TOP

Τάσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που πρέπει να εφαρμόσετε στο σχέδιο μάρκετινγκ του 2022

SM

Τα τελευταία χρόνια, έχουμε δει μια αλλαγή στον τρόπο δημιουργίας και κατανάλωσης περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όπως θα έκανε κάθε καλός επαγγελματίας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αφιέρωσα λίγο χρόνο στην αρχή της χρονιάς ερευνώντας τάσεις και προβλέψεις και, όπως ήταν αναμενόμενο, υπάρχει πάντα κάτι νέο να μάθω και να δοκιμάσω. Παρακάτω, είναι οι πέντε τάσεις που πιστεύω ότι πρέπει να προσέξετε (και μερικούς συνδέσμους στο τέλος για περαιτέρω ανάγνωση αν σας ενδιαφέρει).

Το TikTok είναι και θα συνεχίσει να είναι το «It Girl» του κοινωνικού χώρου

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η TikTok θα είναι η κορυφαία πλατφόρμα επιλογής για τους περισσότερους χρήστες φέτος. Με περισσότερες από 3 δισεκατομμύρια παγκόσμιες λήψεις, το TikTok προσφέρει στους χρήστες του έναν χώρο δημιουργικότητας, ενώ είναι μέρος μιας παγκόσμιας κοινότητας. Οι μεγάλες μάρκες έχουν επωφεληθεί από τη σύνδεση με το υπάρχον κοινό τους και την οικοδόμηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας τους. Εάν είστε ενεργός χρήστης του TikTok, έχετε δει πολλά βίντεο που επισημαίνουν συγκεκριμένες μάρκες. Το Scrub Daddy χρησιμοποιεί με επιτυχία τις τρέχουσες τάσεις του TikTok για να συνδεθεί ξανά με την επιχείρηση του και να δημιουργήσει διαφημιστική εκστρατεία για τα προϊόντα του. Μπορείτε να δείτε πώς το Scrub Daddy έπεσε στην τάση “Go little rockstar” εδώ. Είναι σημαντικό να μην σκέφτεστε υπερβολικά τα TikToks σας και να δημιουργείτε περιεχόμενο που να έχει οργανική αίσθηση στον χώρο (διαβάστε: όχι κάτι που σας φαίνεται επαγγελματικά). Λιγότερο είναι περισσότερο!

Βίντεο, είστε μέσα ακίνητες εικόνες, είστε έξω

Το βίντεο θα είναι ο κορυφαίος τρόπος με τον οποίο οι χρήστες καταναλώνουν περιεχόμενο το 2022. Το TikTok ξεπέρασε εκπληκτικά το YouTube ως η κορυφαία πλατφόρμα βίντεο, αλλά το YouTube εξακολουθεί να χρησιμοποιείται σε μεγάλο βαθμό. Άλλες πλατφόρμες προσπαθούν να ανταγωνιστούν το TikTok και το YouTube δημιουργώντας τις δικές τους δυνατότητες βίντεο. Το Instagram δημιούργησε τα “Reels”, τα οποία είναι βίντεο 60 δευτερολέπτων και το LinkedIn προσφέρει τώρα βίντεο με τη “Λειτουργία Δημιουργού”. Οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ στο HubSpot αναφέρουν ότι το 64% θα ενσωματώσει βίντεο σύντομης μορφής και περισσότερο από το 89% των επαγγελματιών μάρκετινγκ σχεδιάζει να επενδύσει σε βίντεο μεγάλης μορφής στα σχέδια μάρκετινγκ του 2022. Η χρήση λειτουργιών όπως το TikTok ή το Instagram Reels είναι ένας εύκολος τρόπος για να κινηματογραφήσετε και να επεξεργαστείτε τα βίντεο σας. Όπως ανέφερα παραπάνω, όσο πιο αυθεντικό είναι το βίντεο σας, τόσο περισσότερες προβολές και αφοσίωση θα έχετε. Έτσι, αν η επωνυμία σας δημοσιεύει μόνο φωτογραφίες ή εικόνες στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, ήρθε η ώρα να σκεφτείτε ένα βίντεο. Τα βίντεο συνήθως συγκεντρώνουν περισσότερη αφοσίωση από τις στατικές εικόνες, επομένως οι αλγόριθμοι δίνουν προτεραιότητα στην εμφάνιση βίντεο στις ροές των χρηστών.

