TOP

3 Λάθη που Πρέπει να Αποφύγετε στο Content Marketing

CMΚάθε μέρα, ακόμη και οι καλύτεροι content marketers κάνουν λάθη που επιβραδύνουν, δημιουργούν περισσότερη δουλειά και μειώνουν την αξιοπιστία του κοινού. Μην αφήνετε αυτό να σας συμβεί! Για να αποφύγετε μερικά από τα μεγαλύτερα λάθη στο content marketing, μπορείτε να ξεκινήσετε διαβάζοντας αυτό το άρθρο, όπου θα μάθετε για τρία λάθη που απλά δεν έχετε την πολυτέλεια να κάνετε.

Ας αρχίσουμε! Ακολουθούν τρία συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι content marketers:

1. Δεν εφαρμόζουν στρατηγική περιεχομένου

Μια καθορισμένη στρατηγική αποτελεί θεμέλιο για τις επιχειρήσεις με επιτυχημένο content marketing. Σε γενικές γραμμές, οι marketers που διαθέτουν τεκμηριωμένη content marketing στρατηγική, επιτυγχάνουν καλύτερα αποτελέσματα. Ξεκινήστε με τα παρακάτω:

Στόχοι: Η στρατηγική σας πρέπει να περιλαμβάνει τον λόγο για τον οποίο δημιουργείτε περιεχόμενο. Δεδομένου ότι τεκμηριώνετε αυτές τις απαντήσεις, βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει αυτό που θέλετε να είναι το αποτέλεσμα. Δεν μπορείτε να ξεπεράσετε τις προσδοκίες αν δεν τις ορίσετε ποτέ.

Κοινό και τμηματοποίηση: Στη συνέχεια, θα θέλετε να εντοπίσετε για ποιους γράφετε. Μπορεί να θέλετε να προσελκύσετε διαφορετικά είδη κοινού με περιεχόμενό σας. Είναι σημαντικό να καταλάβετε και να συμπεριλάβετε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα ποια είναι αυτά τα άτομα. Αυτό μπορεί να έρθει με την τμηματοποίηση, η οποία χωρίζει τα κοινά με βάση ποιος είναι ο αγοραστής σας, τα χαρακτηριστικά, τις ευθύνες, τις μεγαλύτερες προκλήσεις κλπ.

Κανάλια: Το περιεχόμενο πρέπει να προβληθεί στα σωστά κανάλια, ώστε να φτάσει στο επιθυμητό κοινό-στόχος. Χρησιμοποιήστε την content marketing στρατηγική για να περιγράψετε πώς, πότε και πού θα μοιραστείτε το περιεχόμενό σας.

Τύποι περιεχομένου: Η μορφή μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τη βιομηχανία, το κοινό, το κανάλι και άλλες μεταβλητές. Αλλά αν γνωρίζετε ότι πρόκειται μόνο να παράγετε, ας πούμε, infographics και blogs, συμπληρώστε το στην στρατηγική σας. Στη συνέχεια, εξηγήστε γιατί επιλέξατε αυτές τις μορφές και ποια είδη θεατών ή θεμάτων θα ήταν τα καλύτερα.

Οδηγίες για το περιεχόμενο: Οι οδηγίες περιεχομένου μπορούν να περιλαμβάνουν πολλά πράγματα, όπως οι οδηγίες για το style που ακολουθεί το brand σας, ακόμα και να περιγράψετε λεπτομερώς τη διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου και να καθορίσουν ποιος γράφει, επεξεργάζεται και εγκρίνει το περιεχόμενό σας.

2. Δεν κατανοείτε τι περιεχόμενο υπάρχει ήδη

Η ζήτηση για περιεχόμενο μπορεί να είναι έντονη και ενώ είναι σημαντικό να προσφέρετε αξία στο κοινό σας, δεν χρειάζεται να ψάχνετε κάθε φορά από την αρχή τι ήδη υπάρχει. Οι πιθανότητες είναι ότι δεν είστε το πρώτο άτομο στην επιχείρηση που έχει δημιουργήσει περιεχόμενο, ίσως έχετε και πολλούς προκατόχους. Ένα από τα βασικότερα λάθη που μπορεί να κάνει ένας marketer είναι ότι δεν παίρνει τον απαραίτητο χρόνο για να καταλάβει και να εξοικειωθεί με το περιεχόμενο που υπάρχει ήδη. Αφιερώστε χρόνο για την κατανόηση του περιεχομένου, ώστε να αποφευχθούν επαναλήψεις και λάθη.

3. Το περιεχόμενο δεν είναι χρήσιμο

Το μεγαλύτερο λάθος που μπορείτε να κάνετε, όσον αφορά το content marketing είναι να μην είναι χρήσιμο το περιεχόμενό σας. Οι χρήστες θέλουν απαντήσεις στα ερωτήματά τους, ενημέρωση για θέματα που τους απασχολούν και να παίρνουν αξία από το περιεχόμενο που τους προσφέρετε. Κάθε φορά που δημιουργείτε περιεχόμενο θα πρέπει να έχει κάποιο σκοπό και να ικανοποιεί κάποια ανάγκη. Προτού, δημιουργήσετε περιεχόμενο αναλογιστείτε αν καλύπτει το κοινό σας, διότι ειδάλλως το κοινό που σας ενδιαφέρει θα καταφύγει στο περιεχόμενο κάποιου άλλου.

Η εκτέλεση των βέλτιστων πρακτικών θα βοηθήσει το brand σας να πετύχει τόσο άμεσα, όσο και μακροχρόνια τους στόχους του. Όπως προαναφέραμε, το content marketing δεν είναι κάτι που το μαθαίνεις μέσα σε μια ώρα. Απαιτεί άπειρες ώρες τριβής, δοκιμών και όπως σε όλα τα πράγματα, μαθαίνεις από τα λάθη σου.