TOP

Τάσεις στα social media που πρέπει να προσέξετε το 2022

SM

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αλλάξει τη ζωή μας με περισσότερους από έναν τρόπους. Εκτός από το ότι φέρνουν παγκόσμιους ηγέτες, διασημότητες και μέλη της οικογένειας πιο κοντά από ποτέ, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έδωσαν στις επωνυμίες την ευκαιρία να προσεγγίσουν έναν άνευ προηγουμένου αριθμό ανθρώπων.

Άλλαξε επίσης την παγκόσμια οικονομία ανοίγοντας νέους διαύλους για τις επιχειρήσεις για τη δημιουργία εσόδων και τη μείωση του κόστους. Δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς γιατί οι πιο πολύτιμες εταιρείες στον κόσμο είναι αυτές που δραστηριοποιούνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Εν ολίγοις, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλάζουν τις σχέσεις μας και την κοινωνία συνολικά πράγμα που σημαίνει ότι θα υπάρξουν περισσότερες αλλαγές.

Σε αυτό το άρθρο, λοιπόν, θα εξετάσουμε τις τάσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για το 2022 και θα εξετάσουμε τις δυνατότητες εντοπισμού των τεχνολογιών που θα μπορούσαν να διαμορφώσουν το μέλλον των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Το TikTok συνεχίζει να αναπτύσσεται

Το TikTok έχει περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο ενεργούς μηνιαίους χρήστες και έχει δημιουργήσει μια σειρά από viral τάσεις και μιμίδια στο Διαδίκτυο. Έχει επίσης γίνει μια μεγάλη ευκαιρία μάρκετινγκ για επωνυμίες που θέλουν να συνδεθούν με νεότερο κοινό.

Στην πραγματικότητα, ορισμένες εταιρείες έχουν ήδη αξιοποιήσει τη βάση χρηστών του TikTok λανσάροντας προκλήσεις χορού ή συνεργαζόμενοι με influencers στην πλατφόρμα.

Καθώς η εφαρμογή συνεχίζει να αυξάνεται σε δημοτικότητα, αναμένετε περισσότερες επωνυμίες να αυξηθούν το 2022.

Η Οικονομία του Δημιουργού Ωριμάζει

Αν δεν το έχετε προσέξει, οι δημιουργοί είναι οι νέοι παράγοντες επιρροής. Το TikTok και το YouTube έστρεψαν την προσοχή στον κόσμο της δημιουργίας περιεχομένου και οι επωνυμίες άρχισαν να βλέπουν τους δημιουργούς ως πιθανούς επιχειρηματικούς συνεργάτες.

Το 2022, θα δούμε αυτή την τάση να ωριμάζει. Οι επωνυμίες θα χρησιμοποιούν πιο εξελιγμένες στρατηγικές για τη συνεργασία με δημιουργούς, συμπεριλαμβανομένων πολλαπλών καναλιών πολλαπλής προώθησης και συνεργασιών πολλών δημιουργών.

Επίσης, αυτή η τάση παρουσιάζει έναν νέο τρόπο προσέγγισης των επωνυμιών στους ανθρώπους. Αντί να παρακολουθούν παθητικά βίντεο στο YouTube και στο TikTok, οι άνθρωποι μπορούν πλέον να αλληλεπιδρούν σε πραγματικό χρόνο με δημιουργούς που θαυμάζουν και ακολουθούν. Οι πιθανότητες είναι ατελείωτες.

Ανάπτυξη πλατφορμών Livestream

Η ζωντανή ροή θα συνεχίσει να είναι μια τεράστια τάση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το 2022, με περισσότερες πλατφόρμες που προσφέρουν λειτουργικότητα ζωντανής ροής και περισσότερους ανθρώπους που τη χρησιμοποιούν.

Το είδαμε αυτό το 2020 όταν όλες οι μεγάλες πλατφόρμες —συμπεριλαμβανομένων των Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Snapchat και TikTok— πρόσφεραν τρόπους στους ανθρώπους να μεταδίδουν ζωντανή ροή, τόσο ζωντανή όσο και προηχογραφημένη.

Το περιεχόμενο βίντεο συνεχίζει να κυριαρχεί

Το 2019, το περιεχόμενο βίντεο ξεπέρασε όλους τους άλλους τύπους περιεχομένου όσον αφορά τη δημοτικότητα και την αφοσίωση. Αυτό αναμένεται να συνεχιστεί για το 2022 και μετά.

Το περιεχόμενο βίντεο κυριαρχεί πλέον σχεδόν σε κάθε πλατφόρμα από τις ιστορίες Instagram έως το Facebook Live. Στην πραγματικότητα, το YouTube έχει γίνει τόσο δημοφιλές που είναι πλέον η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης μετά την Google (η οποία ανήκει στη μητρική εταιρεία του YouTube Alphabet).

Σύμφωνα με έρευνα της Cisco, το παγκόσμιο περιεχόμενο βίντεο θα αντιπροσωπεύει το 82% της συνολικής επισκεψιμότητας στο Διαδίκτυο έως το 2022. Και μέσα στα επόμενα χρόνια, μπορούμε να αναμένουμε ότι ο αριθμός αυτός θα ανέλθει σε πάνω από 90%.

Η άνοδος στα social media για τους influencers

Οι επιχειρήσεις γνώριζαν πάντα ότι οι καταναλωτές βασίζονται στις συστάσεις των φίλων τους, επομένως το από στόμα σε στόμα μάρκετινγκ ήταν πάντα κορυφαία προτεραιότητα για τις επιχειρήσεις.

Όμως, με την άνοδο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του μάρκετινγκ επιρροής, αυτή η ιδέα έχει αποκτήσει νέο νόημα.

Και το 2022, αναμένουμε να δούμε περισσότερες επωνυμίες να αξιοποιούν τους παράγοντες επιρροής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους και να δημιουργήσουν κοινό.