TOP

Τύποι περιεχομένου για την ενίσχυση της στρατηγικής μάρκετινγκ σας

CM

Μέχρι τώρα, πιθανότατα γνωρίζετε τη δύναμη του μάρκετινγκ περιεχομένου. Όταν ξεκινάτε να παράγετε πολύτιμο περιεχόμενο στο εταιρικό σας blog, podcast ή vlog, όλες οι άλλες μορφές μάρκετινγκ και ανάπτυξης είναι αμέσως πιο εύκολο να εκτελεστούν. Το περιεχόμενο όχι μόνο βοηθά στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, αλλά βοηθά επίσης με τις δημόσιες σχέσεις, την επιχειρηματική ανάπτυξη, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ακόμη και τη συγκέντρωση κεφαλαίων.

Λίγα πράγματα είναι τόσο αποτελεσματικά για την καθιέρωση της επωνυμίας σας ως αυθεντίας όσο το περιεχόμενο του κλάδου που γράφετε και παράγεται από εσάς. Όσο σημαντική κι αν είναι η ποιότητα του περιεχομένου, τόσο σημαντική είναι και η ποσότητα. Στους ανθρώπους αρέσει η συνέπεια, επομένως δεν πρέπει να ξεκινήσετε αν δεν είστε έτοιμοι να συνεχίσετε.

Τώρα που καταλαβαίνετε πόσο σημαντικό είναι το περιεχόμενο, η επόμενη ερώτηση είναι ποιοι τύποι περιεχομένου πρέπει να παραχθούν. Ακολουθούν πέντε παραδείγματα καλού περιεχομένου που μπορείτε να παράγετε τώρα που θα είναι πολύτιμο για όσους ενδιαφέρονται για τον χώρο σας.

Καλύψτε τις καυτές τάσεις στον κλάδο σας.

Ό,τι κάνετε στον χώρο περιεχομένου, θα πρέπει να το κάνετε έχοντας έναν στόχο στο μυαλό σας: Καθιερώστε την εταιρεία ως ηγέτη σκέψης. Εάν ο τύπος περιεχομένου που γράφετε δεν εξυπηρετεί αυτόν τον σκοπό, τότε μην το γράψετε.

Τι καλύτερος τρόπος για να δημιουργήσετε το όνομά σας από το να ενημερώσετε το κοινό σας ποιες είναι οι καυτές τάσεις στον χώρο σας; Αν, για παράδειγμα, χτίζετε μια εταιρεία στον χώρο VR, τότε πείτε μου τι να προσέξω. Ποια είναι μερικά από τα πιο συναρπαστικά πράγματα που συμβαίνουν στον κόσμο της εικονικής πραγματικότητας; Εάν είμαι άτομο ή εταιρεία που ενδιαφέρεται για την εικονική πραγματικότητα, ο στόχος είναι να αντιλαμβάνομαι το ιστολόγιό σας ως την κορυφαία αρχή σε όλα τα πράγματα VR.

Ανακεφαλαιώστε τα τελευταία νέα.

Εκτός από τις γενικές τάσεις, ποια είναι μερικά από τα νεότερα πράγματα που συμβαίνουν στον χώρο σας; Θυμηθείτε τον στόχο εδώ: να καθιερωθείτε ως αρχή.

Καλύπτοντας όλες τις ειδήσεις στον χώρο σας, λέτε στο κοινό σας ότι είστε η απόλυτη πηγή πληροφοριών για τον κλάδο σας. Ίσως κάνετε αυτήν την ανάρτηση την πρώτη ημέρα της εβδομάδας, ώστε να μπορείτε να ενημερώσετε το κοινό σας για το τι συμβαίνει.

Πάρτε συνέντευξη από έναν ηγέτη στο χώρο σας.

Είμαι μεγάλος θαυμαστής των συνεντεύξεων. Όταν παίρνεις συνέντευξη από κάποιον στο χώρο σου, καταφέρνεις τρία πολύ σημαντικά πράγματα. Αρχικά, δημιουργείτε ή ενισχύετε τη σχέση με αυτό το άτομο προσφέροντάς του μια σκηνή. Δεύτερον, κερδίζετε στοχευμένη επισκεψιμότητα όταν μοιράζονται τη συνέντευξη με το κοινό τους. Και τρίτον, ανυψώνετε το εμπορικό σήμα σας με τη σύνδεση με αυτόν τον ηγέτη.

