TOP

Τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ που πρέπει να προσέξετε το 2022

DM

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ένας τομέας που αλλάζει για πάντα, αλλά αυτό είναι που κάνει ακόμη πιο σημαντικό να παραμείνετε στην κορυφή των προβλεπόμενων τάσεων. Η γνώση και η προετοιμασία για αυτές τις τάσεις μπορεί να σας βοηθήσει να τις εκμεταλλευτείτε για να προωθήσετε τις προσπάθειες ψηφιακού μάρκετινγκ της επωνυμίας σας στο επόμενο επίπεδο.

Εδώ είναι οι κορυφαίες τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ που θα θέλετε να παρακολουθήσετε το 2022.

Το μέλλον είναι Meta

Η μετονομασία του Facebook σε Meta σηματοδότησε την πιστοποιημένη αρχή του επόμενου μεγάλου πράγματος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – της εικονικής και της επαυξημένης πραγματικότητας. Το VR είναι ήδη εξαιρετικά δημοφιλές στη βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών, αλλά το κοινωνικό VR αρχίζει να φουντώνει.

Η ιδέα μπορεί να φαίνεται δύσκολο να τυλίξει το μυαλό σας, αλλά το Facebook ποντάρει πολλά στο meta να είναι το μέλλον του ιστού. Με ένα πλήθος νέων ευκαιριών για τις επωνυμίες να συνδεθούν με τους πελάτες τους και να ωθήσουν τη δημιουργικότητα σε νέα όρια, το metaverse είναι σίγουρα κάτι που πρέπει να προσέχουμε.

Η ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης

Γνωρίζουμε ήδη πόσο σημαντική είναι η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση και το 2022 αυτή η σημασία αναμένεται να αυξηθεί. Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ όσον αφορά τη στρατηγική δεδομένων, την πρόβλεψη των αποτελεσμάτων και τη βελτίωση της ποιότητας μιας επωνυμίας.

Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη γίνεται πιο προσιτή, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις μετακινούνται από ένα παραδοσιακό μοντέλο σε μια πιο προηγμένη στρατηγική μάρκετινγκ. Το 2022, εστιάστε στα πώς και τα γιατί της τεχνητής νοημοσύνης και των τεχνολογιών μηχανικής μάθησης για να δείτε πώς μπορούν να ενισχύσουν την τρέχουσα στρατηγική μάρκετινγκ.

Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη είναι εδώ για να μείνει

Στον σημερινό κόσμο μας, δεν αρκεί μια επωνυμία να ασχολείται μόνο με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ) διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο τα τελευταία χρόνια και θα γίνει πιο ζωτικής σημασίας τα επόμενα χρόνια.

Το 2022, αφιερώστε χρόνο για να κατανοήσετε το κοινό σας, τι το ενδιαφέρει και πώς μπορείτε να τοποθετήσετε την επωνυμία σας ώστε να αντικατοπτρίζει αυτές τις αξίες.

Αγκαλιάστε τον Influencer

Το Influencer Marketing αναμένεται να φτάσει τα 13,8 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021 και αναμένεται μόνο να αυξηθεί. Το Influencer Marketing είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αποκτήσετε πρόσβαση σε ένα νέο κοινό, ενώ παράλληλα ενισχύετε την αξιοπιστία και τη φήμη της επωνυμίας σας. Μακροπρόθεσμα, είναι επίσης μια εξαιρετική μέθοδος για την ενίσχυση των υποστηρικτών της επωνυμίας.

Το 2022, εστιάστε στην ανάπτυξη μακροχρόνιων σχέσεων με τους influencers με τους οποίους συνεργάζεστε. Μην ξεχνάτε επίσης τους μικρο-influencers – αναμένεται να προσφέρουν μεγάλη αξία το 2022.

Διαφήμιση vs Απόρρητο

Η σύγχρονη ψηφιακή διαφήμιση βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην παρακολούθηση δεδομένων, αλλά δεν θα είναι για πολύ. Φέτος, η Google ανακοίνωσε την απόφασή της να τερματίσει την παρακολούθηση cookie το 2022, αν και έχει καθυστερήσει για το 2023. Ωστόσο, αυτή η εξέλιξη θα κάνει τη στοχευμένη διαφήμιση και την αυτόματη βελτιστοποίηση δεδομένων πολύ πιο δύσκολη.

Αυτό σημαίνει ότι οι εταιρείες θα πρέπει να αλλάξουν το μοντέλο τους προς δεδομένα που προέρχονται από ηθική βάση μέσω έρευνας αγοράς, κοινωνικής ακρόασης και άλλων μη επεμβατικών μεθόδων.

Το 2022 διαμορφώνεται ως μια χρονιά με πολλές δυνατότητες για αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις και η δημιουργία επωνυμίας θα πρέπει να αποτελέσει διεθνή εστίαση για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων. Ας συνδεθούμε και ας δούμε πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε.