TOP

10 συμβουλές και κόλπα ψηφιακού μάρκετινγκ από κορυφαίες επωνυμίες

DM

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ζωτικής σημασίας όταν πρόκειται για την επιτυχία οποιασδήποτε επιχείρησης. Αυτές είναι λοιπόν μερικές συμβουλές και κόλπα ψηφιακού μάρκετινγκ που μπορείτε να εφαρμόσετε από της μεγαλύτερες επωνυμίες;

Η πανδημία έχει ωθήσει πολλές επιχειρήσεις να δουν την αξία του ψηφιακού μάρκετινγκ για την προσέλκυση νέων πελατών. Από το 2020 έως το 2022, το eMarketer προβλέπει ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ θα αυξηθεί κατά 36% και θα καταλαμβάνει το 54% των προϋπολογισμών μάρκετινγκ!

Γιατί; Επειδή το ψηφιακό μάρκετινγκ μας βοηθά να δούμε άμεσα τι θέλουν οι πελάτες. Με την αύξηση των δεδομένων ψηφιακού μάρκετινγκ, των εργαλείων, των αναλυτικών στοιχείων και του λογισμικού ψηφιακού μάρκετινγκ, είναι πολύ πιο εύκολο να δείτε την πραγματική συμπεριφορά των πελατών στο διαδίκτυο… και να την καλύψετε! Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει επιτρέψει στις επιχειρήσεις να αποκτήσουν πολύτιμες γνώσεις στο μυαλό των πελατών.

Όταν εφαρμοστεί με τον σωστό τρόπο, το ψηφιακό μάρκετινγκ θα επιτρέψει στην επιχείρηση σας να στοχεύσει και να προσεγγίσει τους πελάτες της, να ταξινομήσει νέους, να αυξήσει τις πωλήσεις και να βιώσει διαρκή ανάπτυξη.

Αυτές οι προσεγγίσεις ψηφιακού μάρκετινγκ θα κάνουν την επιχείρηση σας ορατή στους υπάρχοντες πελάτες σας στο διαδίκτυο και θα σας συνδέσουν με νέους. Ας βουτήξουμε για να κατανοήσουμε τα 10 καλύτερα κόλπα ψηφιακού μάρκετινγκ που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σήμερα για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.

Τι είναι το Digital Marketing σήμερα;

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι η χρήση του διαδικτύου, των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης, των ιστότοπων, των email και όλων των ηλεκτρονικών μας συσκευών για να βρεθεί η επιχείρηση σας από νέους πελάτες.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει ανοδική τάση καθώς περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο και τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης για να ολοκληρώσουν τη δουλειά τους.

Στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, το μάρκετινγκ έχει να κάνει με τη σύνδεση με τους υποψήφιους πελάτες σας στο σωστό μέρος και τη σωστή στιγμή, να κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους, να τους εκπαιδεύσετε στις τελευταίες τάσεις και στη συνέχεια να τοποθετήσετε την επιχείρησή σας ως λύση στις ανάγκες τους.

Η στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ περιλαμβάνει μια σειρά από δραστηριότητες μάρκετινγκ, όπως το μάρκετινγκ περιεχομένου, το μάρκετινγκ μέσω email, τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, το μάρκετινγκ για κινητά και άλλα. Συγκεντρώσαμε λοιπόν μια λίστα με τα κόλπα ψηφιακού μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται από όλα τα διάσημα εμπορικά σήματα στον κόσμο.

1.Συνδυάστε SEO και Content Marketing

Το SEO δεν είναι σίγουρα κάτι καινούργιο. Για πολύ καιρό, το SEO ήταν συνάρτηση λέξεων-κλειδιών και κωδικοποίησης. Τότε η Google έγινε πιο έξυπνη. Έτσι ανακαλύψαμε ότι ο συνδυασμός SEO και μάρκετινγκ περιεχομένου είναι μία από τις πιο αποτελεσματικές  τάσεις του μάρκετινγκ που πρόκειται να δούμε το 2022.

Σήμερα, οι περισσότερες από τις μετρήσεις που περιλαμβάνονται στον αλγόριθμο της Google έχουν να κάνουν με το περιεχόμενο και την αφοσίωση που κερδίζετε μέσω της διανομής υπέροχουπεριεχομένου. Η χρήση διαφόρων τύπων περιεχομένου είναι πολύ καλύτερη από τη χρήση ενός μεμονωμένου τύπου περιεχομένου.

