TOP

14 Συμβουλές SEO και SEM που οδηγούν σε αποτελέσματα

SM

Οι μηχανές αναζήτησης όπως η Google ή το Bing έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος όλων των ειδών των επιχειρήσεων για την εμπορία των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, από μικρές, μεσαίες έως μεγάλες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM) ή βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) για να αξιοποιήσουν τις επιχειρήσεις τους με ψηφιακές ευκαιρίες. Επιπλέον, σε αυτό το άρθρο, θα συμπεριλάβουμε μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ προσανατολισμένη στα αποτελέσματα όσον αφορά το SEO και το SEM. Αυτές οι στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ θα λειτουργήσουν για όλα τα μεγέθη επιχειρήσεων. Έτσι, χωρίς καμία καθυστέρηση, ας μάθουμε τις κορυφαίες 14 συμβουλές SEO και SEM και ας φέρουμε την επιχείρηση σας σε νέο ύψος.

Χρησιμοποιήστε ποιοτικό περιεχόμενο για μάρκετινγκ περιεχομένου

Γνωρίζετε τη σημασία του ποιοτικού περιεχομένου στο σημερινό ψηφιακό σενάριο. Επιπλέον, το SEM έχει να κάνει με το ποιοτικό περιεχόμενο που αλληλεπιδρά με πιθανούς αναγνώστες ή επισκέπτες και τους μετατρέπει σε πελάτες. Για αυτό, πρέπει να έχετε ένα τμήμα περιεχομένου που λειτουργεί αποτελεσματικά για τη δημιουργία περιεχομένου μετατροπής. Καθοδηγήστε την ομάδα περιεχομένου σας να βελτιστοποιήσει το τελικό περιεχόμενο με βάση τις παραμέτρους SEO.

Ξεκινήστε ένα blog για την επιχείρηση σας

Η δημιουργία ενός ιστολογίου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενημερώσετε τους ανθρώπους για την επιχείρηση σας. Η δημιουργία ενός ιστολογίου δεν είναι θέμα σημαντικής επένδυσης. Μπορείτε εύκολα να ξεκινήσετε ένα blog. Αφού δημιουργήσετε ένα blog, πρέπει να προγραμματίσετε αναρτήσεις ιστολογίου για ενδιαφέροντα και μοντέρνα θέματα γύρω από την επιχείρηση σας. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορείτε να κατατάξετε την επιχείρηση σας στη μηχανή αναζήτησης. Θα πάρει χρόνο αλλά θα γίνει.

Μοιραστείτε ενημερωτικά άρθρα για βασικές υπηρεσίες ή προϊόντα

Βρείτε τα βασικά προϊόντα ή υπηρεσίες της επιχείρησης σας και δημιουργήστε συναρπαστικά άρθρα που μπορούν να διαβαστούν και να κατανοηθούν από άτομα όλων των ηλικιακών ομάδων. Τα άρθρα θα πρέπει να έχουν λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Με αυτόν τον τρόπο, το περιεχόμενο σας θα κατατάσσεται εάν κάποιος το μοιραστεί με άλλους.

Αφήστε άλλους να δημοσιεύουν στον ιστότοπο σας

Επιτρέψτε σε άλλους να γράφουν στον ιστότοπο σας. Στον ψηφιακό κόσμο, αυτή η πράξη κοινής χρήσης περιεχομένου είναι γνωστή ως ανάρτηση επισκέπτη. Είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος ειδικά για τις μικρές επιχειρήσεις να προσανατολίσουν το μάρκετινγκ στις μηχανές αναζήτησής τους. Μέσω των αναρτήσεων επισκεπτών, λαμβάνετε δωρεάν περιεχόμενο για τη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ, ενώ βοηθάτε άλλους να χτίσουν την εξουσία τους. Με απλά λόγια, η ανάρτηση επισκεπτών είναι μια κερδοφόρα κατάσταση και για τα δύο μέρη.

Ο ιστότοπος σας πρέπει να έχει βελτιστοποιημένη φωνητική αναζήτηση

Η τάση της φωνητικής αναζήτησης αυξάνεται γρήγορα με την πάροδο του χρόνου. Άτομα όλων των ηλικιακών ομάδων χρησιμοποιούν το διαδίκτυο μέσω φωνητικής αναζήτησης. Κυρίως τα άτομα που δεν μπορούν να γράψουν τα ερωτήματα τους χρησιμοποιούν τη δυνατότητα φωνητικής αναζήτησης που παρέχεται από τις μηχανές αναζήτησης. Έτσι, εάν ο ιστότοπος σας έχει βελτιστοποιηθεί για φωνητική αναζήτηση, θα λαμβάνετε επισκεψιμότητα στο διαδίκτυο που προέρχεται από τη φωνητική αναζήτηση.

Σκεφτείτε το YouTube SEO

Μην αγνοείτε το YouTube SEO. Ίσως γνωρίζετε ότι το YouTube είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης μετά το Google. Εάν δεν έχετε δημιουργήσει ένα κανάλι στο YouTube για την επιχείρηση σας, μεταβείτε και δημιουργήστε ένα. Μέσω ενός καναλιού YouTube, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ βίντεο για να ενημερώσετε τους ανθρώπους για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Πρέπει να γνωρίζετε ότι η Google κατατάσσει επίσης τα βίντεο του YouTube.

Αφήστε τη μηχανή αναζήτησης να ευρετηριάσει όλες τις σελίδες που είναι διαθέσιμες στον ιστότοπο σας

Μην διαχωρίζετε καμία από τις σελίδες του ιστότοπου σας από τις μηχανές αναζήτησης. Αφήστε τις μηχανές αναζήτησης όπως το Google ή το Bing να ευρετηριάσουν όλες τις σελίδες του ιστότοπου σας. Με αυτόν τον τρόπο, η επιχείρηση σας θα είναι ορατή στις μηχανές αναζήτησης μέσω του ιστότοπου σας αυξάνοντας τη φήμη της επωνυμίας σας.

Επωφεληθείτε από το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να βοηθήσετε το SEO και το SEM. Μπορείτε να δημιουργήσετε εντυπωσιακές αναρτήσεις και να τις μοιραστείτε σε όλες τις κοινωνικές λαβές της επιχείρησης σας. Με αυτόν τον τρόπο οι μηχανές αναζήτησης θα κατατάξουν τον ιστότοπo σας μέσω διαφορετικών backlinks που δημιουργούνται μέσω του μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Μην αγνοείτε τον τοπικό χρήστη

Κατά τη βελτιστοποίηση του ιστότοπου σας για μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης, λάβετε υπόψη την τοπική βάση χρηστών. Με αυτόν τον τρόπο ο ιστότοπoς σας θα είναι ορατός στους τοπικούς χρήστες. Για να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο βελτιστοποιημένο για τοπικούς χρήστες, εξετάστε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε τοπικούς όρους όπως το καλύτερο κατάστημα δώρων κοντά μου, το καλύτερο κατάστημα γρήγορου φαγητού κοντά μου. Θυμηθείτε να δώσετε τη διεύθυνση σας με τον αριθμό επικοινωνίας και το όνομα της επιχείρησης σας στον ιστότοπο.

Επωφεληθείτε από την καταχώριση του Google My Business

Το Google My Business είναι μια δωρεάν πλατφόρμα που μπορείτε να προσθέσετε στη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Αυτή η πλατφόρμα παρέχει ένα δωρεάν προφίλ για τη νέα σας επιχείρηση, καθιερώνοντας την αλληλεπίδραση με την επωνυμία σας με τους πελάτες. Πολλοί καταναλωτές χρησιμοποιούν το Google My Business για να βρουν τη σωστή λύση για τα προβλήματα.

Χρησιμοποιήστε εσωτερική σύνδεση

Η εσωτερική σύνδεση βοηθά τους επισκέπτες ή τους αναγνώστες του ιστότοπου να πλοηγούνται στον ιστότοπο εύκολα και γρήγορα. Για παράδειγμα, θα αφήσει τον επισκέπτη να μεταβεί στην άλλη ιστοσελίδα μέσω μιας διεύθυνσης URL αναφοράς. Θα μειώσει το ποσοστό εγκατάλειψης των αναγνωστών στον ιστότοπο σας Αυξάνοντας τον χρόνο που αφιερώνει το κοινό. Από την άλλη πλευρά, η εσωτερική σύνδεση είναι επίσης ένας παράγοντας κατάταξης στο Google ή σε άλλες μηχανές αναζήτησης.

Συλλέξτε περισσότερους εξερχόμενους συνδέσμους

Οι εξερχόμενοι σύνδεσμοι είναι ένας άλλος παράγοντας κατάταξης μετά την εσωτερική σύνδεση. Για να δημιουργήσετε όλο και περισσότερους εξερχόμενους συνδέσμους, το πρώτο πράγμα που μπορείτε να δοκιμάσετε είναι η δημοσίευση επισκέπτη. Βρείτε τους ιστότοπους που σας επιτρέπουν να δημοσιεύσετε επισκέπτη παρέχοντάς σας την πίστωση. Παρέχοντας πιστωμένες αναρτήσεις επισκεπτών, ο ιστότοπoς σας θα έχει περισσότερους συνδέσμους για σκοπούς SEO.

Προσθέστε ένα δωρεάν εργαλείο στον ιστότοπo σας

Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να δημιουργήσετε ποιοτικούς συνδέσμους επιστροφής είναι να προσθέσετε ένα χρήσιμο εργαλείο στον ιστότοπo σας, όπως μια αριθμομηχανή, έναν μετατροπέα βάρους, έναν αναλυτή περιεχομένου που λύνει δωρεάν τις απορίες των χρηστών. Είναι ένας νόμιμος τρόπος για να δημιουργήσετε backlinks και να κατατάξετε τον ιστότοπo σας υψηλότερα στη μηχανή αναζήτησης.

Προσθέστε ένα δωρεάν εργαλείο στον ιστότοπo σας

Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να δημιουργήσετε ποιοτικούς συνδέσμους επιστροφής είναι να προσθέσετε ένα χρήσιμο εργαλείο στον ιστότοπo σας, όπως μια αριθμομηχανή, έναν μετατροπέα βάρους, έναν αναλυτή περιεχομένου που λύνει δωρεάν τις απορίες των χρηστών. Είναι ένας νόμιμος τρόπος για να δημιουργήσετε backlinks και να κατατάξετε τον ιστότοπo σας υψηλότερα στη μηχανή αναζήτησης.