TOP

Τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ που πρέπει να προσέξετε το 2022

DM

Κατά την αντιμετώπιση των επιπτώσεων μετά την πανδημία, την προσαρμογή στον τρόπο ζωής εργασίας από το σπίτι και τις συνεχείς αλλαγές στις τάσεις μάρκετινγκ, ο χρόνος πέρασε γρήγορα και εδώ είμαστε, όλα έτοιμα για το 2022. Έχουμε μάθει και υιοθετήσει πολλά αλλαγές και τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ κατά τη διάρκεια αυτής της χρονιάς. Και μερικά αξίζει να τα μεταφέρουμε και στο επόμενο κεφάλαιο. Λοιπόν, εδώ είμαστε με ένα infographic για τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ που πρέπει να προσέξετε το 2022. Θα βοηθήσει την επιχείρησή σας όχι απλώς να επιβιώσει αλλά και να ευδοκιμήσει σε αυτήν την εποχή των ατελείωτων αλλαγών μάρκετινγκ.

Η άνοδος της τεχνητής νοημοσύνης στο ψηφιακό μάρκετινγκ

Το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη. Το 2022 και μετά, οι βιομηχανίες θα χρησιμοποιούν AI μαζί με SEO και άλλες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Βελτιστοποιεί τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης και την αυτοματοποίηση μάρκετινγκ.

Chatbots και εικονικοί βοηθοί

Τα Chatbots και οι Εικονικοί Βοηθοί παρέχουν γρήγορες απαντήσεις στα ερωτήματα των πελατών, κάνοντας τη συνολική εμπειρία τους τόσο διαδραστική όσο και ελκυστική. Αυτός είναι ο λόγος που σχεδόν όλες οι επιχειρήσεις προσπαθούν να ενσωματώσουν chatbot και εικονικούς βοηθούς που βασίζονται σε AI στις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.

Content Marketing

Ακόμη και το 2022 και μετά, οι ελκυστικές και εξατομικευμένες τάσεις περιεχομένου θα συνεχίσουν να αντικαθιστούν κάθε είδους παραδοσιακό περιεχόμενο. Κουίζ, ενσωματωμένες αριθμομηχανές, βίντεο 360 μοιρών κ.λπ. προσφέρουν στους χρήστες μια φρέσκια και διαδραστική εμπειρία και ως εκ τούτου θα αποκτήσουν μεγαλύτερη δημοτικότητα

Mobile-First Marketing

Αυτές τις μέρες οι χρήστες, ιδιαίτερα οι ενήλικες, χρησιμοποιούν smartphone και tablet περισσότερο από επιτραπέζιους υπολογιστές για τη συχνή πλοήγησή τους στο Διαδίκτυο. Τέτοιες πρόσφατες αλλαγές στα ψηφιακά μέσα, το μάρκετινγκ για κινητά και το φιλικό προς κινητά περιεχόμενο θα συμβάλουν σε μια σημαντική αλλαγή στις τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ του 2022.

Multi-channel μάρκετινγκ

Το 2022, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επικεντρωθούν στο μάρκετινγκ σε πολλές πλατφόρμες — όπως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εφαρμογές, email και αναρτήσεις ιστολογίου. Θα παρέχει μια βελτιωμένη εμπειρία πελάτη και ένα συνεκτικό μήνυμα επωνυμίας στο κοινό-στόχο.

Συμπέρασμα

Η αλλαγή είναι ο νόμος της ζωής. Και για όποιον εργάζεται στον κόσμο του ψηφιακού μάρκετινγκ, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζει τις τρέχουσες και τις επερχόμενες τάσεις, προκειμένου να παραμείνει μπροστά από τον ανταγωνισμό του και να ευδοκιμήσει παράλληλα με τις μελλοντικές τεχνολογίες και καινοτομίες.