Καθώς περισσότερες επιχειρήσεις αγκαλιάζουν το μάρκετινγκ περιεχομένου, ο ανταγωνισμός συνεχίζει να γίνεται σκληρότερος.Για να προχωρήσει, κάθε επιχείρηση πρέπει να δημοσιεύει καλύτερο και περισσότερο περιεχόμενο.

H δημοσίευση τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα είναι κρίσιμη για την απόδοση επένδυσης και η απόδοση επένδυσης πέφτει αρκετά απότομα όταν δημοσιεύετε λιγότερο συχνά. Ωστόσο, δεν πρόκειται για ποσότητα έναντι ποιότητας, αλλά για έναν ιδανικό συνδυασμό και των δύο.

Το περιεχόμενο πρέπει να είναι διασκεδαστικό, ενημερωτικό. Το πολύτιμο περιεχόμενο απαντά στην πρόθεση αναζήτησης ή στην ερώτηση που τίθεται από τη μηχανή αναζήτησης, αλλά είναι επίσης δομημένο με τέτοιο τρόπο ώστε να ενθαρρύνει την αφοσίωση, όπως συνδρομές στο email σας, κοινοποίηση, σχόλια και άλλες ενέργειες που συμβάλλουν στην απόδοση επένδυσης.

Το περιεχόμενο μπορεί να είναι ήχος, βίντεο ή κείμενο, αλλά όταν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε ένα ή όλα αυτά τα ψηφιακά περιεχόμενα, βεβαιωθείτε ότι είναι καλό και πρωτότυπο.

Εάν δεν μπορείτε να δημιουργήσετε μοναδικό, συναρπαστικό και καλό περιεχόμενο μόνοι σας, μπορείτε να προσλάβετε έναν ειδικό για να δημιουργήσει περιεχόμενο για τον ιστότοπο σας και τις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Εδώ θα χρειαστείτε ένα ισχυρό σχέδιο μάρκετινγκ περιεχομένου όπως ποτέ άλλοτε.

2.Έχετε ορατή παρουσία σε σχετικές πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Η προβολή στο διαδίκτυο είναι το κλειδί της επιτυχίας για κάθε επιχείρηση, ειδικά στον σημερινό κόσμο όπου σχεδόν όλες οι επιχειρήσεις έχουν γίνει ψηφιακές.

Για αυτόν τον λόγο, πρέπει να χτίσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο σε σχετικά δίκτυα κοινωνικών μέσων. Σημειώστε ότι υπάρχουν πολλά διαθέσιμα κοινωνικά δίκτυα, αλλά πρέπει να προσδιορίσετε πού περνούν τον περισσότερο χρόνο οι πελάτες σας και να τους στοχεύσετε εκεί. Επιλέξτε εκείνα που σχετίζονται με την επιχείρηση σας και τις προοπτικές σας και δημιουργήστε εκεί την παρουσία σας στο διαδίκτυο.

Και να έχετε κατά νου ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι το μέρος για να παρουσιάσετε τα προϊόντα σας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι για κοινή χρήση και συμμετοχή. Ωστόσο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι το καλύτερο κανάλι ψηφιακού μάρκετινγκ για να επιδείξουν την επιχειρηματική ανάπτυξη.

3.Βελτιστοποιήστε τον ιστότοπο σας για περιήγηση στο κινητό

Για να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενo σας είναι φιλικό προς κινητά, ο ιστότοπος σας και τα δίκτυα κοινωνικών μέσων είναι προσβάσιμα σε επιτραπέζιους υπολογιστές και κινητές συσκευές. Οι πελάτες χρησιμοποιούν κυρίως smartphone και tablet για πρόσβαση στον Ιστό.

Επομένως, είναι σημαντικό να κάνετε τον ιστότοπο και το περιεχόμενο σας προσβάσιμο στους χρήστες σε όλα τα μεγέθη οθόνης. Ενημερώστε τον σχεδιασμό του ιστότοπου σας χρησιμοποιώντας τις τελευταίες τάσεις και συνδυασμούς χρωμάτων.

4.Χρησιμοποιήστε τα σωστά εργαλεία

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ένας συνδυασμός διαφορετικών στρατηγικών που στοχεύουν σε μια πληθώρα καναλιών, όπως SEO, PPC, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ούτω καθεξής.

