TOP

Τρόποι για να δημιουργήσετε περισσότερες προσωπικές συνδέσεις με το ψηφιακό μάρκετινγκ το 2022

DM

Ψάχνετε να δημιουργήσετε περισσότερες προσωπικές συνδέσεις με πελάτες μέσω του ψηφιακού μάρκετινγκ φέτος; Τέλειος συγχρονισμός! Επειδή μετά από μερικά χρόνια αποκλεισμού πανδημίας και προσωπικής απομόνωσης, ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιήσει μια πιο προσωπική πινελιά αυτές τις μέρες.

Τα καλά νέα είναι ότι τα ψηφιακά κανάλια έχουν αναδειχθεί ως ο ισχυρότερος τρόπος δημιουργίας συνδέσεων. Αυτό ισχύει τόσο για το μάρκετινγκ όσο και για τις προσωπικές αλληλεπιδράσεις! Τα ψηφιακά κανάλια αντιπροσωπεύουν πλέον το 62% των παγκόσμιων διαφημιστικών δαπανών με ένα τεράστιο ποσό 441 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Και καθώς οι συναυλίες ακυρώθηκαν, τα μπαρ έκλεισαν και τα εστιατόρια επικεντρώθηκαν σε φαγητό σε πακέτο, οι γνωριμίες και οι συναντήσεις νέων ανθρώπων μεταφέρθηκαν σε διαδικτυακά κανάλια. Ως αποτέλεσμα, το 71% των χρηστών εφαρμογών γνωριμιών έχουν συνδεθεί πιο συχνά σε αναζήτηση συντρόφων λόγω της πανδημίας.

Αλλά εδώ είναι το θέμα: Με τόση επικοινωνία και συναισθηματική σύνδεση που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο, οι χρήστες δεν θέλουν τίποτα λιγότερο από την πραγματική συμφωνία. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχουν γενικά αυτόματα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή αδιάκριτη σάρωση προς τα δεξιά σε κάθε προφίλ!

Αντίθετα, ένα ισχυρό 44% των χρηστών εφαρμογών γνωριμιών θέλει συνεργάτες με παρόμοιες αξίες και πεποιθήσεις. Με τον ίδιο τρόπο που το 55% των καταναλωτών δίνει μεγαλύτερη προσοχή στις αξίες της επωνυμίας σήμερα σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν.

Συνολικά, αυτό απαιτεί περισσότερη εξατομίκευση, περισσότερη αυθεντικότητα και περισσότερες… γνήσιες σχέσεις!

Δείξτε αγάπη στους υπάρχοντες δυνητικούς πελάτες

Όλοι θέτουν περισσότερα όρια αυτές τις μέρες. Εν μέσω τεράστιων αλλαγών στην παρακολούθηση και το απόρρητο των καταναλωτών, οι έμποροι εργάζονται με λιγότερα δεδομένα το 2022. Γιατί να μην δείξετε περισσότερη αγάπη στα άτομα που ήδη γνωρίζετε, όπως η λίστα των συνδρομητών μέσω email; Ακόμα κι αν ήσασταν σιωπηλοί: Σε μελέτες, το 66% των επαγγελματιών μάρκετινγκ χαρακτήρισαν το email ως τον καλύτερο τρόπο για να προσελκύσετε εκ νέου αδρανείς πελάτες.

Επιπλέον, μπορείτε να γνωρίσετε νέα άτομα επεκτείνοντας τη λίστα email σας. Για παράδειγμα, προσφέροντας έκπτωση 15% σε νέους συνδρομητές. Δεν είναι μυστικό ότι τα email καλωσορίσματος επιτυγχάνουν 82% ανοιχτά ποσοστά. Μόλις τραβήξετε την προσοχή τους, συνεχίστε να εμβαθύνετε τη σχέση με σχετικά μηνύματα και αποκλειστικές εκπτώσεις.

Τα εξατομικευμένα email κέρδισαν σημαντικούς πόντους για την Selligent πελάτη Praxis. Σε συνεργασία με τον συνεργάτη Merkle, ο πωλητής οικιακών βελτιώσεων χρησιμοποίησε δεδομένα

από καθολικά προφίλ για να δημιουργήσει εμπνευσμένα ενημερωτικά δελτία για να δημιουργήσει 108% αυξημένο ποσοστό ανοίγματος και 1.544% υψηλότερο ποσοστό κλικ. Το κάρφωσε!

