TOP

Τάσεις περιεχομένου Μάρκετιγκ που πρέπει να γνωρίζετε για το 2022

CM

Πάρα πολλοί από εμάς επανεξετάζουμε ήδη τις στρατηγικές μάρκετινγκ περιεχομένου αναζητώντας το επόμενο μεγάλο πράγμα. Ο κόσμος του μάρκετινγκ περιεχομένου αλλάζει συνεχώς και κάθε ειδικός έχει διαφορετική ιδέα για το ποια θα είναι η πιο σημαντική τάση του 2022.

Αντί να κυνηγάτε τάσεις που δεν θα λειτουργήσουν, προσέξτε τις αλλαγές που θα κρατήσουν εσάς και την επωνυμία σας κορυφαία την επόμενη φορά που οι ακόλουθοί σας θα χρειαστούν το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Κάναμε τη σκληρή δουλειά αναζητώντας τις τάσεις που θα σας βοηθήσουν να κάνετε τις μεγάλες κινήσεις προτού γίνουν mainstream.

Περιεχόμενο που δημιουργείται από τον χρήστη

Η άνοδος του περιεχομένου που δημιουργείται από τους χρήστες ως μία από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους κοινωνικής απόδειξης είναι πιθανό να συνεχιστεί μέχρι το 2022. Το 59% από εμάς χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αντλήσουν έμπνευση για το τι να αγοράσουν στη συνέχεια και δεν υπάρχει καλύτερη κριτική από μια αυθεντική ανάρτηση από έναν από τους αγαπημένους μας δημιουργούς περιεχομένου.

Αν δεν έχετε προσπαθήσει ακόμα να αξιοποιήσετε τη δύναμη της κοινωνικής απόδειξης στο μάρκετινγκ περιεχομένου σας, είναι εύκολο να το ενσωματώσετε στο πλάνο μάρκετινγκ του 2022! Σκεφτείτε έξω από το κουτί για εύκολους τρόπους για να εμπλακούν οι ακόλουθοί σας. Από τη μεταφόρτωση μιας φωτογραφίας με ένα hashtag επωνυμίας που αποτελεί προϋπόθεση για έναν διαγωνισμό μέχρι τη δημιουργία μιας καμπάνιας βίντεο με ένα βίντεο που υποβάλλεται από τον χρήστη, υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να προωθήσετε περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες που κάνει τους ανθρώπους να μιλούν (και να μοιράζονται!) τα πράγματά σας .

Εκτός από τους περιστασιακούς διαγωνισμούς δώρων ή διακοπών, η στρατηγική περιεχομένου που δημιουργείται από χρήστες θα πρέπει να είναι οργανική. Ακολουθήστε τις θεματικές τάσεις στις πλατφόρμες όπου το κοινό-στόχο σας κάνει παρέα, βρείτε ιδέες που ταιριάζουν με τα τρέχοντα προϊόντα σας ή μια νέα κυκλοφορία και παρακολουθήστε δημιουργικούς τρόπους με τους οποίους οι πελάτες σας δημιουργούν ήδη περιεχόμενο που σχετίζεται με την επωνυμία σας.

Αυθεντικότητα

Τώρα περισσότερο από ποτέ, οι χρήστες λαχταρούν την αυθεντικότητα στο περιεχόμενό τους. Τόσο πολύ περιεχόμενο που γράφεται σήμερα ακούγεται σαν αυθόρμητη αντιγραφή διαφημίσεων και είναι φυσικό οι χρήστες να προτιμούν περιεχόμενο που βασίζεται σε ιστορίες. Κάνοντας το 2022 τη χρονιά που θα εστιάσετε σε περιεχόμενο που αφηγείται μια ιστορία, και πιο συγκεκριμένα σε περιεχόμενο που αφηγείται μια ιστορία που ενδιαφέρει το κοινό σας, θα αξιοποιήσετε αυτή τη λαχτάρα για ειλικρινές περιεχόμενο.

Πώς προσθέτετε αυθεντικότητα στο μάρκετινγκ περιεχομένου σας; Λοιπόν, για αρχή:

  • Σταματήστε να γυαλίζετε το διαφημιστικό σας αντίγραφο στην εντέλεια. αφήστε την ειλικρινή αφήγηση να επηρεάσει.
  • Κάντε τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών σας έναν από τους κορυφαίους στόχους του μάρκετινγκ περιεχομένου σας.
  • Παρέχετε με συνέπεια πολύτιμο, ενημερωτικό και διασκεδαστικό περιεχόμενο στους οπαδούς σας.
  • Θυμηθείτε τους ανθρώπους πίσω από την οθόνη. Αντιμετωπίστε τα προβλήματα, τους φόβους και τις φιλοδοξίες τους.
  • Προσεγγίστε περισσότερα άτομα με μάρκετινγκ σε στυλ συνομιλίας ένας προς έναν.

Πηγαίνετε πέρα ​​από την ομιλία πωλήσεων στην επικοινωνία σας με τους οπαδούς σας το 2022. Αντίθετα, προσπαθήστε να μιλήσετε και να πλαισιώσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου σας γύρω από τα ζητήματα, τις ιδέες και τα όνειρα του κοινού σας.

Βίντεο και οπτική κυριαρχία

Ενώ το ηχητικό και γραπτό περιεχόμενο εξακολουθεί να έχει ουσιαστική θέση στο μάρκετινγκ ήχου περιεχομένου, οι πιο καυτές μορφές μέσων αυτή τη στιγμή είναι το βίντεο και το οπτικό. Καθώς γίνεται πιο φυσικό να αρχίσετε να γράφετε το «2022», περιμένετε να συνεχιστεί η κυριαρχία του οπτικού περιεχομένου. Δεν υπάρχει τίποτα που αγαπάμε περισσότερο ως καταναλωτές από το να παρακολουθούμε κάτι – ο εγκέφαλός μας κάνει ένα διάλειμμα από τη συνεχή σκέψη και το διάβασμα για να κοιτάξει απλά.

