TOP

Τάσεις SEO για το 2022

SEO

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) παραμένει απαραίτητη για την προσέλκυση νέων πελατών στην επιχείρησή σας. Είτε διαχειρίζεστε έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου είτε ένα κατάστημα, η στρατηγική SEO είναι πιθανώς το επίκεντρο της συνολικής στρατηγικής μάρκετινγκ. Με αυτά τα παραπάνω, είναι σημαντικό να ενημερώνεστε για τις αναδυόμενες τάσεις SEO, ώστε να μην μείνετε πίσω το 2022. Από την τεχνητή νοημοσύνη (AI) και την αυτοματοποίηση έως το μάρκετινγκ βίντεο, συμβαίνουν αρκετές αλλαγές που πρέπει να γνωρίζει κάθε ιδιοκτήτης επιχείρησης. Διαβάστε παρακάτω για περισσότερες συμβουλές SEO που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τις τακτικές σας εν μέσω των πιο πρόσφατων τάσεων SEO.

Mobile Optimization και Responsive Web Design

Οι επωνυμίες έχουν αρχίσει να επικεντρώνονται στη σύνδεση με πελάτες μέσω των φορητών συσκευών τους. Για να παραμείνουν ανταγωνιστικές, οι επιχειρήσεις σήμερα θα πρέπει να εργαστούν για τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου ιστού για πελάτες που χρησιμοποιούν τηλέφωνο ή tablet. Το περιεχόμενό σας θα πρέπει να φορτώνει γρήγορα σε iPhone ή Android και να μην υπάρχουν προβλήματα μορφοποίησης στις σελίδες. Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσαρμόσετε τη διάταξη του ιστότοπού σας για να βελτιώσετε την εμπειρία χρήστη. Επισκεφτείτε τον ιστότοπό σας από κινητή συσκευή και αναζητήστε προβλήματα στην εμπειρία της σελίδας, όπως δυσανάγνωστα μπλοκ κειμένου ή μπερδεμένη μορφοποίηση. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε ένα κουμπί «Κλήση τώρα» στο επάνω μέρος των σελίδων σας, ώστε οι χρήστες κινητών να μπορούν να επικοινωνούν μαζί σας χωρίς να χρειάζεται να κάνουν κύλιση ή μεγέθυνση.

Ευτυχώς, είναι εύκολο να επιλυθούν πολλά από αυτά τα ζητήματα με την αποκριτική σχεδίαση ιστοσελίδων (RWD). Μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης το ίδιο σε οποιαδήποτε συσκευή, είτε πρόκειται για επιτραπέζιο υπολογιστή είτε για κινητό τηλέφωνο. Αυτή η τεχνολογία εντοπίζει τη συσκευή που χρησιμοποιεί κάποιος και προσαρμόζει τη διάταξη περιεχομένου ώστε να ταιριάζει στην οθόνη. Εάν δεν χρησιμοποιείτε αυτήν τη στιγμή μια αποκριτική σχεδίαση ιστού, το 2022 είναι η ώρα να αναλάβετε δράση.

Τεχνητή Νοημοσύνη και Αυτοματισμός

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει διανύσει πολύ δρόμο από την εποχή που ένας υπολογιστής κέρδισε τον παγκόσμιο πρωταθλητή στο σκάκι τη δεκαετία του 1990. Σήμερα, οι επιχειρήσεις το χρησιμοποιούν για τον εξορθολογισμό εργασιών όπως η έρευνα λέξεων-κλειδιών ή η βελτιστοποίηση περιεχομένου. Ακολουθούν μερικοί από τους τρόπους με τους οποίους η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τον τρόπο που σκεφτόμαστε για το περιεχόμενο SEO το 2022.

Ταχύτερη Δημιουργία Περιεχομένου

Υπάρχουν πολλά διαθέσιμα εργαλεία κειμενογράφου με τη βοήθεια AI για διαδικασίες παραγωγής περιεχομένου υψηλής ποιότητας. Αυτά τα εργαλεία μπορούν να σας εξοικονομήσουν χρόνο κάνοντας αποσπάσματα όπως περιγραφές προϊόντων, περιγράμματα ιστολογίου ή μετα-τίτλους. Ορισμένα προγράμματα μπορούν ακόμη και να παράγουν άρθρα πλήρους μήκους, αν και θα περάσει αρκετός καιρός μέχρι η τεχνητή νοημοσύνη να αντικαταστήσει τους ανθρώπινους συγγραφείς.

Προτάσεις βελτίωσης περιεχομένου

Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί επίσης να ενθαρρύνει τον αλγόριθμο της Google να δώσει προτεραιότητα στην επιχείρησή σας, δημιουργώντας περιεχόμενο υψηλότερης κατάταξης και προτείνοντας θέματα προς κάλυψη. Τα εργαλεία μηχανικής μάθησης μπορούν να ελέγξουν το περιεχόμενο από τους ανταγωνιστές για να εντοπίσουν τρόπους να ξεπεράσουν τα ιστολόγια ή τα άρθρα τους. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να αναλύσει παράγοντες όπως η πυκνότητα των λέξεων-κλειδιών ή η τοπική προσαρμογή, προσφέροντας πληροφορίες σχετικά με το πώς να αποκτήσετε υψηλότερη κατάταξη σελίδας αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης (SERP). Με αυτόν τον τρόπο, έχει τη δυνατότητα να μειώσει το κόστος δημιουργίας περιεχομένου ενισχύοντας παράλληλα την απόδοση της επένδυσής σας (ROI).

Άμεσες Μεταφράσεις

Μια άλλη ανεκτίμητη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης περιλαμβάνει τη μετάφραση περιεχομένου σε πολλές γλώσσες. Εάν ελπίζετε να αντλήσετε επισκεψιμότητα από ένα ευρύτερο κοινό, η μετάφραση θα είναι πιθανότατα μεγάλη προτεραιότητα στις μηχανές αναζήτησης. Μια μέρα, η τεχνητή νοημοσύνη θα είναι σε θέση να μεταφράσει τεράστιους όγκους δεδομένων σε μια στιγμή, αντικαθιστώντας δυνητικά τους ανθρώπους συνολικά. Αν και το Google Translate είναι ένα χρήσιμο παράδειγμα, οι μελλοντικές μεταφράσεις AI πιθανότατα θα πραγματοποιούνται σε πραγματικό χρόνο. Τα προγράμματα αυτόματης μετάφρασης μπορεί να έχουν πολύ δρόμο μπροστά τους, αλλά δείχνουν πολλά υποσχόμενα.

Μεταγραφή και Εξαγωγή Δεδομένων

Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί επίσης να αυτοματοποιήσει την εξαγωγή βασικών σημείων δεδομένων από διαφορετικές μορφές ψηφιακού περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένων βίντεο ή podcast. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να προσδιορίσετε αμέσως τις κύριες λέξεις-κλειδιά σε ένα κείμενο ή να προτείνετε νέες βασισμένες σε άλλα ανταγωνιστικά SERP. Ωστόσο, οι δυνατότητες δεν σταματούν εκεί. Υπηρεσίες όπως το πρόσθετο AI Video Transcription της Google διευκολύνουν τη μετατροπή του ήχου από ένα podcast ή ένα βίντεο σε κείμενο. Αυτό μπορεί να βοηθήσει σε εργασίες όπως η μετατροπή ενός βίντεο σε άρθρο ή η δημιουργία ακριβών υπότιτλων για περιεχόμενο πολυμέσων.

Περιεχόμενο μεγαλύτερης διάρκειας, υψηλότερης ποιότητας

Παλιότερα, οι επιχειρήσεις μπορούσαν απλώς να επισυνάψουν οποιαδήποτε συμβολοσειρά ή τυχαίες λέξεις στον ιστότοπό τους για υψηλότερα SERP. Καθώς αυτές οι μέρες έχουν περάσει προ πολλού, οι επιχειρήσεις πρέπει να παρέχουν ποιοτικό περιεχόμενο για να κερδίσουν επισκεψιμότητα στον ιστό. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι επωνυμίες έχουν αρχίσει να δημιουργούν περισσότερο περιεχόμενο μεγάλης μορφής από σύντομα άρθρα ή αναρτήσεις ιστολογίου. Το περιεχόμενο SEO με κορυφαία απόδοση σήμερα μπορεί να έχει έως και 3.000 λέξεις και είναι οργανωμένο σε μικρότερες υποενότητες για βελτιωμένη αναγνωσιμότητα. Μια καλή αρχή που πρέπει να ακολουθήσετε είναι το E-A-T, ένας όρος που σημαίνει Εξειδίκευση, Αυθεντία και Αξιοπιστία.

