TOP

Τάσεις στο μάρκετινγκ περιεχομένου που πρέπει να ακολουθήσετε

CM

Το μάρκετινγκ περιεχομένου αλλάζει πάντα. Δεν είναι κάτι που θέτεις και ξεχνάς, ειδικά σε μια εποχή που όλο το μάρκετινγκ γίνεται ψηφιακό. Το περιεχόμενο έχει γίνει η ουσία της επωνυμίας, της δημιουργίας δυνητικών πελατών, ακόμη και των καμπανιών πωλήσεων, σε εισερχόμενα και επί πληρωμή κανάλια, κυρίως λόγω ενός πράγματος: της αποτελεσματικότητάς του.

Με περισσότερη πρόσβαση σε δεδομένα και καλύτερη κατανόηση των προτιμήσεων των αγοραστών σας, μπορεί πάντα να προσαρμόζετε την προσέγγισή σας στο μάρκετινγκ περιεχομένου.

Εξατομικευμένο περιεχόμενο

Με έναν πιο έξυπνο πελάτη, χρειάζεστε έναν πιο εξελιγμένο τρόπο επικοινωνίας, έναν τρόπο που να μιλά σε αυτό το άτομο σε ατομικό επίπεδο. Έχει σημασία γιατί οι προσδοκίες έχουν αλλάξει και το να είναι σχετικό με αυτό που θέλει να μάθει ένας αγοραστής είναι το κλειδί.

Η εξατομίκευση σάς προσφέρει επίσης ένα πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού. Τα δεδομένα το υποστηρίζουν – μια μελέτη της Demand Gen βρήκε μια αύξηση 20% στις ευκαιρίες πωλήσεων όταν οι επωνυμίες χρησιμοποιούν εξατομικευμένη καλλιέργεια μολύβδου.

Αναγνωρίζεται ως τάση λόγω του πόσο παραγωγική έχει γίνει. Μια αναφορά από τη Forrester δείχνει ότι το 92% των επαγγελματιών μάρκετινγκ έχει δει μια αύξηση στο εξατομικευμένο μάρκετινγκ.

Η εξατομίκευση εξαρτάται σχεδόν πλήρως από δεδομένα. Επομένως, όσο περισσότερα δεδομένα έχετε για τους πελάτες σας, τόσο μεγαλύτερη είναι η ευκαιρία να δημιουργήσετε πιο ουσιαστικά μηνύματα. Θα πρέπει να αποφασίσετε τι είδους πληροφορίες χρειάζεστε, συμπεριλαμβανομένων δημογραφικών στοιχείων, προτεραιοτήτων, προτιμήσεων, αντιρρήσεων και πώς χρησιμοποιούν αυτά που προσφέρετε.

Δεν θα ξεκινήσετε με πολλά δεδομένα. Εάν λάβετε έναν οδηγό για να σας δώσει ένα όνομα και μια διεύθυνση email για ένα κομμάτι περιεχομένου, αυτό είναι μια αρχή. Μπορείτε να βρείτε πρόσθετα δεδομένα μέσω πηγών τρίτων, ενώ θα γνωρίζετε ποιο θέμα ενδιαφέρει τον υποψήφιο.

Με όνομα, διεύθυνση email και θέμα περιεχομένου, δημιουργήστε μια καμπάνια που προσφέρει σε αυτές που ταιριάζουν σε αυτήν την παράμετρο επιπλέον σχετικό περιεχόμενο μέσω email. Στη συνέχεια, θα μπορείτε να παρακολουθείτε αν ανοίγουν το email και σε ποιους συνδέσμους κάνουν κλικ. Όσο περισσότερο αλληλεπιδρούν με την επωνυμία σας, τόσο περισσότερη εξατομίκευση μπορείτε να συμπεριλάβετε.

Η φωνητική αναζήτηση θα εξελίξει πώς ακούγεται το μάρκετινγκ περιεχομένου

Η αναζήτηση χωρίς οθόνη είναι κάτι που κάνουν εκατομμύρια κάθε μέρα. Απλώς κάνουν μια ερώτηση στον ψηφιακό βοηθό τους χωρίς να χρειάζεται να κοιτάξουν ένα smartphone ή υπολογιστή. Η φωνητική αναζήτηση αντιπροσωπεύει τουλάχιστον το 20% όλων των αναζητήσεων και αυξάνεται.

