TOP

Τάσεις SEM που πρέπει να γνωρίζετε

SEM

Είναι ασφαλές να πούμε ότι το 2021 ήταν μια χρονιά όπως κανένα άλλο στη σύγχρονη εποχή. Κάθε κλάδος έχει επηρεαστεί από τα γεγονότα που έχουν εκτυλιχθεί και οι έμποροι μηχανών αναζήτησης έπρεπε να είναι πιο ευκίνητοι από ποτέ στην προσαρμογή των στρατηγικών τους. Αν και φαίνεται ότι η επιστροφή σε κάποιο βαθμό κανονικότητας μπορεί να είναι μια πιθανότητα τους επόμενους μήνες, δεν υπάρχει κανένας λόγος να υποθέσουμε ότι η SEM θα επιστρέψει ποτέ στη δουλειά ως συνήθως.

Οι διαφημιστικές δαπάνες θα είναι δύσκολο να προβλεφθούν

Το 2021 σημειώθηκε τεράστια μείωση στις διαφημιστικές επενδύσεις, καθώς οι επιχειρήσεις σε διαφορετικούς κλάδους αντιμετώπισαν διακοπές λειτουργίας και ακόμη και οικονομικές κρίσεις λόγω έλλειψης πελατών. Δεδομένου ότι οι διαφημιστικές επενδύσεις συνολικά έχουν ανοδική τάση εδώ και χρόνια, οι περισσότεροι άνθρωποι που εργάζονται με το Google Ads αναμένουν ότι τα επίπεδα δαπανών απλώς θα ανακάμψουν.

Νέες διαφημιστικές ευκαιρίες στο YouTube

Έχουν γίνει πολλές αλλαγές στις επιλογές διαφήμισης του YouTube που θα το καταστήσουν πιο πολύτιμο για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης το 2022. Το Google Ads εισήγαγε πρόσφατα νέες μετρήσεις για τη βελτίωση της βελτιστοποίησης διαφημίσεων στο YouTube, συμπεριλαμβανομένων των μετατροπών αφοσιωμένης προβολής (EVC) και των μετατροπών μετά από προβολή διαφήμισης ( VTC). Έφεραν επίσης ηχητικές διαφημίσεις για το YouTube, σχεδιασμένες να συνδέουν επωνυμίες με κοινό που ακούει μουσική στο YouTube.

Η προηγμένη στόχευση με βάση τα συμφραζόμενα είναι μια άλλη δυνατότητα που χρησιμοποιούν τώρα για να αυξήσουν τη μαζική προσέγγιση χρηστών για διαφημιστές σε συγκεκριμένα περιβάλλοντα. Οι μεγάλες επωνυμίες έχουν ήδη αρχίσει να αξιοποιούν στο έπακρο την απήχηση και το σχετικό περιεχόμενο του YouTube για να επιτύχουν τους επιχειρηματικούς τους στόχους. Νέα στόχευση, τύποι διαφημίσεων και λειτουργίες βελτιστοποίησης όπως αυτές είναι βέβαιο ότι θα κάνουν το YouTube ιδιαίτερα ελκυστικό για τους διαφημιστές το 2022.

Η Google θα συνεχίσει να ασκεί ώθηση στον αυτοματισμό

Οι προσπάθειες της Google να ελαχιστοποιήσει το πόσο οι διαφημιστές μπορούν να έχουν πρόσβαση και να αναλύουν δεδομένα μέσω της πλατφόρμας είναι τάσεις εδώ και καιρό και το 2021 δεν αναμένεται να είναι διαφορετικό. Το Google Ads εισάγει τακτικά νέες λειτουργίες μηχανικής μάθησης που έχουν σχεδιαστεί για να αυτοματοποιούν τις πληροφορίες, οι οποίες συνήθως παρουσιάζουν προκλήσεις για προχωρημένους διαφημιζόμενους που θέλουν να δημιουργήσουν τις δικές τους αναλύσεις.

Δεδομένου ότι η πλειονότητα των διαφημιζόμενων της Google δεν έχουν την εμπειρία ή την εξειδίκευση για να το κάνουν αυτό, είναι πιθανό η τάση προς την αυτοματοποίηση των πληροφοριών να συνεχιστεί καθώς η Google διαθέτει περισσότερες δυνατότητες. Το σημαντικό πράγμα που πρέπει να θυμάστε το 2022 είναι ότι η μηχανική εκμάθηση είναι χρήσιμη και υπάρχουν πολλά ακόμα που

μπορείτε να κάνετε για να προσαρμόσετε και να καθοδηγήσετε την αυτόματη υποβολή προσφορών. Με τόσα πολλά διαθέσιμα σχετικά σημεία δεδομένων που μπορούν να επηρεάσουν τις αποφάσεις υποβολής προσφορών, είναι απαραίτητος κάποιος βαθμός αυτοματοποίησης προκειμένου να συμβαδίσει με όλα αυτά.

