TOP

Τι είναι το SEM; Κορυφαίες συμβουλές για αρχάριους

SEM

Η παγκόσμια πανδημία έχει αναγκάσει διάφορους καταναλωτές να στραφούν στις ηλεκτρονικές αγορές. Εξαιτίας αυτού, περισσότεροι άνθρωποι κάνουν αγορές μέσω Διαδικτύου από ποτέ. Ως εκ τούτου, οι εταιρείες και οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης μπορούν να παραμείνουν επιτυχημένες σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς.

Μια αναζήτηση μάρκετινγκ αποτελείται από δύο βασικές έννοιες: SEO και SEM. Ενώ πολλοί άνθρωποι είναι εξοικειωμένοι με την έννοια του SEO, δεν γνωρίζουν πολλοί για το SEM. Λοιπόν, τι ακριβώς είναι το SEM; Ευτυχώς, οργανώσαμε αυτό το άρθρο για να σας βοηθήσουμε να μάθετε περισσότερα για την ιδέα. Θα σας παρέχουμε επίσης ορισμένες εμπιστευτικές συμβουλές σχετικά με τη χρήση της πληρωμένης διαφήμισης.

Τι είναι το SEM;

Το SEM είναι μία από τις δύο έννοιες που είναι ζωτικής σημασίας σε οποιαδήποτε καμπάνια μάρκετινγκ αναζήτησης. Το πρώτο, SEO (βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης) αναφέρεται στη κερδισμένη επισκεψιμότητα αναζήτησης που αποκτάται μέσω απλήρωτων καταχωρίσεων.

Το SEM (μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης), από την άλλη πλευρά, αναφέρεται στη κερδισμένη επισκεψιμότητα αναζήτησης μέσω πληρωμένων καταχωρίσεων. Αυτός ο τύπος μάρκετινγκ είναι πιο ακριβός, αλλά βάζει την επιχείρησή σας απευθείας μπροστά στα μάτια των πελατών που αναζητούν στοχευμένες λέξεις-κλειδιά.

Συμβουλές για νεοφερμένους

Τώρα που ξέρουμε τι είναι το SEM, ήρθε η ώρα να μάθουμε πώς να το χρησιμοποιούμε. Υπάρχουν πολλά κινούμενα μέρη σε οποιαδήποτε καμπάνια μάρκετινγκ αναζήτησης. Ωστόσο, αυτές οι συμβουλές θα σας κάνουν να ξεκινήσετε σε μια διαδρομή που διασφαλίζει ότι τα χρήματά σας δαπανώνται σωστά.

Επιλέξτε μια πλατφόρμα μηχανών αναζήτησης

Το πρώτο βήμα για κάθε SEM είναι η επιλογή μιας πλατφόρμας για την αγορά καταχωρίσεων. Εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε την πιο δημοφιλή επιλογή, τότε η Google θα πρέπει να είναι η επιλογή σας. Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να εγγραφείτε στο Google Ads. Ωστόσο, η πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης δεν είναι πάντα η καλύτερη επιλογή σας.

Εάν το κοινό-στόχος σας χρησιμοποιεί κάτι διαφορετικό από το Google, τότε θα πρέπει να εστιάσετε στην πλατφόρμα που χρησιμοποιούν. Το Microsoft Advertising και το Yahoo Search Options είναι δύο άλλες δημοφιλείς μηχανές. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι θέλετε να στοχεύσετε μεγαλύτερους πελάτες. Η έρευνά μας αποκαλύπτει ότι τα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας χρησιμοποιούν το Yahoo περισσότερο από το Google. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε το Yahoo σε αυτό το σενάριο.

Γνωρίστε τη διαφορά μεταξύ PPC και CPM

Το PPC και το CPM είναι δύο όροι που θα πρέπει να κατανοήσετε στο SEM. Είναι οι δύο τρόποι με τους οποίους χρεώνεται ο διαφημιστικός χώρος στις ιστοσελίδες και στις μηχανές αναζήτησης. Η PPC, ή πληρωμή ανά κλικ, είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος. Για αυτήν τη μέθοδο, πληρώνετε τη μηχανή αναζήτησης ή την ιστοσελίδα κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στην καταχώριση της διαφήμισής σας.

Το CPM, από την άλλη πλευρά, σημαίνει κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις. Κάθε εμφάνιση αναφέρεται όταν κάποιος βλέπει τον διαφημιστικό σας χώρο. Αυτή η μέθοδος είναι συνήθως λιγότερο δαπανηρή από τη ΔΕΗ, αλλά είναι επίσης λιγότερο αποτελεσματική. Πρώτον, δεν είστε εγγυημένοι ότι κάποιος θα κάνει κλικ στη διαφήμισή σας ή ότι θα δώσει προσοχή σε αυτήν. Ωστόσο, εάν έχετε μια καλή διαφήμιση που τραβάει την προσοχή, τότε μπορεί να είναι αποτελεσματική.