Αυτό θα προκαλέσει μια αλλαγή στο περιεχόμενο, επειδή ο τρόπος που μιλάμε δεν είναι πάντα σε ευθυγράμμιση με τον τρόπο που γράφουμε. Θα θελήσετε να αφιερώσετε χρόνο για να προσαρμόσετε το περιεχόμενο στην αναζήτηση φυσικής γλώσσας, πράγμα που σημαίνει να συμπεριλάβετε ερωτήσεις και απαντήσεις.

Για να γράψετε σε αυτό το στυλ, συμπεριλάβετε πλήρεις ερωτήσεις με πλήρη πρόταση. Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά longtail σε τίτλους και κεφαλίδες. Για να επωφεληθείτε από τις αναζητήσεις “κοντά μου”, βελτιστοποιήστε τη φυσική γλώσσα των σελίδων ή των αναρτήσεων για τις οποίες κατατάσσετε με αυτούς τους όρους αναζήτησης.

Το διαφοροποιημένο περιεχόμενο φέρνει νέο κοινό

Οι χρήστες θα βαρεθούν αν τοποθετήσετε μόνο έναν τύπο περιεχομένου. Απλώς δεν λειτουργούν πια έτσι τα πράγματα. Αντίθετα, η προσδοκία είναι ο ιστότοπός σας να χρησιμοποιεί διαφορετικούς τύπους μέσων, είτε πρόκειται για γραφήματα, γκαλερί, βίντεο, podcast ή κάτι άλλο.

Ναι, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να διαφοροποιήσετε το σύνολο των δεξιοτήτων σας (και πιθανώς της ομάδας σας), αλλά φέρνει και ορισμένα πλεονεκτήματα μαζί του. Εάν διαφοροποιήσετε τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζετε το περιεχόμενό σας, δεν θα χρειαστεί να κάνετε τόση δουλειά δημιουργώντας νέο περιεχόμενο. Πολύ συχνά, η λήψη περιεχομένου που έχει αποδειχθεί επιτυχημένο σε ένα μέσο μπορεί να τοποθετηθεί σε ένα νέο σακάκι, να ενημερωθεί και στη συνέχεια να εμφανιστεί ξανά σε άλλη μορφή μέσων.

Ο λόγος που αυτό λειτουργεί τόσο καλά είναι επειδή οι περισσότεροι χρήστες έχουν έναν προτιμώμενο τρόπο κατανάλωσης πολυμέσων. Μπορεί να προτιμούν βίντεο, ήχο ή κείμενο. Αυτό σημαίνει ότι φυσικά θα επιλέξουν τους εαυτούς τους σε διαφορετικές ομάδες, πράγμα που σημαίνει ότι η συντριπτική πλειοψηφία δεν θα παρατηρήσει καν ότι έχει ήδη δει αυτά τα μέσα ενημέρωσης στο παρελθόν. Ακόμη και εκείνοι που το κάνουν δεν θα σας πειράζουν τόσο πολύ, καθώς έχετε νέες ιδέες και παρουσιάζετε πληροφορίες με νέο τρόπο.

Στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου που βασίζεται σε AI

Το μάρκετινγκ περιεχομένου με γνώμονα την τεχνητή νοημοσύνη ίσως είναι η μεγαλύτερη τάση που αλλάζει το παιχνίδι μέχρι σήμερα.

Οι αλλαγές στον αλγόριθμο αναζήτησης σημαίνουν ότι δίνεται μεγαλύτερη σημασία στο περιεχόμενο μεγάλης μορφής και στη σημασιολογική αναζήτηση. Το Γράφημα Γνώσης της Google, για παράδειγμα, βοηθά τους χρήστες αναζήτησης να βγάλουν καλύτερα αποτελέσματα για τα μακροπρόθεσμα ερωτήματα αναζήτησής τους. Η Google το πηγαίνει στο επόμενο επίπεδο χρησιμοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη για να διευκολύνει καλύτερες αντιστοιχίσεις σε ερωτήματα αναζήτησης χρησιμοποιώντας τον αλγόριθμό της RankBrain.

Τι θα κάνουμε όταν το AI μας πει τι να δημιουργήσουμε και πού να το διανείμουμε; Αυτό το μέλλον μπορεί να είναι πιο κοντά από όσο νομίζετε!