Διατηρήστε τις φωτογραφίες της επωνυμίας σας, τα γραφήματα, τα βίντεο και τα βιντεολόγια σας ενημερωμένα και συνεπή για να αφοσιωθεί το κοινό σας. Ένας ταχέως αναπτυσσόμενος τομέας στον οποίο μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να επεκταθείτε είναι ο όμορφος κόσμος της ζωντανής ροής, ο οποίος σας βοηθά να προσεγγίσετε το κοινό σας τόσο προσωπικά που αποτελεί τεράστια ώθηση για την αφοσίωση και την αφοσίωση στην επωνυμία.

Ασχοληθείτε με την Επωνυμία σας

Με τον ίδιο τρόπο που το περιεχόμενο και η αυθεντικότητα που δημιουργείται από τους χρήστες θα είναι σημαντικά το 2022, η στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου σας θα πρέπει να έχει μια στιγμή που θα είστε έτοιμοι να αυξήσετε την αφοσίωση. Το κλειδί για τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ήταν πάντα το να γίνεις social media. Βοηθά όταν αυτή η κοινωνική αλληλεπίδραση καθοδηγείται από τους χρήστες σας και όχι από την ομάδα μάρκετινγκ.

Λοιπόν, πώς κάνετε τους οπαδούς σας να ασχοληθούν οργανικά με την επωνυμία σας;

Περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, πρέπει να καλύψετε αυτό το αίτημα συμμετοχής σε κάθε νόστιμο κομμάτι περιεχομένου που δημιουργείτε. Συμπεριλάβετε μια παρότρυνση για δράση όσο πιο συχνά γίνεται. Επειδή οι παροτρύνσεις για δράση έρχονται σε τόσες πολλές διαφορετικές γεύσεις, είναι απίστευτα δύσκολο να ζητήσετε από τους ακόλουθούς σας σχόλια, ιστορίες ή απαντήσεις στο πιο πρόσφατο δίλημμα μπλε και λευκού φορέματος.

Μια άλλη δημοφιλής μέθοδος για την οδήγηση της εμπλοκής είναι η χρήση επαυξημένης πραγματικότητας. Αυτός ο συνδυασμός του πραγματικού κόσμου και του εικονικού κόσμου είναι εξαιρετικά δημοφιλής και εύκολος για τους καταναλωτές να διασκεδάσουν με την κοινή χρήση, επομένως είναι άσκοπο να το προσθέσετε στη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου σας. Στα δημοφιλή παραδείγματα περιλαμβάνονται τα φίλτρα Snapchat και Instagram.

Εξατομίκευση

Τέλος, το 2022 είναι η χρονιά για να αποκτήσετε προσωπικότητα με τους ακόλουθούς σας. Από την υιοθέτηση της οργανικής προσέγγισης στη δέσμευση έως την εφαρμογή τακτικών μάρκετινγκ συνομιλίας ένας προς έναν, υπάρχουν περισσότεροι τρόποι από ποτέ για να προσεγγίσετε κάθε ακόλουθο με μοναδικό τρόπο. Αυτή η εξατομίκευση οδηγεί στον καθένα από τους ακόλουθούς σας να έχει μια μοναδική και θετική ιστορία για να μοιραστεί για την επωνυμία σας, οδηγώντας σε ενθουσιώδη διαφήμιση από στόμα σε στόμα που εξακολουθεί να είναι εξίσου ισχυρή στην ψηφιακή εποχή όπως ήταν ποτέ.

Το δυναμικό περιεχόμενο είναι επίσης το κλειδί για την εξατομίκευση και την προσέγγιση του κοινού σας σε ένα επίπεδο όπου αισθάνεται πιο άνετα. Αυτός ο τύπος περιεχομένου θα αλλάξει ώστε να αντικατοπτρίζει τις συμπεριφορές ή τα ενδιαφέροντα των χρηστών. Όταν χρησιμοποιείται με φειδώ, το δυναμικό περιεχόμενο μπορεί να οδηγήσει σε εξαιρετικά αποτελέσματα στη μετατροπή των οπαδών σε πελάτες.

Πώς ενώνονται οι τάσεις

Θα παρατηρήσετε πώς οι περισσότερες από αυτές τις τάσεις μοιράζονται ένα κοινό θέμα: την ιδέα ότι το μάρκετινγκ περιεχομένου πρέπει να κάνει ένα βήμα πίσω από τον τρόπο σκέψης που προσανατολίζεται στις πωλήσεις και να εξετάζει το περιεχόμενο από μια οπτική γωνία γνήσιου ανθρώπινου ενδιαφέροντος. Πώς ωφελεί το περιεχόμενό σας τους ακόλουθούς σας; Πώς μπορείτε να το κάνετε τόσο ενδιαφέρον, διασκεδαστικό ή ζωτικής σημασίας για τη ζωή τους ώστε να αισθάνονται υποχρεωμένοι να το μοιραστούν με τους φίλους και τα αγαπημένα τους πρόσωπα;

Μόλις κάνετε ένα βήμα πίσω και προσεγγίσετε το περιεχόμενό σας όπως κάνει το κοινό σας, θα είστε ένα βήμα μπροστά από την καμπύλη για το υπόλοιπο του 2022.