Για να διασφαλίσετε ότι έχετε ένα ολοκληρωμένο μείγμα μάρκετινγκ, χρειάζεστε τα κατάλληλα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ που θα σας βοηθήσουν να εκτελέσετε αποτελεσματικές καμπάνιες. Πρέπει επίσης να αναπτύξετε τεχνογνωσία στη χρήση τους και στην εφαρμογή των γνώσεων στο σωστό πλαίσιο.

5.Να είστε φοβεροί στο σχεδιασμό

Ο σχεδιασμός στηρίζει πολλά από αυτά που κάνουν επιτυχία στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Είτε σχεδιάζετε έναν ιστότοπο, μια σελίδα προορισμού ή δημιουργείτε μια εικόνα για τον ιστότοπo σας, τη διαφήμιση ή το γραφικό σας γράφημα, πρέπει να έχετε καλές σχεδιαστικές δεξιότητες.Υπάρχουν ορισμένα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν.

Canva – είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για τη δημιουργία εικόνων μέσων κοινωνικής δικτύωσης είτε τις χρειάζεστε για το προφίλ σας είτε ως εικόνες για να τις συμπεριλάβετε σε αναρτήσεις. Μια πτυχή του Canva είναι το ότι βοηθούν στη σχεδίαση εικόνων εξαιρετικής εμφάνισης, ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε τίποτα σχετικά με τη διάταξη ή τις γραμματοσειρές που συνδυάζονται. Προσθέτουν συνεχώς νέες εικόνες και εργαλεία, όπως πρότυπα infographic, για να σας βοηθήσουν.

Photoshop –Το Photoshop είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο σχεδιασμού. Ευτυχώς, μπορείτε τώρα να αποκτήσετε ολόκληρο το δημιουργικό σύννεφο από την Adobe με 29 $/μήνα, εάν είστε στο σχολείο και λίγο περισσότερο για να χρησιμοποιήσετε για επαγγελματικούς λόγους. Παλιότερα ήταν πιο δύσκολο να χρησιμοποιήσετε το Photoshop, αλλά τώρα υπάρχουν πολλά σεμινάρια στο YouTube και το Photoshop τώρα περιλαμβάνει μικρά σεμινάρια, αν τοποθετήσετε το δείκτη του ποντικιού πάνω από τα κουμπιά.

6.Δημιουργήστε μια λίστα email

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο εξακολουθεί να είναι ένας αποτελεσματικός οδηγός της απόδοσης επένδυσης του ψηφιακού μάρκετινγκ. Στην πραγματικότητα, το email αποδίδει περίπου 36 $ σε απόδοση επένδυσης για κάθε δολάριο που δαπανάται!

Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπος σας περιλαμβάνει μια φόρμα εγγραφής σε ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Παρέχετε πολύτιμο περιεχόμενο στους συνδρομητές σας και όχι απλώς προώθηση.

7.Δαπάνες για ψηφιακή διαφήμιση

Η ψηφιακή διαφήμιση, συμπεριλαμβανομένων των διαφημίσεων PPC Google Ads, YouTube Ads, διαφήμιση μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε πλατφόρμες όπως το Facebook, το Instagram, το LinkedIn και το Twitter, το Snapchat, το Tiktok είναι όλα όσα θα μπορούσατε να δοκιμάσετε προκειμένου να επιτύχετε το ψηφιακό μάρκετινγκ.

Η μοναδική προσέγγιση που φέρνει σχετική επισκεψιμότητα, αφοσιωμένους επισκέπτες και μετατροπή δυνητικών πελατών είναι αυτό που ονομάζουμε προώθηση περιεχομένου με βάση τα συμφραζόμενα.

8.Χρησιμοποιήστε Infographics

Οι άνθρωποι αγαπούν τα γραφήματα επειδή είναι ελκυστικά. Σημειώστε ότι ο εγκέφαλός μας μπορεί να επεξεργάζεται εικόνες πιο γρήγορα από το κείμενο. Μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις και οι άνθρωποι θα τις μοιράζονται πιο συχνά από τα κείμενα.

9.Παρακολουθήστε στενά τα Analytics σας

Σχεδόν το άλλο άκρο του φάσματος από τη δημιουργικότητα είναι τα analytics, αλλά αυτός είναι ακριβώς ο συνδυασμός που χρειάζεστε για την επιτυχία του ψηφιακού μάρκετινγκ. Το Google Analytics είναι τέλειο για την κατανόηση κρίσιμων στοιχείων του ιστότοπου σας και του τρόπου με τον οποίο οι επισκέπτες περιηγούνται σε αυτόν. Αν προσπαθείτε να μάθετε πώς να αποκτάτε πληροφορίες από το Google Analytics, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Google Data Studio για να του δώσετε ένα test drive χρησιμοποιώντας δεδομένα από τον ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου της Google.

