βίντεο, θα δημιουργήσει αφοσίωση.
  • Συμπεριλαμβανομένων διαφημιστικών πληροφοριών, συναρπαστικών χαρακτηριστικών προϊόντων, ειδήσεων σχετικά με επερχόμενες αλλαγές ή εκπτώσεων που θα μπορούσαν να επαναφέρουν τους αποδεσμευμένους πελάτες στις καμπάνιες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

Οπτική αφήγηση μέσω επαυξημένης πραγματικότητας (AR)

Τα οπτικά μέσα είναι πολύ πιο αποτελεσματικά στη μετάδοση πληροφοριών από το κείμενο.

Οι νευροεπιστήμονες του MIT διαπίστωσαν ότι ο εγκέφαλος μπορεί να αναγνωρίσει εικόνες που φαίνονται για μόλις 13 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Οι εικόνες μπαίνουν απευθείας στη μακροπρόθεσμη μνήμη μας, ενώ το κείμενο όχι.

Επομένως, είναι σημαντικό να συμπεριλάβετε εξαιρετικές εικόνες στο περιεχόμενό σας, εάν θέλετε οι άνθρωποι να θυμούνται την επιχείρησή σας και να ενδιαφέρονται γι’ αυτήν. Ομοίως, οι επικοινωνίες σας μπορούν να γίνουν πιο ενδιαφέρουσες αφαιρώντας τη μονοτονία και δίνοντας στους πελάτες σας την ευκαιρία να ζητήσουν περισσότερα.

93,3 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν επαυξημένη πραγματικότητα τουλάχιστον μία φορά το μήνα το 2021.

Τα Pokémon Go, IKEA, Sephora και Warby Parker έχουν χρησιμοποιήσει την επαυξημένη πραγματικότητα για να δημιουργήσουν εμπειρίες χρήστη που ξεχωρίζουν και προσελκύουν τους πελάτες.

Δείτε πώς μπορεί να βοηθήσει στην προώθηση του περιεχομένου σας:

  • Η συμπερίληψη διαδραστικών λειτουργιών που σας επιτρέπουν να μυήσετε τους πελάτες σας σε νέα πράγματα μπορεί να κάνει το περιεχόμενό σας να ξεχωρίζει πραγματικά.
  • Διευκολύνει τη σύνδεση με το κοινό σας πιο προσωπικά.
  • Ενθαρρύνει τη συμμετοχή του κοινού πριν, κατά τη διάρκεια, μετά την εμπειρία του.

Τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης (AI).

Πολλές εταιρείες ξεκινούν με ελάχιστους πόρους. Πρέπει να μάθουν πώς να τα αξιοποιούν στο έπακρο. Η τεχνολογία AI επιταχύνει την επεξεργασία και την ανάλυση δεδομένων, γεγονός που διευκολύνει τη λήψη αποφάσεων.

Η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης με την ανθρώπινη εργασία θα αυξηθεί το 2022, βελτιώνοντας την παραγωγικότητα και την αποδοτικότητα.

Οι πελάτες αναμένουν από τις επιχειρήσεις να ανταποκριθούν γρήγορα. Ως αποτέλεσμα, τα chatbot που υποστηρίζονται από AI θα αποτελούν μέρος των μεθόδων μάρκετινγκ περιεχομένου. Καθώς η τεχνολογία AI βελτιώνεται, θα υπάρχουν περισσότερα εργαλεία για την ανάλυση δεδομένων και τη δημιουργία υλικού μάρκετινγκ, όπως βελτιστοποιημένες αναρτήσεις ιστολογίου. Αυτή η αυτοματοποίηση επιτρέπει στους υπαλλήλους να επικεντρωθούν στα πιο σημαντικά καθήκοντά τους.

Η αυξανόμενη δημοτικότητα των podcast

Υπάρχει μεγάλη ζήτηση για εκπαιδευτικά podcast και πολλές επιχειρήσεις σχεδιάζουν να προχωρήσουν στο δυναμικό το 2022. Υπάρχουν ήδη πολλά δημοφιλή podcast που απευθύνονται σε επιχειρηματίες και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων. Τα podcast είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μοιράζεστε πληροφορίες με τους ακροατές σας για ένα ευρύ φάσμα θεμάτων. Έχουν επίσης μεγάλες δυνατότητες για τη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου σας.

Το Podcast Insights υπολογίζει ότι υπάρχουν περίπου 2 εκατομμύρια podcast και περισσότερα από 48 εκατομμύρια επεισόδια podcast έως το 2021.

Το podcasting μπορεί να βοηθήσει τους εμπόρους περιεχομένου να μοιραστούν τις ιστορίες τους. Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να τραβήξετε την προσοχή στις θετικές πτυχές των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας μεταξύ εξειδικευμένων καταναλωτών. Αξιοποιήστε τα στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων για να συμπληρώσετε το περιεχόμενο του ιστολογίου σας. Τα podcast έχουν μια προσωπική πινελιά, κάτι που δεν είναι δυνατό με το περιεχόμενο κειμένου. Χρησιμοποιήστε τον τόνο της φωνής σας για να μεταφέρετε συναισθήματα που είναι σχετικά με το κοινό σας.

Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης πρώτης κατηγορίας (SEO)

Η συνέπεια SEO είναι απαραίτητη για το μάρκετινγκ περιεχομένου και το SEO. Περιεχόμενο που είναι μοναδικό, δημιουργικό και πρωτότυπο ευρετηριάζει πιο γρήγορα και κατατάσσεται υψηλότερα από το επαναλαμβανόμενο και χαμηλής αξίας περιεχόμενο.

Το 95% των χρηστών βλέπει μόνο την πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Οι πιθανοί επισκέπτες δεν θα δουν το περιεχόμενό σας εάν δεν εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα. Επομένως, η βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας αξίζει τον κόπο.

Το περιεχόμενό σας πρέπει να είναι πειστικό και να απευθύνεται στους πελάτες που προσπαθούν να λύσουν προβλήματα στα οποία μπορεί να βοηθήσει το προϊόν ή η υπηρεσία σας. Χρησιμοποιήστε σημαντικές λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενό σας και εστιάστε σε συγκεκριμένους επισκέπτες, ώστε η Google να αναγνωρίσει τη σελίδα σας και να καθορίσει τη συνάφεια και την κατάταξή της.

Το μάρκετινγκ περιεχομένου και η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης δεν είναι ξεχωριστές οντότητες. Και τα δύο απαιτούν ο ένας τον άλλον. Το μάρκετινγκ περιεχομένου φιλικό προς το SEO είναι απαραίτητο για την επιτυχία. Το SEO και το μάρκετινγκ περιεχομένου μπορούν να συνεργαστούν για να δημιουργήσουν μια ισχυρή δύναμη.

Εν κατακλείδι

Μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να πετύχει ενόψει της συνεχιζόμενης πανδημίας. Επομένως, παρακολουθήστε αυτές τις τάσεις του 2022 όπως σχεδιάζετε για το επόμενο έτος.