Διατηρήστε μια αυθεντική φωνή και παρουσία

Τηρώντας τη γενική μάντρα της αυθεντικότητας: μην προσπαθείτε να είστε τα πάντα για όλους τους ανθρώπους! Ή έχετε ένα προφίλ σε κάθε εφαρμογή γνωριμιών. Για τους επαγγελματίες του ψηφιακού μάρκετινγκ, πρόκειται για έξυπνες επιλογές όταν επενδύουν σε κοινωνικά δίκτυα. Έχετε πραγματικά τον χρόνο και τη συναισθηματική ενέργεια για να γοητεύσετε το κοινό σας στο TikTok;

Τα καλά νέα είναι ότι δεν χρειάζεται! Οι περισσότεροι χρήστες κοινωνικών δικτύων χρησιμοποιούν σήμερα περισσότερες από μία πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένου του 85% των χρηστών TikTok που είναι επίσης ενεργοί στο Facebook και του 95% των χρηστών του Instagram στο YouTube. Το πού θα εστιάσετε την προσοχή σας εξαρτάται από τον κλάδο: το Instagram είναι το χρυσό πρότυπο για το μάρκετινγκ με επηρεαστές σύμφωνα με το 90% των επαγγελματιών. Επιλέξτε με σύνεση!

Ένας συνδυασμός μόνο δύο καναλιών (στο κατάστημα και το email) έκανε θαύματα για τον Ιταλό οίκο μόδας Capri S.R.L. Η πατρίδα των δημοφιλών εμπορικών σημάτων ένδυσης ALCOTT και GUTTERIDGE συνεργάστηκε με τον συνεργάτη e-one για τη δημιουργία εξατομικευμένων ταξιδιών πελατών με βάση τα τρέχοντα δεδομένα, για την επίτευξη 21% υψηλότερων μετατροπών και 9% αυξημένης αξίας παραγγελιών.

Μάθετε από την ανατροπή

Μερικές φορές οι καταναλωτές έχουν αρκετά εμπορικά σήματα. Απομακρύνονται και τα ποσοστά ανατροπής ανεβαίνουν. Και μερικές φορές φταίμε εμείς: Ίσως αυτός ο ρυθμός των τριών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου την εβδομάδα, για να μην αναφέρουμε τα μηνύματα γενεθλίων και τις ειδοποιήσεις για εγκαταλειμμένα καλάθι ήταν λίγο πολύ ενοχλητικές και… υπερβολικά;

Μπορούμε μόνο να προχωρήσουμε και να μάθουμε από τα λάθη, γνωρίζοντας ότι συμβαίνει συνέχεια: το ενενήντα ένα τοις εκατό των χρηστών email έχουν διαγραφεί από μηνύματα. Γιατί να μην κάνετε μια βαθιά άσκηση στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο όπως το νέο Selligent Data Studio Pro; Αυτό μπορεί να αποκαλύψει μοτίβα για το τι λειτουργεί και τι όχι στην αφοσίωση των πελατών και πώς να δημιουργηθούν πιο γνήσιες συνδέσεις.

Όταν ο Selligent πελάτης HEMA, με τη βοήθεια του συνεργάτη Springbok, χρησιμοποίησε τις δυνατότητες δοκιμών και ανάλυσης A/B της πλατφόρμας για να μελετήσει τις επιπτώσεις του Send Time Optimization (STO) στην επιτυχία, τα αποτελέσματα άλλαξαν το παιχνίδι: Μετά την προσαρμογή του περιεχομένου του ενημερωτικού δελτίου και την αποστολή του χρόνου στο στις προτιμήσεις των χρηστών, η εταιρεία σημείωσε άνοδο 44% στο ανοιχτό επιτόκιο και αύξηση εσόδων κατά 1 εκατομμύριο ευρώ.

Να είστε καλός ακροατής

Αυτές τις μέρες, οι καταναλωτές περιμένουν από τις επωνυμίες να γνωρίζουν τις προτιμήσεις τους και να συνεχίσουν να ακούν για να ανταποκριθούν στις μεταβαλλόμενες ανάγκες. Για τις επωνυμίες, αυτό σημαίνει παρακολούθηση των συνομιλιών γύρω από την επιχείρηση και τον κλάδο τους σε καθημερινή βάση. Παρακολουθήστε για ιδιόκτητα και σχετικά hashtags, καθώς και αναφορές της επωνυμίας σας σε όλες τις πλατφόρμες και κρατήστε σημειώσεις γιατί αξίζει τον κόπο: το εξήντα έξι τοις εκατό των επαγγελματιών μάρκετινγκ ισχυρίζονται ότι η κοινωνική ακρόαση έχει γίνει πιο πολύτιμη για τον οργανισμό τους.

Μάθετε επίσης από σχόλια και σχόλια σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και αλληλεπιδράσεις με την εξυπηρέτηση πελατών. Από οργανωτικής σκοπιάς, βοηθά στη διατήρηση της ορατότητας όλων των σημείων επαφής των καταναλωτών σε μία πλατφόρμα, όπως το Selligent. Μια πλατφόρμα που αξιοποιεί αυτές τις γνώσεις σε προσαρμοσμένα ταξίδια γεμάτα συνάφεια που εκτιμά το κοινό σας.

