TOP

Τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ που πρέπει να γνωρίζετε για το 2022

DM

Οι έμποροι αγωνίζονται επί του παρόντος να προσελκύσουν τους καταναλωτές σε πραγματικό χρόνο, να δημιουργήσουν συνεκτικές εμπειρίες και να καινοτομήσουν. Αν και εσείς αγωνίζεστε να καινοτομήσετε, παρακολουθήστε τις πιο πρόσφατες τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ. Η παρακολούθηση των κορυφαίων τάσεων ψηφιακού μάρκετινγκ θα σας βοηθήσει να προσεγγίσετε περισσότερους πελάτες στο διαδίκτυο.

Στη συνέχεια, μπορείτε να δημιουργήσετε περισσότερη αναγνωρισιμότητα επωνυμίας, επισκεψιμότητα ιστότοπου και δυνητικούς πελάτες πριν ενισχύσετε την απόδοση επένδυσης (ROI).

Η προσθήκη αυτών των τάσεων στο σχέδιο ψηφιακού μάρκετινγκ θα σας βοηθήσει να κάνετε ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό. Εν τω μεταξύ, μπορείτε να εντυπωσιάσετε τους πελάτες προτού τους προσελκύσετε στην επιχείρησή σας.

Δώστε στην επιχείρηση σας την ώθηση που χρειάζεται με αυτές τις τάσεις σήμερα.

Εξατομίκευση

Πριν χρησιμοποιήσετε τις υπόλοιπες από αυτές τις τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ, αφιερώστε χρόνο για να ερευνήσετε το κοινό-στόχο σας. Διαφορετικά, η παρακολούθηση αυτών των τάσεων δεν θα σας βοηθήσει απαραίτητα να προσελκύσετε τους πελάτες.

Στην πραγματικότητα, περίπου το 84% των καταναλωτών λέει ότι το να φέρονται σαν άτομο είναι σημαντικό για να κερδίσουν την επιχείρηση τους. Περίπου το 74% απογοητεύεται όταν το περιεχόμενο του ιστότοπου δεν ταιριάζει με τα ενδιαφέροντα του. Εν τω μεταξύ, πάνω από το 50% θα αλλάξει επωνυμία όταν οι εταιρείες αποτυγχάνουν να εξατομικεύσουν.

Αρχικά, προσδιορίστε ποιοι είναι οι πελάτες σας με βάση τα δημογραφικά και ψυχογραφικά στοιχεία. Σκεφτείτε τους:

  • Ηλικία
  • Γένος
  • Τοποθεσία
  • Οικογενειακή κατάσταση
  • Εισόδημα
  • Αγοραστικές συμπεριφορές
  • Σημεία πόνου
  • Γλώσσα
  • Εκπαίδευση
  • Τα ενδιαφέροντα
  • Χόμπι

Μπορείτε να τμηματοποιήσετε τους πελάτες σας σε ξεχωριστές ομάδες για να προσελκύσετε καλύτερα τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά τους. Η εξατομίκευση του περιεχομένου σας θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια συναισθηματική σύνδεση με τους πελάτες. Θα αναγνωρίσουν ότι καταλαβαίνετε τι περνούν.

Θα μπορούσατε να προσελκύσετε ευκολότερα πελάτες εάν εξατομικεύσετε τη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ.

Στην πραγματικότητα, οι έμποροι βιώνουν οκταπλάσια απόδοση επένδυσης (ROI) στις δαπάνες μάρκετινγκ και αύξηση 10% στις πωλήσεις μετά την εξατομίκευση. Περίπου το 80% των καταναλωτών είναι πιο πιθανό να κάνει μια αγορά όταν οι επωνυμίες εξατομικεύονται επίσης.

Καθώς ακολουθείτε τις υπόλοιπες από αυτές τις τάσεις, έχετε κατά νου την εξατομίκευση.

