TOP

Τρόποι για να αυξήσετε τον αριθμό των Followers σας στο TikTok το 2022.

CM

Προσδιορίστε τον κοινό-στόχο σας!

Το πρώτο βήμα για να αυξήσετε τους ακολούθους σας σε οποιοδήποτε κανάλι social media είναι να γνωρίζετε τα άτομα που πρέπει να στοχεύσετε ανάλογα με το περιεχόμενo σας και να βεβαιωθείτε ότι παράγετε το είδος περιεχομένου που θα θέλουν οι θεατές σας.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αυξήσετε τους οπαδούς σας στο TikTok.

Εξετάστε το ενδεχόμενο να πραγματοποιήσετε πρώτα μια εξερεύνηση στα προφίλ των ανταγωνιστών και των επιρροών του κλάδου σας.

Τι είδους περιεχόμενο βγάζουν;

Σημειώστε τα video με τις περισσότερες προβολές και, στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε τα για να αναπτύξετε τις δικές σας πρωτότυπες ιδέες.

Σκεφτείτε το είδος του περιεχομένου που έχετε δημοσιεύσει στις άλλες ροές σας. Αν και το περιεχόμενο που δημοσιεύετε στο TikTok πιθανότατα να είναι σημαντικά διαφορετικό, μπορείτε να εντοπίσετε ορισμένες τάσεις και τύπους περιεχομένου οι έννοιες που είστε βέβαιοι ότι θα λειτουργήσουν καλά.

Δημοσιεύστε video clip στο TikTok σε ώρες αιχμής.

Είναι σημαντικό να προσδιορίσετε τον βέλτιστο χρόνο για να ανεβάσετε τα video σας στο TikTok, ώστε να έχετε τη μεγαλύτερη απήχηση. Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να βρεθούν στα εργαλεία της επιχείρησής σας ή των δημιουργών σας και στη συνέχεια να εξεταστούν τα αναλυτικά στοιχεία σας.

Στην καρτέλα για τους ακόλουθους, μπορείτε να κάνετε κύλιση προς τα κάτω για να εντοπίσετε τη δραστηριότητα των ακολούθων σας. Σε αυτήν την καρτέλα, θα μπορείτε να προσδιορίσετε τις ημερομηνίες και τις ώρες που είναι ενεργοί οι θαυμαστές σας.

Ρυθμίστε μια μοναδική πρόκληση TikTok.

Ένα άλλο πράγμα για το οποίο είναι γνωστό το TikTok είναι η ποικιλία των προκλήσεων του σε video. Όταν περιηγείστε στο περιεχόμενο του video σας στο TikTok, θα αντιμετωπίσετε μια ποικιλία προκλήσεων. Δείτε ποια θα λειτουργήσει καλύτερα για την επιχείρησή σας ή ακόμα και για τη δημιουργία μιας μοναδικής πρόκλησης στο TikTok.

Συνεργαστείτε με Influencers TikTok.

Το Influencer Marketing είναι μια φανταστική στρατηγική στο Instagram. Ωστόσο, επεκτείνεται και στο TikTok. Καθώς ο αριθμός των influencers “στο TikTok” αυξάνεται, η συνεργασία με influencers θα μπορούσε να είναι μια φανταστική μέθοδος για να γνωστοποιήσετε τη λέξη για την εταιρεία σας.

Να θυμάστε ότι η χρήση των σημαντικών χρηστών του TikTok δεν είναι χωρίς έξοδα. Με βάση τον προϋπολογισμό σας για το Marketing, μπορεί να είναι δυνατό να βρείτε influencers που έχουν ένα εξαιρετικά αφοσιωμένο και ενεργό κοινό στο TikTok για να ξεκινήσετε την επιχείρηση σας στο Marketing επιρροών.

Μείνετε ενημερωμένοι με τις τελευταίες τάσεις του TikTok.

Εάν έχετε επισκεφτεί έναν ιστότοπο στο παρελθόν, πιθανότατα έχετε παρατηρήσει ότι ορισμένα video έχουν παρόμοιες γραμμές ή χρησιμοποιούν το ίδιο clip ήχου. Αυτό συμβαίνει επειδή αυτού του είδους τα video είναι δημοφιλές και αποδεικνύουν την επιτυχία τους. Δημιουργήστε ένα πανομοιότυπο video που είναι κατάλληλο για την επιχείρησή σας και αξιοποιήστε στο έπακρο τα σχετικά trending θέματα του TikTok.

Διαδώστε τη λέξη για τα video πολλαπλής προώθησης στο TikTok.

Ενημερώστε τους άλλους ότι χρησιμοποιείτε το TikTok. Τα άτομα που σας ακολουθούν σε άλλα κανάλια των social ενδέχεται να μην γνωρίζουν ότι έχετε δημιουργήσει έναν λογαριασμό στο προφίλ του TikTok. Επομένως, είναι καλή ιδέα να προωθήσετε το προφίλ σας στο TikTok και σε άλλα κανάλια.

Άλλες πλατφόρμες, όπως το Instagram, το Snapchat και το YouTube, παρέχουν τις δικές τους παραλλαγές video σε σύντομη μορφή, γεγονός που σας δίνει την ιδανική πλατφόρμα για να επαναχρησιμοποιήσετε το περιεχόμενο που δημιουργήθηκε ειδικά για video του TikTok.

Χρησιμοποιήστε τα κατάλληλα hashtags στο TikTok.

Όπως στο Instagram, στο Twitter και σε πολλές άλλες πλατφόρμες των social media, τα hashtags βοηθούν τους χρήστες να εντοπίσουν το περιεχόμενό σας. Έχει μεγάλη σημασία να χρησιμοποιείτε τα σωστά hashtag.

Ένα λάθος που έχουμε δει πολλούς χρήστες να κάνουν είναι να χρησιμοποιούν όλα τα πιο δημοφιλή hashtags στις λεζάντες τους. Αλλά αποφύγετε να το κάνετε αυτό, εκτός εάν αυτά τα hashtag αφορούν πραγματικά το περιεχόμενο που μοιράζεστε. Αν όχι, φαίνεται πολύ αντιεπαγγελματικό!