Ακούγοντας τους πελάτες πλήρωσαν μερίσματα για τη Selligent πελάτη Botanic. Συνεργαζόμενος με τον συνεργάτη AI & DATA για να δώσει στους πελάτες τη δυνατότητα να επιλέξουν εάν θα ήθελαν να λαμβάνουν επικοινωνίες σχετικά με τις γιορτές όπως η Ημέρα της Μητέρας και η Γιορτή του Πατέρα, η εταιρεία δημιούργησε εμπιστοσύνη. Επιπλέον, μια απότομη ώθηση 22% στο ρυθμό ανοίγματος και 23% στο ποσοστό κλικ για άνοιγμα. Ευχαριστώ που άκουσες!

Ξέρετε τι θέλουν (πριν το κάνουν)

Επεκτείνοντας το προηγούμενο σημείο, τα γούστα των καταναλωτών αλλάζουν – και το ίδιο αλλάζει και η ετοιμότητα για αγορά ορισμένων προϊόντων. Η υψηλή τέχνη είναι να γνωρίζουμε πότε συμβαίνουν αυτές οι αλλαγές, πριν το κάνουν οι πελάτες. Είναι μια άπιαστη ποιότητα που την κατακτούν μόνο οι πιο διαισθητικές ψυχές στην πραγματική ζωή. Αλλά στο μάρκετινγκ, υπάρχει τεχνητή νοημοσύνη (AI) και προγνωστικό μάρκετινγκ για να εξακριβωθεί η τέλεια στιγμή για να στείλετε το σωστό μήνυμα!

Το προγνωστικό μάρκετινγκ χρησιμοποιεί ενσωματωμένα δεδομένα για να μάθει για τις προτιμήσεις των πελατών και τις αγοραστικές συνήθειες. Επιτρέπει επίσης την κατανόηση της πρόθεσης αγοράς για την πρόβλεψη του πότε ένας πελάτης είναι πιο πιθανό να αγοράσει. Όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή, το μόνο που χρειάζεται είναι η χρήση καμπανιών με τεχνητή νοημοσύνη σε όλα τα κανάλια για την αποστολή προσωπικών σχετικών προσφορών για τη σφράγιση της συμφωνίας.

Επιμελής πελάτης Η JBC υιοθέτησε το προγνωστικό μάρκετινγκ για να εντοπίσει πελάτες με την υψηλότερη πιθανότητα να κάνουν μια αγορά. Χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης της Selligent και με τον αξιόπιστο συνεργάτη Dignify, η εταιρεία εξυπηρέτησε σε αυτούς τους πελάτες προγνωστικές προτάσεις προϊόντων και έξυπνο περιεχόμενο email προσαρμοσμένο στις προτιμήσεις τους. Η εταιρεία λάτρεψε επίσης τα αποτελέσματα: Μια αύξηση 38% στα ποσοστά ανοίγματος email και 65% αύξηση στα ποσοστά μετατροπών είναι το υλικό των γλυκών ονείρων μάρκετινγκ.

Συμπέρασμα

Ακολουθήστε αυτά τα βήματα και ενισχύστε την αφοσίωση του ψηφιακού κοινού με βαθύτερες συνδέσεις και συνάφεια φέτος. Οι εποχές που το «ψηφιακό» ισοδυναμούσε με το «απρόσωπο» έχουν περάσει προ πολλού. Ολόκληρες γενιές καταναλωτών λαμβάνουν την καθημερινή επιδιόρθωση της ντοπαμίνης από το περιεχόμενο που αναβοσβήνει στις οθόνες αφής τους.

Έτσι, το ψηφιακό μάρκετινγκ, όπως όλες οι ψηφιακές επικοινωνίες, έχει πολύ πραγματικό και βαθύ αντίκτυπο. Ιδανικά, ένας αντίκτυπος που δημιουργεί διαρκείς προσωπικές συνδέσεις μεταξύ των εμπορικών σημάτων και των καταναλωτών για τα επόμενα χρόνια.

Να θυμάστε πάντα: Είναι μια αμφίδρομη συνομιλία! Αλλά οι πλατφόρμες μάρκετινγκ έχουν τελικά εξελιχθεί σε σημείο όπου η προσωπική συνάφεια σε κλίμακα έχει γίνει το status quo. Οι εταιρείες που

αξιοποιούν τα ενσωματωμένα δεδομένα πελατών τους στο εξατομικευμένο μάρκετινγκ βλέπουν ήδη άμεσα αποτελέσματα όσον αφορά την αφοσίωση των πελατών και τη συνολική φήμη της επωνυμίας.