Τάσεις SEO

Ο αλγόριθμος της μηχανής αναζήτησης της Google αλλάζει εκατοντάδες φορές κάθε χρόνο. Παρακολουθήστε τις τελευταίες αλλαγές αλγορίθμων και τις τάσεις βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO). Διαφορετικά, η κατάταξη στις μηχανές αναζήτησής σας θα μπορούσε να πέσει.

Οι υψηλότερες κατατάξεις στις μηχανές αναζήτησης θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε αναγνωρισιμότητα και αναγνώριση της επωνυμίας σας. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπο, δυνητικούς πελάτες και πωλήσεις μέσω SEO. Δεδομένου ότι το SEO είναι μια οικονομικά αποδοτική στρατηγική μάρκετινγκ, μπορεί επίσης να βελτιώσει την απόδοση επένδυσης (ROI).

Αρχικά, βεβαιωθείτε ότι έχετε ενημερώσει τον ιστότοπό σας με βάση το Core Web Vitals της Google. Η παρακολούθηση του Core Web Vitals θα εξασφαλίσει μια θετική εμπειρία χρήστη (UX). Ένα καλύτερο UX στον ιστότοπό σας θα ενθαρρύνει τους ανθρώπους να κατοικούν και να εξερευνούν.

Η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων και οι χρόνοι παραμονής σας θα βελτιωθούν, γεγονός που θα μπορούσε να ενισχύσει την κατάταξή σας στο SEO.

Οι υψηλότερες βαθμολογίες θα σας τοποθετήσουν επίσης μπροστά από τους ανταγωνιστές. Η αξιοπιστία σας θα μπορούσε επίσης να βελτιωθεί.

Καθώς εξερευνάτε τις κορυφαίες τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ στο SEO, έχετε κατά νου τη φωνητική αναζήτηση και τα επιλεγμένα αποσπάσματα. Τα επιλεγμένα αποσπάσματα εμφανίζονται στην κορυφή των σελίδων αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης. Πολλά αποτελέσματα φωνητικής αναζήτησης (πάνω από το 40% των αποτελεσμάτων) προέρχονται από επιλεγμένα αποσπάσματα.

Περίπου το 75% των αποτελεσμάτων φωνητικής αναζήτησης κατατάσσεται στις τρεις πρώτες θέσεις για ένα ερώτημα.

Μπορείτε να συνεργαστείτε με μια έμπειρη εταιρεία μάρκετινγκ επιχειρήσεων για να βελτιώσετε το σχέδιο ψηφιακού μάρκετινγκ SEO.

Αυτοματοποίηση

Καθώς αναπτύσσετε τη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ για το έτος, αναζητήστε τρόπους για να αξιοποιήσετε καλύτερα τον χρόνο σας. Μπορείτε να αυτοματοποιήσετε επαναλαμβανόμενες εργασίες για να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητά σας.

Για παράδειγμα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την αυτοματοποίηση ως μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Μπορείτε να κατευθύνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να στείλετε σε καταναλωτές με βάση συγκεκριμένες συμπεριφορές.

Εξετάστε το ενδεχόμενο να ρυθμίσετε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για αποστολή όταν κάποιος εγκαταλείπει το καλάθι του στον ιστότοπο σας. Μπορείτε να εξατομικεύσετε αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να δείξετε στους καταναλωτές τι άφησαν πίσω τους. Ίσως είναι πιο εύκολο να κατευθύνετε τους ανθρώπους πίσω στον ιστότοπο σας.

Στη συνέχεια, μπορείτε να μετατρέψετε αυτό το εγκαταλελειμμένο καλάθι σε πώληση!

Περιεχόμενο βίντεο

Το περιεχόμενο βίντεο κυριαρχεί επίσης. Στην πραγματικότητα, τα βίντεο θα αντιπροσωπεύουν το 80% της συνολικής επισκεψιμότητας του ιστότοπου μέχρι το τέλος του 2021. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε περιεχόμενο βίντεο ως μέρος των στρατηγικών μάρκετινγκ SEO και κοινωνικών μέσων.

