TOP

4 βασικά “κλειδιά” για τη δημιουργία πολύτιμου περιεχομένου

CM Το περιεχόμενο είναι πλέον πολύ σημαντικό, καθώς στοχεύει να τραβήξει την προσοχή των πολυάσχολων χρηστών και να τους κρατήσει αφοσιωμένους και ενημερωμένους για την επιχείρησή σας.

Ακολουθούν πέντε βασικά σημεία που πρέπει να προσέχετε εάν θέλετε να δημιουργήσετε με επιτυχία πολύτιμο περιεχόμενο για το κοινό – στόχο σας:

Στοχεύστε τις ανάγκες του κοινού σας

Το πρώτο βήμα για τη δημιουργία μιας αποτελεσματικής στρατηγικής content marketing είναι σαφές σχετικά με τις προκλήσεις του κοινού σας. Ποιες μοναδικές πληροφορίες, συμβουλές και δεδομένα μπορεί να προσφέρει η επιχείρησή σας για την επίλυση των προβλημάτων τους; Επίσης, ποια κανάλια είναι πιο αποτελεσματικά για εσάς; Η τμηματοποίηση του περιεχομένου, καθώς και των πλατφορμών που χρησιμοποιείτε σας δίνει την ευκαιρία να βελτιστοποιήσετε πραγματικά την απόδοση παρακολουθώντας στενά την αφοσίωση και αναθεωρώντας τη στρατηγική σας, εάν χρειάζεται.

Μείνετε συνεπείς

Μια στρατηγική περιεχομένου απαιτεί πραγματική δέσμευση. Παρόλο που πρέπει να είναι αυθεντικό, πρέπει επίσης να χρησιμεύει ως κανονικό σημείο επαφής που ενισχύει τη μοναδική πρόταση αξίας της επιχείρησής σας στο κοινό – στόχο σας. Και μόλις αρχίσετε να εφαρμόζετε τη στρατηγική σας, η παροχή πολύτιμου περιεχομένου σε σταθερή βάση είναι απαραίτητη για να διατηρήσετε το κοινό σας αφοσιωμένο.

Ενσωματώστε το περιεχόμενό σας σε πολλές πλατφόρμες

Δεν αρκεί να γράψετε μια ανάρτηση website, να την μοιραστείτε online και να ελπίζετε απλά ότι κάποιος θα την προσέξει.Το πρωτότυπο περιεχόμενό σας – συμπεριλαμβανομένων αναρτήσεων ιστολογίου, διαδικτυακών σεμιναρίων μπορεί να έχει πολύ μεγαλύτερο αντίκτυπο εάν ενσωματωθεί σε διάφορα κανάλια διανομής. Αξιοποιήστε στο έπακρο το περιεχόμενό σας, αλλά βεβαιωθείτε ότι προσεγγίζει το κοινό-στόχο σας.

Δοκιμή και ξανά δοκιμή

Μπορείτε να παρακολουθείτε στενά το είδος του περιεχομένου και των ιστοριών που αυξάνουν την αλληλεπίδραση  και την αφοσίωση του χρήστη στην επιχείρησή σας. Στον επιχειρηματικό κόσμο, το email παραμένει το πιο συχνά
χρησιμοποιούμενο εργαλείο για διανομή. Όπως έχουμε δει, ο μέσος επαγγελματίας βασίζεται στο email του για τις πιο σημαντικές ειδήσεις και πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζει. Τα emails, τα social media και άλλα ψηφιακά κανάλια παρέχουν έναν άμεσο τρόπο δοκιμής της αφοσίωσης και σας βοηθούν να αναθεωρήσετε γρήγορα τη στρατηγική σας.

Κατανοήστε το κοινό σας και πώς προτιμούν να αντλούν πληροφορίες και, στη συνέχεια, προσαρμόστε τους στόχους και τις στρατηγικές σας για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τους πόρους που διαθέτετε για τις προσπάθειές σας στο marketing. Επίσης, αξιοποιήστε όλα τα διαθέσιμα εργαλεία και επιχειρήσεις marketing που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε ένα ελκυστικό περιεχόμενο με μεγαλύτερη αλληλεπίδραση.