Εάν θέλετε να κερδίσετε περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστό το 2022, πιθανότατα θα χρειαστεί να δημιουργήσετε ελκυστικό περιεχόμενο που να ενσωματώνει λέξεις-κλειδιά και να ανταποκρίνεται σε αυτές τις τάσεις SEO. Για παράδειγμα, αναφέρετε πιο έγκυρες πηγές για την παραγωγή ποιοτικού περιεχομένου που είναι δύσκολο να βρεθεί αλλού. Εάν είστε σε θέση να δημιουργήσετε διαδραστικό περιεχόμενο, θα μπορείτε να κρατήσετε τους αναγνώστες σας αφοσιωμένους για μεγάλο χρονικό διάστημα. Για την πιο θετική εμπειρία χρήστη και την πιο επιτυχημένη καμπάνια μάρκετινγκ περιεχομένου, τα ιστολόγια, τα άρθρα και οι αναρτήσεις σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να εμπνέουν, να εκπαιδεύουν και να εμφυσούν την εμπιστοσύνη στους αναγνώστες.

Περισσότερη τοπική προσαρμογή

Οι μηχανές αναζήτησης όπως η Google τείνουν να δημιουργούν διαφορετικά SERP με βάση την τοποθεσία του χρήστη. Με άλλα λόγια, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αρχίσουν να προσθέτουν περισσότερες τοπικές λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενό τους. Για να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας για τοπικό SEO, αναζητήστε τρόπους για να προσθέσετε αναγνωριστικά όπως πόλη ή πολιτεία που θα πληκτρολογήσουν οι χρήστες στην αρχική τους σελίδα Google. Μπορείτε επίσης να αυξήσετε την κατάταξή σας στην αναζήτηση Google των χρηστών σας και να αυξήσετε τις πιθανότητές σας να εμφανιστείτε σε ένα επιλεγμένο απόσπασμα βελτιώνοντας τη βαθμολογία σας στο Google My Business. Για να το κάνετε αυτό, ενθαρρύνετε τους πελάτες να αφήνουν σχόλια όποτε είναι δυνατόν.

SEO μέσω βίντεο

Το περιεχόμενο βίντεο είναι μια σημαντική τάση της Google. Όταν ανεβάζετε ένα νέο βίντεο, φροντίστε να συμπεριλάβετε σχετικές λέξεις-κλειδιά τόσο στον τίτλο όσο και στην περιγραφή. Η προσθήκη αυτού θα βοηθήσει την Google να κατατάξει τα βίντεό σας υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης. Εάν το περιεχόμενο του βίντεό σας καλύπτει πολλά θέματα, προσθέστε χρονικές σημάνσεις με σχετικές περιγραφές και λέξεις-κλειδιά. Μπορείτε να δημιουργήσετε περισσότερη επισκεψιμότητα επιλέγοντας επίσης μια ελκυστική μικρογραφία για το βίντεό σας. Αναζητήστε ένα στιγμιότυπο του βίντεο που συνοψίζει το περιεχόμενο και προσθέτει μερικές λέξεις στη μικρογραφία για το πλαίσιο. Η Google θα λάβει υπόψη όλες αυτές τις πληροφορίες κατά την εμφάνιση σχετικών SERP στους χρήστες.

Χρήση των τάσεων SEO στην επιχείρησή σας

Στο μέλλον, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να προσαρμόσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ ώστε να λάβουν υπόψη τις εξελισσόμενες τάσεις SEO. Αν δυσκολεύεστε να παρακολουθήσετε τις αλλαγές, το Scorpion Marketing μπορεί να σας βοηθήσει. Συμβουλευτείτε έναν ειδικό SEO που έχει τις γνώσεις και τους πόρους που απαιτούνται για να αυξήσει την επισκεψιμότητα στα κανάλια αφοσίωσης σας. Με τα εργαλεία αναφοράς και ψηφιακού μάρκετινγκ και τις υπηρεσίες SEO, μπορείτε να αποκτήσετε βαθύτερες πληροφορίες σχετικά με την απόδοση του περιεχομένου σας και πώς να το βελτιώσετε.