Για αναλυτικά στοιχεία εκτός του Google Analytics, υπάρχουν πολλά εξαιρετικά εργαλεία. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μεμονωμένα αναλυτικά στοιχεία από κάθε κοινωνικό δίκτυο μπορείτε να τα φέρετε όλα σε ένα μέρος χρησιμοποιώντας ένα πρόγραμμα πίνακα ελέγχου όπως το Cognos στο οποίο μπορείτε να πληρώσετε για ένα πιο ισχυρό εργαλείο για περισσότερες γνώσεις.

10.Ενσωματώστε στρατηγικές και καμπάνιες σε όλα τα κανάλια

Η ενσωμάτωση σε αυτές τις τακτικές μπορεί να είναι πραγματικά δύσκολη, ειδικά σε μια μεγαλύτερη εταιρεία όπου διαφορετικές ομάδες μπορούν να διαχειρίζονται διαφορετικές πλατφόρμες ή όπου διαφορετικές διαφημιστικές εταιρείες χειρίζονται διαφορετικές πτυχές του μάρκετινγκ, όπως το μάρκετινγκ περιεχομένου, το επί πληρωμή και το κοινωνικό. Ωστόσο, πρέπει να ενσωματωθείτε για να επιτύχετε πραγματική επιτυχία ψηφιακού μάρκετινγκ.

Το πρώτο βήμα για την ολοκλήρωση είναι να έχουμε ένα στρατηγικό σχέδιο. Ένας σύνδεσμος για τη δημιουργία ενός σχεδίου ψηφιακού μάρκετινγκ. Ο συντονισμός προέρχεται από στρατηγικά στοιχεία όπως η ανταλλαγή μηνυμάτων, αλλά ακόμη και στοιχεία όπως η αποστολή και οι στόχοι βοηθούν στην ενοποίηση των προσπαθειών δημιουργώντας μια ομπρέλα κάτω από την οποία οι ομάδες δημιουργούν αναρτήσεις, infographics και τις μετρήσεις που χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση τους.

Όλοι θα πρέπει να έχουν χρόνο για να μοιραστούν στοιχεία στα οποία εργάζονται και να λάβουν πληροφορίες από την ομάδα σχετικά με τρόπους επέκτασης μιας συγκεκριμένης προσπάθειας σε πολλές πλατφόρμες και δημιουργικές προσπάθειες.

Είναι απαραίτητο να έχετε έναν οδηγό στυλ. Στον οδηγό στυλ, αναφέρετε την παλέτα χρωμάτων, τις γραμματοσειρές και τις εγκεκριμένες παραλλαγές, ώστε να υπάρχει συνέπεια στις προσπάθειες μάρκετινγκ .Αντίγραφα διαφόρων μεγεθών και τύπων λογότυπων, εικόνες της ηγετικής ομάδας και άλλα γραφικά στοιχεία ενδέχεται να αποτελούν μέρος του οδηγού στυλ.

Μια καλύτερη στρατηγική είναι να χρησιμοποιήσετε ένα ψηφιακό κύριο ημερολόγιο ή μια άλλη συσκευή, όπως μια εφαρμογή, για να επιτρέψετε σε όλους να δημοσιεύσουν τα στοιχεία που σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν και πότε θα γίνει ζωντανή η δημιουργική προσπάθεια. Ωστόσο, δεν αρκεί να δημοσιεύετε σχέδια, αλλά θα πρέπει να απαιτείται από όλους να ελέγχουν αυτό το κύριο ημερολόγιο κάθε μέρα για να δουν πού ταιριάζουν τα σχέδιά τους σε εκείνα που ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη.

Σειρά σας

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι απαραίτητο για την επιτυχία της επιχείρησης σας και ελπίζουμε ότι η λίστα με τα κόλπα μας θα σας οδηγήσει στη σωστή κατεύθυνση. Αυτά τα κόλπα είναι δοκιμασμένα και όταν τα εφαρμόσετε αποτελεσματικά, μπορείτε να προλάβετε τον ανταγωνισμό σας.

Εάν θέλετε η επιχείρηση σας να πετύχει στο διαδίκτυο στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, τότε αυτά τα κόλπα ψηφιακού μάρκετινγκ θα σας φανούν χρήσιμα.