Πάρτε στα σοβαρά την εξυπηρέτηση πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η διατήρηση της διαδικτυακής φήμης του οργανισμού σας δεν ήταν ποτέ πιο σημαντική, ειδικά εάν οι στόχοι σας είναι να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση και τη διατήρηση των πελατών. Είναι σημαντικό να ανταποκρίνεστε σε όλη τη δέσμευσή σας και ναι, αυτό περιλαμβάνει μερικές φορές την απάντηση στα τρολ! Το 64% των χρηστών του Facebook αναφέρει ότι προτιμά να στείλει μήνυμα σε μια επιχείρηση παρά να καλέσει. Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσλάβετε έναν διαχειριστή πρακτορείου ή φήμης για να παρακολουθεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις κριτικές σας. Επιπλέον, είναι σημαντικό να απαντάτε στις κριτικές σας στο Glassdoor, στο Facebook και στην Google όταν προσπαθείτε να προσλάβετε νέα ταλέντα, να καλλιεργήσετε σχέσεις με πελάτες και να αυξήσετε την αφοσίωση στην επωνυμία.

Οι δαπάνες για κοινωνικές διαφημίσεις θα συνεχίσουν να αυξάνονται

Σύμφωνα με το eMarketer, θα δούμε μια αύξηση των δαπανών για διαφημίσεις στο TikTok, το Pinterest, το Snapchat και το Facebook. Το TikTok, το Pinterest και το Snapchat έχουν μεγάλο αριθμό χρηστών και αυτές οι πλατφόρμες δεν ήταν ιστορικά γεμάτες με ψηφιακές διαφημίσεις. Οι διαφημίσεις που εμφανίζονται σε αυτές τις πλατφόρμες έχουν επίκεντρο το περιεχόμενο και έχουν σχεδιαστεί για να ταιριάζουν οργανικά στις ροές των καταναλωτών. Προτείνουμε τη δημιουργία διαφημιστικού κειμένου για συγκεκριμένη πλατφόρμα για αυτές τις περιπτώσεις χρήσης. Το DoorDash έχει ένα εξαιρετικό παράδειγμα διαφήμισης για το TikTok, το οποίο παρουσιάζει ένα εστιατόριο που χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες του και γυρίστηκε με τρόπο που θα ταιριάζει άψογα στις ροές των χρηστών. Έχετε σκεφτεί πώς θα αυξηθούν οι δαπάνες σας για διαφημίσεις κοινωνικών δικτύων φέτος;

Σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε μικρο-influencers για να υποστηρίξετε την επωνυμία σας

Η χρήση μικρο-influencers έχει γίνει όλο και πιο δημοφιλής στις επωνυμίες τον τελευταίο χρόνο, καθώς προσεγγίζουν μεγαλύτερα πλήθη καθημερινών χρηστών που αναζητούν να αγοράσουν εφικτά προϊόντα και υπηρεσίες. Οπωσδήποτε, οι μικρο-influencers έχουν αριθμό ακολούθων από οπουδήποτε μεταξύ 1.000-10.000 και συνήθως χρεώνουν λιγότερο από 100 $ ανά ανάρτηση στο Instagram. Σύμφωνα με το HubSpot, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι καταναλωτές εμπιστεύονταν τους influencers περισσότερο από τις επωνυμίες. Σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε έναν μικρο-influencer για να ενισχύσετε το μήνυμα της επωνυμίας σας. Είναι ένας τρόπος χαμηλότερου κινδύνου για να μπείτε στον κόσμο του μάρκετινγκ με επιρροές, που είναι μια τακτική μάρκετινγκ που δεν θα εξαφανιστεί σύντομα.

Εάν προσπαθείτε να αποφασίσετε από πού να ξεκινήσετε, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε βίντεο το 2022! Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το βίντεο για να πουλήσετε περισσότερα προϊόντα και υπηρεσίες, καθώς και να προσεγγίσετε νέους πελάτες μέσω διαφημίσεων, επιρροών ή οργανικού περιεχομένου. Η εξυπηρέτηση πελατών θα είναι επίσης ένας σημαντικός παράγοντας για τη μέτρηση της επιτυχίας της διαδικτυακής παρουσίας του οργανισμού σας. Εάν χρειάζεστε βοήθεια για τη διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, των διαφημίσεων ή της φήμης σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μου για να ξεκινήσω τη συζήτηση.