TOP

4 mobile marketing trends

DMΟ αριθμός των εφαρμογών που υπάρχει διαθέσιμος είναι χαοτικός. Αν διαθέτετε μια εφαρμογή και θέλετε να την προωθήσετε, πρέπει να βρείτε έναν τρόπο να ξεχωρίσετε από τη μάζα. Το mobile advertising, ειδικά όταν πρόκειται για εφαρμογές, είναι ένα «παιχνίδι» που εξακολουθεί να εξελίσσεται. Βρείτε παρακάτω ορισμένα trends που πρέπει να λάβετε υπόψη σας από εδώ και στο εξής.

1. Καλύτερη κατανόηση του online ταξιδιού του καταναλωτή

Αδιαμφισβήτητα, τα analytics παίζουν έναν τεράστιο ρόλο στο mobile marketing. Αυτό όμως που πρέπει να γίνει καλύτερα κατανοητό, είναι οι διαφοροποιήσεις των ενεργειών του καταναλωτή ανάλογα με το κανάλι στο οποίο βρίσκεται.

Επιπλέον, καθώς οι άνθρωποι αποκτούν όλο και περισσότερες συσκευές, η ικανότητα να αποκτήσετε μια εικόνα της συμπεριφοράς του καταναλωτή σε όλα τα κανάλια είναι ο μόνος τρόπος να αποκτήσετε πραγματικά στατιστικά. Ευτυχώς, υπάρχουν πολλά εργαλεία που καταγράφουν κάθε κίνηση του καταναλωτή ανεξαρτήτως συσκευής, πλατφόρμας ή λειτουργικού συστήματος. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για τους marketers, καθώς θα τους παρέχει μια πιο καθαρή κατεύθυνση σχετικά με το πότε και το πού να χρησιμοποιήσουν τα κατάλληλα μηνύματα στις διαφημίσεις τους.

2. Δεν είναι κάθε είδος mobile διαφήμισης ίδιο

Ακόμα και συμπεριφορές μέσα στα ίδια κανάλια μπορούν να κατηγοριοποιηθούν για να αποφασίσετε το καλύτερο μέρος και τον καλύτερο χρόνο για να τρέξουν συγκεκριμένες διαφημίσεις. Για παράδειγμα, ο μέσος χρήστης κινητού περνά πάνω από το 90% του χρόνου του μέσα σε εφαρμογές χρησιμοποιώντας κάποιον browser στο κινητό του. Ως αποτέλεσμα, οι διαφημιστές χρειάζεται να έχουν μια πιο στρατηγική ματιά σχετικά με την τοποθέτηση των διαφημίσεών τους.

Δεδομένου ότι η μεγάλη πλειοψηφία του διαδικτυακού χρόνου ξοδεύεται μέσα σε εφαρμογές, οι διαφημιστές που αναζητούν πού να τοποθετήσουν τις διαφημίσεις τους, μάλλον χρειάζεται να τις τοποθετούν μέσα στις εφαρμογές αντί για τους mobile browsers. Ένα τέτοιο είδος διαφήμισης που έχει αποδειχθεί αποτελεσματικό είναι η interstitial διαφήμιση. Πρόκειται για τη διαφήμιση που εμφανίζεται καλύπτοντας ολόκληρη την οθόνη όταν ανοίγει μια εφαρμογή ή κατά τη διάρκεια μιας «μετάβασης» όταν η εφαρμογή είναι σε χρήση. Θα πρέπει να γνωρίζετε όμως ότι αυτές οι διαφημίσεις είναι συνήθως πιο ακριβές σε σχέση με τα παραδοσιακά banner ads. Παρ’ όλα αυτά όμως παίρνετε αυτό που πληρώνετε, καθώς προσφέρουν click through rate (CTR) 18 φορές υψηλότερο από τα banner ads.

3. Οι native διαφημίσεις θα εξακολουθήσουν να είναι σημαντικές

Ένα άλλο mobile advertising trend που θα συνεχίσει να εξελίσσεται είναι η αυξημένη χρήση των native ads που συνήθως εμφανίζονται ως sponsored ή branded άρθρα, προτάσεις και blog posts. Αυτές οι διαφημίσεις θα συνεχίσουν να είναι αποτελεσματικές καθώς δεν εκλαμβάνονται ως ενοχλητικές και είναι χρήσιμες στο θεατή.

Επίσης, η native διαφήμιση, αναφερόμενη και ως marketing περιεχομένου, βοηθά στην ενδυνάμωση της εμπιστοσύνης του πελάτη προσφέροντάς του προστιθέμενη αξία καθώς αναζητά συγκεκριμένες πληροφορίες, ενώ παράλληλα δεν ενοχλεί στη συνολική εμπειρία. Συνήθως, δεν προτρέπουν τους χρήστες να κάνουν κάποια αγορά εκείνη τη στιγμή. Με αυτό τον τρόπο, εξακολουθούν να γνωρίζουν σιγά σιγά το brand και επομένως να γίνονται πιο δεκτικοί με τον καιρό να περάσουν σε κάποια αγορά όταν θα τους εμφανιστεί κάποια άλλη διαφήμιση.

4. Προτεραιότητά σας θα πρέπει να είναι να είστε app store friendly

Ποια είναι η στρατηγική σας για να βελτιστοποιήσετε την παρουσία σας στο app store;. Το να καταχωρείτε απλώς την εφαρμογή σας ελπίζοντας ότι θα σας βρουν, δεν είναι αρκετό, ακόμα κι αν αφιερώνετε χρόνο και χρήμα για να την προωθήσετε online.

  • Βελτιστοποιήστε τη metadata σελίδα του app store σας. Αυτό περιλαμβάνει την περιγραφή της εφαρμογής σας, το preview video, και φυσικά τα screenshots.
  • Κάντε την εφαρμογή σας να μπορεί να βρεθεί εύκολα. Αφιερώστε το χρόνο για να αναζητήσετε τον τρόπο με τον οποίο μπορεί κάποιος να βρει την εφαρμογή σας, αλλά και τις εφαρμογές των ανταγωνιστών σας και βελτιστοποιήστε τα καλύτερα keywords.