Η μαγεία των συνεντεύξεων είναι ότι επιτυγχάνουν μια αρκετά άμεση απόδοση της επένδυσης και απαιτούν λίγη έως καθόλου προσπάθεια. Σκεφτείτε πόσος χρόνος χρειάζεται για να στείλετε σε κάποιον 10 ερωτήσεις μέσω email. Όχι τόσο πολύ, αλλά η επιστροφή, όπως προαναφέρθηκε, είναι τεράστια.

Δημιουργήστε μια λίστα με τις αρχές στην αγορά σας.

Όταν δημιουργείτε μια λίστα με τους 20 κορυφαίους επενδυτές, δημοσιογράφους, CEOs ή οποιαδήποτε άλλη κατηγορία στον χώρο σας, επιτυγχάνετε όλα τα πράγματα που αναφέρονται στο παραπάνω σημείο, αλλά σε κλίμακα.

Καθένας από αυτούς τους επενδυτές θα λάβει ένα ping που εμφανίζεται σε κάποιο ιστολόγιο για το οποίο δεν έχουν ακούσει ποτέ. Θα μπουν στο ιστολόγιό σας για να το ελέγξουν. Μόλις το κάνουν, έχετε μπει στο ραντάρ τους. Στη συνέχεια, θα το μοιραστούν, κάτι που οδηγεί τη σχετική επισκεψιμότητα σε εσάς. Άλλωστε αυτοί είναι ηγέτες στον χώρο σας. Και πάλι, ανεβάζετε την επωνυμία σας συνδέοντάς σας με αυτούς τους ηγέτες.

Η δημιουργία μιας τέτοιας λίστας μπορεί να πάρει περισσότερο χρόνο από μια συνέντευξη, αλλά εξακολουθεί να χρειάζεται λιγότερο χρόνο από τη σύνταξη ενός κανονικού άρθρου. Κάθε άτομο στη λίστα θα πρέπει να έχει μια μικρογραφία του προσώπου του και μια γραμμή που να περιγράφει γιατί εμφανίζεται. Στην κορυφή της λίστας, σκεφτείτε να φτιάξετε ένα κολάζ με όλα τα πρόσωπα, έτσι ώστε όταν μοιράζεστε τη λίστα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όλα τα άτομα που παρουσιάσατε θα βλέπουν τα πρόσωπά τους και θα έχουν μεγαλύτερη τάση να τη μοιραστούν με το κοινό τους.

Ελέγξτε μια νέα λύση ή προϊόν που συναντήσατε.

Τέλος, εκτός από τις τάσεις, τις ειδήσεις, τις συνεντεύξεις και τις λίστες, μοιραστείτε μερικές άλλες λύσεις στον χώρο. Ίσως, και αυτό απαιτεί κότσια, σκεφτείτε να μοιραστείτε αυτό που κάνουν οι ανταγωνιστές σας. Ναι, καλά διαβάσατε — χαρακτηρίστε τους ανταγωνιστές σας. Τίποτα δεν κραυγάζει περισσότερο την αυτοπεποίθηση από το να έχεις το θάρρος να προωθήσεις τους ανταγωνιστές σου. Εξάλλου, το να αποπνέεις αυτοπεποίθηση είναι αυτό που αναζητάς.

Όταν οι άνθρωποι βλέπουν ότι δεν φοβάστε να προωθήσετε τον ανταγωνισμό σας, αυτόματα σας αντιλαμβάνονται ως πραγματικό ηγέτη που γνωρίζει ότι το προϊόν τους είναι αρκετά δυνατό για να νικήσει τον ανταγωνισμό.

Αυτές είναι μόνο μερικές ιδέες περιεχομένου, αλλά υπάρχουν τόσες πολλές ακόμη. Μπορείτε να δοκιμάσετε άρθρα γνώμης, άρθρα ηγεσίας σκέψης από στελέχη της εταιρείας ή ακόμα και ένα άρθρο σχετικά με το πού θα βρίσκεται ο κλάδος σας σε μια δεκαετία — σύμφωνα με εσάς, την εξουσία στον χώρο.