TOP

Τάσεις του Marketing στο Instagram που πρέπει να γνωρίζετε το 2022

DM

Μαντέψτε γιατί πρόκειται να συμβούν πολλά στο Instagram τους επόμενους 12 μήνες.

Οι αγορές πρόκειται να φέρουν μια επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο θα ψωνίζουμε στο διαδίκτυο.

Είστε έτοιμοι να ξεπεράσετε την καμπύλη;

Ακολουθούν οι μεγαλύτερες τάσεις Μarketing στο Instagram που πρέπει να γνωρίζετε το 2022:

Ροές Προτεινόμενου και Χρονολογικού Περιεχομένου

Συγχωνευμένες μορφές video

Εμπόριο καθοδηγούμενο από δημιουργούς

Προσωπικότητες της εταιρίας

Δυνατότητες δέσμευσης και κοινότητας

Η Εισαγωγή Χρονολογικών και Προτεινόμενων Ροών Περιεχομένου

Τα μάτια σας δεν σας εξαπατούν: η χρονολογική ροή θα μπορούσε να επιστρέψει πολύ σύντομα.

Τι σημαίνει λοιπόν αυτό για το Instagram το 2022;

Διαθέτουμε τα χρήματά μας σε μια νέα ροή της Αρχικής σελίδας που έχει την επιλογή εναλλαγής μεταξύ μιας ροής.

Ακούγεται οικείο?

Το TikTok έχει ήδη ανοίξει το δρόμο με αυτήν τη μορφή και σαφώς λειτουργεί. Το TikTok είναι πλέον επίσημα πιο δημοφιλής από το Instagram.

Οι προτεινόμενες ροές περιεχομένου έρχονται στο Instagram αλλά θα υπάρχει και η επιλογή να δείτε μια χρονολογική ροή.

Διαχειριστείτε το Instagram σας ως επαγγελματίας, προγραμματίστε και δημοσιεύστε αυτόματα τις αναρτήσεις σας.

Το εμπόριο που καθοδηγείται θα αλλάξει τον τρόπο που ψωνίζουμε.

Αν νομίζατε ότι το Instagram μετατρέπεται σε πλατφόρμα αγορών, ετοιμαστείτε, γιατί δεν έχετε δει τίποτα ακόμα.

Το Instagram το 2022 θα λανσάρει μια νέα μέθοδο στην οποία θα παρέχει ένα σημαντικό χρηματικό κίνητρο που θα επεκτείνετε σε όλους τους τρόπους ψηφιακής αγοράς.

Η άνοδος των προσωπικοτήτων της εταιρίας

Οι εποχές όπου το Instagram ήταν αποκλειστικά για να μοιράζεται αισθητικά ευχάριστες εικόνες έχουν τελειώσει. Τώρα, η εφαρμογή φιλοξενεί κάτι πολύ πιο εντυπωσιακό: την κοινότητα και τη συνομιλία.

Τι σημαίνει αυτό για τις εταιρίες; Με λίγα λόγια, σημαίνει ότι ήρθε η ώρα να φέρετε την προσωπικότητα σας στο τραπέζι.

Είτε αυτό σημαίνει να εμφανίζεστε στις ιστορίες του Instagram, η να φέρετε τη φωνή σας στης λεζάντες  στο Instagram είτε να γίνετε δημιουργικοί στην κάμερα για το Instagram Reels.

Νέες και βελτιωμένες δυνατότητες δέσμευσης κοινότητας

Όταν πρόκειται για πρωτότυπες συνομιλίες, κανείς δεν τα έχει καταφέρει όπως το Instagram.

Από τις αντιδράσεις emoji έως τα διαδραστικά αυτοκόλλητα ιστορίας, το Instagram ξέρει πώς να οδηγεί τη συζήτηση. Ξέρει να δημιουργεί μια κοινότητα και αυτό είναι ένα πλεονέκτημα που δεν πρόκειται να συμβιβαστεί το 2022.

Τι θα μπορούσαμε λοιπόν να δούμε τους επόμενους 12 μήνες;

Αρχικά, προβλέπουμε ότι τα αυτοκόλλητα που οδηγούν την δέσμευση (όπως και τα αυτοκόλλητά ερώτηση) θα εισέλθουν στη συνομιλία του Reels.

Όσο πιο δυναμικό, προσωπικό και ελκυστικό είναι το περιεχόμενο σας, τόσο το καλύτερο!