Αυξημένη επένδυση σε SEM εκτός Google

Η πληθώρα των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν τώρα οι διαφημιστές για τη διαχείριση των καμπανιών τους στο Google Ads θα μπορούσε να ενθαρρύνει πολλούς να επενδύσουν περισσότερο σε επιλογές SEM εκτός Google για να προσφέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν. Ενώ η Google εξακολουθεί να παραμένει η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στην αγορά σε μεγάλη απόσταση, η χρήση άλλων επιλογών θα γίνει πιο ελκυστική καθώς συνεχίζει να ελέγχει τι μπορούν ή δεν μπορούν να κάνουν οι διαφημιστές στην πλατφόρμα.

Αυτό ισχύει ιδιαίτερα καθώς άλλες μηχανές αναζήτησης όπως το Bing έχουν διευκολύνει πολύ την εισαγωγή καμπανιών από το Google Ads, ώστε οι έμποροι να μην χρειάζεται να ξεκινούν από το μηδέν. Η επένδυση σε SEM εκτός Google μπορεί να είναι εξαιρετικά χρήσιμη και να ενδυναμώσει τους διαφημιζόμενους με τον έλεγχο που χρειάζονται για να προσεγγίσουν το σωστό κοινό και να αυξήσουν τις μετατροπές με καλύτερο κόστος ανά κλικ.

Υψηλότερος ανταγωνισμός στις διαφημίσεις αγορών

Οι διαφημίσεις Αγορών Google είναι μια ισχυρή λύση για να προσελκύσετε νέους πελάτες στην επιχείρησή σας. Σύμφωνα με το Smart Insights, οι διαφημίσεις Αγορών αποτελούν το 76,4% των δαπανών για διαφημίσεις αναζήτησης λιανικής. Η μαζική αύξηση των διαδικτυακών αγορών το 2020 σημαίνει ότι οι διαφημίσεις Αγορών αντιπροσωπεύουν πλέον μια ακόμη μεγαλύτερη ευκαιρία για τους λιανοπωλητές να επιτύχουν πρωτοποριακή απόδοση επένδυσης (ROI).

Αυτό και μόνο είναι αρκετός λόγος για να αυξηθεί ο ανταγωνισμός καθώς περισσότεροι οργανισμοί μάρκετινγκ αρχίζουν να επενδύουν σε αυτόν τον τύπο διαφήμισης. Ωστόσο, αυτό είναι μόνο το πρώτο μισό της ιστορίας. Τον Απρίλιο του 2021, η Google άνοιξε επίσημα τις διαφημίσεις Αγορών σε όλες τις επιχειρήσεις δωρεάν. Πριν από αυτό, έπρεπε να πληρώσετε για να εμφανίσετε αυτό το είδος διαφήμισης. Τώρα, η Google επιτρέπει στις επιχειρήσεις να ανταγωνίζονται για τον διαφημιστικό χώρο Αγορών όπως ακριβώς κάνουν με άλλες διαφημιστικές καμπάνιες. Είναι ασφαλές να πούμε, λοιπόν, ότι μπορούμε να περιμένουμε εντατικοποίηση του ανταγωνισμού για τις διαφημίσεις Αγορών το 2022.

Εν Κατακλείδι

Είναι δύσκολο να γνωρίζουμε με βεβαιότητα τι πρόκειται να συμβεί το 2021, ειδικά μετά από μια τόσο περίεργη χρονιά το 2020. Οι επιχειρήσεις που επενδύουν στο SEM πρέπει να δώσουν ιδιαίτερη προσοχή στο πώς οι αλλαγές στην οικονομία, τις κοινότητές τους και τις βιομηχανίες μπορούν να επηρεάσουν την επιτυχία τους.Υπάρχουν, ορισμένες τάσεις στις νέες τεχνολογίες και τις στρατηγικές μάρκετινγκ που οι επιχειρήσεις μπορούν να αναμένουν ότι θα είναι σημαντικές για την προώθηση. Φροντίστε να επωφεληθείτε από τα πράγματα που γνωρίζετε με βεβαιότητα και να παρακολουθείτε νέες αλλαγές σε μια χρονιά που θα είναι σίγουρα πολύ καλύτερη από την προηγούμενη.