Στοχεύστε λέξεις-κλειδιά που ταιριάζουν με την επιχείρηση σας

Θέλετε να χρησιμοποιήσετε λέξεις-κλειδιά που μπορεί να αναζητήσουν οι πελάτες σας για να βρουν την επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, εάν είστε υδραυλικός στο Πίτσμπουργκ, τότε η επισκευή υδραυλικών στο Πίτσμπουργκ μπορεί να είναι ένα καλό μέρος για να ξεκινήσετε. Εάν έχετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που απαιτεί περισσότερους όρους αναζήτησης, χρησιμοποιήστε τους!

Ο καλύτερος τρόπος για να μάθετε τι αναζητά το κοινό σας είναι χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο έρευνας λέξεων-κλειδιών όπως το Εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών της Google. Αυτό θα σας βοηθήσει να επιλέξετε τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά κατάλληλες για την επιχείρησή σας και την διαφημιστική σας καμπάνια που θα προσελκύσουν τη σωστή επισκεψιμότητα.

Δημιουργήστε ένα ξεκάθαρο ταξίδι για τους πιθανούς πελάτες σας

Δεν υπάρχει χειρότερο συναίσθημα από το να κάνετε κλικ σε μια διαφήμιση και να προσγειωθείτε σε μια σελίδα που δεν έχει καμία σχέση με αυτήν. Αποφύγετε αυτό δημιουργώντας ένα ξεκάθαρο ταξίδι για τους πιθανούς πελάτες σας που κάνουν κλικ στη διαφήμιση.

Για παράδειγμα, εάν πουλάτε ένα παιχνίδι ιστού, τότε ζητήστε από τον σύνδεσμο να τα μεταφέρει σε έναν ιστότοπο λήψης για αυτό το παιχνίδι. Προσπαθήστε να μην τους μεταφέρετε σε μια βιβλιοθήκη με ένα σωρό άλλα τυχαία παιχνίδια. Στη συνέχεια, ο πελάτης θα πρέπει να αναζητήσει τον τίτλο που είδε. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου είναι εύκολο για αυτούς να χάσουν το ενδιαφέρον τους και να φύγουν.

Χρησιμοποιήστε την αυτοματοποίηση όταν μπορείτε

Κάντε τη δουλειά σας πιο εύκολη, εφαρμόζοντας την αυτοματοποίηση όταν μπορείτε. Ορισμένα παραδείγματα περιλαμβάνουν την αυτόματη παύση των διαφημίσεων όταν φτάνουν ένα όριο δαπανών. Εναλλακτικά, αυτοματοποιήστε τη διαδικασία υποβολής προσφορών στον διαφημιστικό χώρο. Αυτό βελτιστοποιεί τον χρόνο σας, ώστε να έχετε περισσότερο χρόνο να αφιερώσετε στη στρατηγική.

Προσαρμόστε τη στρατηγική σας όπως χρειάζεται

Δεν μπορείτε να περιμένετε ότι το SEM σας θα είναι αποτελεσματικό αμέσως. Η διαμόρφωση της σωστής στρατηγικής είναι μια διαδικασία δοκιμής και λάθους. Θα πρέπει να εξετάζετε καθημερινά τις αναλυτικές μετρήσεις σας. Δώστε προσοχή σε ποια μηνύματα και λέξεις-κλειδιά λειτουργούν και ποιες αποτυγχάνουν. Στη συνέχεια, προσαρμόστε τη στρατηγική σας ανάλογα.

Φέρτε μια ομάδα εμπειρογνωμόνων

Εάν όλες αυτές οι νέες πληροφορίες φαίνονται συντριπτικές, τότε ίσως θελήσετε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να πάτε με έναν επαγγελματία. Αν και μπορεί να φαίνεται οικονομικό να το δοκιμάσετε μόνοι σας, τελικά μπορεί να καταλήξετε να χάσετε χρήματα.

Χρειάζεται πολύς χρόνος για να μάθετε ποιες στρατηγικές είναι αποτελεσματικές. Ως εκ τούτου, μπορεί να καταλήξετε να βυθίζετε πολλά χρήματα στον διαφημιστικό χώρο που κανείς δεν βλέπει ή δεν προσέχει. Αντίθετα, επιλέξτε μια εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ για να κάνει όλη τη δουλειά για εσάς.