TOP

Τάσεις στα social media το 2022

SM

Οι άνθρωποι μέσα στην κοινωνική δικαιοσύνη ως μέρος της καθημερινής τους ζωής και οι επιχειρήσεις συρρέουν σε αυτά για να προσεγγίσουν τους πελάτες.

Για να αποφευχθεί η υπερφόρτωση, οι επιχειρήσεις γίνονται δημιουργικές με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προσεγγίσουν πελάτες. Οι οργανισμοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν το μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών δικτύων για να ενισχύσουν την επιχείρησή τους και να προσεγγίσουν διαφορετικές γενιές στις σωστές πλατφόρμες.

Περίπου το 58,4% του παγκόσμιου πληθυσμού χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για δύο ώρες και 27 λεπτά κατά μέσο όρο την ημέρα. Υπάρχουν πολλές νέες εφαρμογές για χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με διαφορετικούς τρόπους, συμπεριλαμβανομένων των βίντεο, της εξυπηρέτησης πελατών και της κοινωνικής ακρόασης.

Παραμένοντας στην κορυφή των τελευταίων τάσεων κοινωνικής δικτύωσης και μάρκετινγκ μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν πελάτες ξεχωρίζοντας σε έναν κόσμο ψηφιακής υπερφόρτωσης. Ακολουθούν μερικές από τις κορυφαίες τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το 2022.

Το TikTok θα γίνει μεγαλύτερο

Τον Σεπτέμβριο του 2021, το TikTok ανέφερε περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο ενεργούς μηνιαίους χρήστες και εξακολουθεί να αυξάνεται.

Για εταιρείες που θέλουν να προσεγγίσουν νεότερο κοινό, το TikTok είναι απαραίτητο. Είναι μια από τις κύριες πλατφόρμες για να προσεγγίσετε το Gen Z και τους millennial καταναλωτές.

Το TikTok είναι επίσης μια κατάλληλη πλατφόρμα για τις επιχειρήσεις να διαφημίζονται χρησιμοποιώντας βίντεο σύντομης μορφής — δημοφιλή στις νεότερες γενιές. Επιπλέον, το TikTok διαθέτει διαφημίσεις και εργαλεία επιχειρηματικού προφίλ για να επεκτείνει την πλατφόρμα του.

Το περιεχόμενο βίντεο θα συνεχίσει να κυριαρχεί

Το ογδόντα δύο τοις εκατό της παγκόσμιας καταναλωτικής κίνησης στο Διαδίκτυο θα είναι περιεχόμενο βίντεο, σύμφωνα με μελέτη της Cisco. Ωστόσο, τα βίντεο μεγάλης διάρκειας χάνουν τη δημοτικότητά τους καθώς περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται σε βίντεο σύντομης μορφής, όπως αυτά στο TikTok, τα Reels του Facebook, τα Shorts του YouTube και τα Reels and Stories του Instagram.

Επιπλέον, οι εταιρείες στρέφονται στη ζωντανή ροή για να αλληλεπιδράσουν με τους καταναλωτές. Αυτά τα βίντεο μπορεί να περιλαμβάνουν την αφήγηση μιας ιστορίας, την επίδειξη ενός προϊόντος, την προώθηση εκδηλώσεων ή την κοινή χρήση άλλων εταιρικών επικοινωνιών. Η διάρκεια των βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να διατηρηθεί σε περίπου ένα λεπτό, σύμφωνα με το Hootsuite.

Το κοινωνικό εμπόριο θα συνεχίσει να επεκτείνεται

Η αγορά προϊόντων απευθείας από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα γίνει ο κανόνας. Τα κοινωνικά δίκτυα εξελίσσονται σε πλατφόρμες λιανικής με βιτρίνες και αναρτήσεις για αγορές. Στην

πραγματικότητα, το 98% των καταναλωτών σχεδιάζει να αγοράσει από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σύμφωνα με το Sprout Social.

Για να δημιουργήσετε μια ιδανική εμπειρία αγορών, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επικεντρωθούν στη δημιουργία όσο το δυνατόν λιγότερων κλικ. Αυτό μπορεί να γίνει εστιάζοντας στα πιο δημοφιλή αντικείμενα αντί για μια πλήρη βιτρίνα για να ξεκινήσετε.

Οι αγορές της Metaverse εξελίσσονται επίσης στον κοινωνικό κόσμο και στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ένα παράδειγμα αυτού είναι η βιτρίνα της Roblox με το Forever 21, που επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν ταιριαστά ρούχα με το avatar τους.

Η επαυξημένη πραγματικότητα θα γίνει mainstream

Άλλες τεχνολογίες — όπως η εικονική πραγματικότητα (VR) και η επαυξημένη πραγματικότητα (AR) — θα ενσωματωθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προσφέροντας περισσότερη δέσμευση με τους πελάτες. Ενώ η υιοθέτηση της εικονικής πραγματικότητας βρίσκεται στα αρχικά στάδια, το AR χρησιμοποιείται πλέον στο Instagram και στο Snapchat για να βελτιώσει τα κοινά γραφικά. Για παράδειγμα, το Snapchat χρησιμοποιεί AR για όλα τα φίλτρα φωτογραφιών του για να μετατρέψει τους ανθρώπους σε ζώα, να φαίνεται να έχει μακιγιάζ, να φορά γυαλιά ηλίου ή να έχει άλλες αλλαγές στην εμφάνιση.

Υπάρχουν όμως περισσότερες εφαρμογές AR από φίλτρα φωτογραφιών. Οι άνθρωποι μπορούν επίσης να δοκιμάσουν προϊόντα εκ των προτέρων. Για παράδειγμα, οι καταναλωτές μπορούν να δουν πώς ταιριάζουν τα έπιπλα σε ένα δωμάτιο ή να δοκιμάσουν ουσιαστικά γυαλιά ηλίου.

Το Influencer Marketing συνεχίζει να αυξάνεται

Το μάρκετινγκ Influencer δεν είναι καινούργιο, αλλά δεν φεύγει. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι γεμάτα από influencers που προωθούν επωνυμίες.

Η επένδυση σε influencers μπορεί να μην είναι τόσο ακριβή όσο άλλες μορφές διαφήμισης ή καμπάνιες μάρκετινγκ, αλλά εξακολουθεί να αποδίδει αποτελέσματα. Σύμφωνα με έρευνα του Influencer Marketing Hub, το ενενήντα τοις εκατό των επαγγελματιών μάρκετινγκ θεώρησαν αποτελεσματικό το μάρκετινγκ με επηρεασμούς.

Το LinkedIn είναι μια άλλη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων που προσφέρει μάρκετινγκ επιρροής. Ενώ το LinkedIn και το μάρκετινγκ με επηρεαστές δεν συνδέονται συνήθως μεταξύ τους, το LinkedIn προσφέρει το Creator Accelerator — μια πρωτοβουλία για να βοηθήσει τους δημιουργούς να δημιουργήσουν τις κοινότητές τους — δείχνοντας ότι θέλουν να επενδύσουν περισσότερο σε δημιουργούς και παράγοντες επιρροής.

Η χρήση επιρροών μπορεί να βοηθήσει τις εταιρείες να κάνουν περισσότερα από το να δημιουργήσουν δυνητικούς πελάτες. Οι influencers μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην αφοσίωση των πελατών και να προωθήσουν την αφοσίωση των πελατών.