Αρχικά, συγκεντρώστε έρευνα λέξεων-κλειδιών για να προσδιορίσετε τι αναζητούν οι πελάτες σας στο διαδίκτυο. Στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε περιεχόμενο βίντεο για να απαντήσετε στις ερωτήσεις τους. Μόλις δημιουργήσετε το βίντεό σας, μοιραστείτε το στο εταιρικό σας blog.

Φροντίστε να προσθέσετε μια μεταγραφή και να τη βελτιστοποιήσετε για SEO. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο επεξεργασίας βίντεο για να σας δώσει το βίντεο ακριβώς όπως το θέλετε.

Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε ζωντανά βίντεο στο Instagram και στο Facebook. Χρησιμοποιήστε AR και VR στο Snapchat και στο TikTok επίσης. Η παρακολούθηση των τελευταίων τάσεων βίντεο θα σας βοηθήσει να παραμείνετε σχετικοί στο διαδίκτυο.

Chatbots

Εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε τις κορυφαίες τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ για να βελτιώσετε τον ιστότοπό σας, σκεφτείτε να προσθέσετε chatbot στον ιστότοπό σας. Τα chatbots μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία χρήστη. Οι καταναλωτές θα έχουν ευκολότερο χρόνο να βρουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους στο Διαδίκτυο.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε chatbot για να βοηθήσετε τους πελάτες ακόμα και όταν το κατάστημά σας είναι κλειστό.

Χρησιμοποιήστε την αυτοματοποίηση για να βελτιώσετε και τα chatbot σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να αρχίσετε να δημιουργείτε περισσότερους δυνητικούς πελάτες και διαδικτυακές πωλήσεις.

Influencer Marketing

Εάν θέλετε να ενημερώσετε το σχέδιο ψηφιακού μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, εξετάστε το ενδεχόμενο να συνεργαστείτε με έναν influencer φέτος. Αναζητήστε έναν influencer που έχει ήδη ισχυρούς ακόλουθους. Βεβαιωθείτε ότι είναι σε θέση να προσεγγίσουν το κοινό-στόχο σας.

Στη συνέχεια, ζητήστε τους να προωθήσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπάρχουσα εμπιστοσύνη και πίστη της επωνυμίας του επηρεαστή για να δημιουργήσετε τη δική σας αξιοπιστία. Οι καταναλωτές θα ακούσουν την προσωπική σύσταση. Ίσως αποφασίσουν να δοκιμάσουν την επιχείρησή σας.

Αναρτήσεις με δυνατότητα αγοράς

Μπορείτε επίσης να βελτιώσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης δημιουργώντας αναρτήσεις στο Instagram με δυνατότητα αγοράς.

Οι καταναλωτές μπορούν να κάνουν κλικ σε μια φωτογραφία που παρουσιάζει τα προϊόντα σας. Μπορούν να μάθουν ποιο είναι το προϊόν, καθώς και την τιμή για αυτό. Στη συνέχεια, μπορούν να κάνουν κλικ στην ανάρτηση για να ψωνίσουν ενώ είναι ακόμα στην εφαρμογή.

Οι τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως οι αναρτήσεις με δυνατότητα αγοράς, μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία του αγοραστή. Προσφέροντάς τους έναν βολικό τρόπο για αγορές θα μπορούσε να ενισχύσει τις πωλήσεις σας.

Ρυθμίστε τον εαυτό σας για την επιτυχία

Μη χάσετε την ευκαιρία να διευρύνετε την απήχηση σας στο διαδίκτυο. Η προσθήκη αυτών των τάσεων στη στρατηγική σας για το ψηφιακό μάρκετινγκ θα μπορούσε να σας προετοιμάσει για επιτυχία το 2022.

Δεν χρειάζεται να ενημερώσετε μόνοι σας το ψηφιακό σχέδιο μάρκετινγκ φέτος. Μπορούμε να βοηθήσουμε.