TOP

5 Τάσεις στα Social Media για το 2022 που πρέπει να γνωρίζετε

SM

Είναι δύσκολο να το πιστέψει κανείς, αλλά το 2021 έφτασε επιτέλους στο τέλος του. Οι διαδικτυακές αγορές λιανικής συνέχισαν να εκτοξεύονται κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, φτάνοντας σχεδόν τα 5 τρισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως. Έχοντας κατά νου αυτήν την ανάπτυξη, είναι πιο σημαντικό από ποτέ να εξετάσουμε πώς αλληλεπιδρούν οι πελάτες στο διαδίκτυο με επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ως ιδιοκτήτης διαδικτυακής επιχείρησης, το να παρακολουθείτε τις τάσεις των κοινωνικών μέσων μπορεί να σας βοηθήσει να τροφοδοτήσετε τις στρατηγικές μάρκετινγκ. Ορισμένες συνεχιζόμενες κινήσεις, όπως το βίντεο και το κοινωνικό εμπόριο, είναι εδώ για να μείνουν.

Επιπλέον, η άνοδος της οικονομίας των δημιουργών έχει προκαλέσει μια στροφή στο μάρκετινγκ που εστιάζεται στην κοινότητα.

Σε αυτό το άρθρο, θα συζητήσουμε τις πέντε κορυφαίες τάσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για το 2022 που πρέπει να γνωρίζετε. Ας βουτήξουμε αμέσως!

Το κοινωνικό εμπόριο είναι εδώ για να μείνει

Μέχρι πρόσφατα, η τηλεόραση και το ραδιόφωνο ήταν τα πιο ισχυρά κανάλια μάρκετινγκ. Ενώ εξακολουθούν να είναι σημαντικά για τη μαζική επικοινωνία, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει πιο ισχυρή δύναμη.

Σύμφωνα με την πρόσφατη Έκθεση Social Trends 2022 της Hootsuite, το 53% των νέων καταναλωτών χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα για να κάνουν έρευνα επωνυμίας. Επιπλέον, το Forbes διαπίστωσε ότι σχεδόν τα δύο τρίτα των αγοραστών πραγματοποιούν ορισμένες από τις αγορές τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Οι καταναλωτές αισθάνονται πιο άνετα χρησιμοποιώντας λειτουργίες όπως οι ροές αγορών του Instagram για να κάνουν αγορές στο διαδίκτυο:

Είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι πλέον απλώς ένα μέρος κοινωνικοποίησης. Έχει γίνει ένας κρίσιμος παράγοντας δημιουργίας εσόδων – και είναι εδώ για να μείνει.

Σύμφωνα με την Google, η προσθήκη νέων κοινωνικών καναλιών στο μείγμα μάρκετινγκ μπορεί να αυξήσει την απόδοση της επένδυσής σας (ROI) κατά 35%.

Επίσης, λάβετε υπόψη ότι η πανδημία συνεχίζει να περιορίζει τις προσωπικές αγορές. Έτσι οι καταναλωτές θα αναζητήσουν μια παρόμοια εμπειρία στο διαδίκτυο. Ως εκ τούτου, είναι συνετό να αναπτύξετε μια μακροπρόθεσμη στρατηγική μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Μπορείτε ακόμη να ενισχύσετε την αφοσίωση των πελατών με περιεχόμενο που εμπνέει μια αίσθηση σύνδεσης και ανακάλυψης. Επιπλέον, η ενσωμάτωση κοινωνικών δικτύων στις διαδικτυακές σας προσπάθειες πωλήσεων μπορεί να ενισχύσει τα έσοδά σας με σημαντικούς τρόπους.

Η κοινωνική ακρόαση και ο ακτιβισμός επωνυμίας θα είναι ζωτικής σημασίας

Η περσινή χρονιά αποδείχτηκε άλλη μια δύσκολη περίοδος. Λόγω της εξάπλωσης του COVID-19, πολλοί άνθρωποι εξακολουθούν να εργάζονται από το σπίτι και έχουν άγχος για την κοινωνικοποίηση. Αυτό σημαίνει ότι οι άνθρωποι συνεχίζουν να περνούν πολύ χρόνο στο διαδίκτυο.

Επομένως, θα πρέπει να διασφαλίσετε ότι οι διαφημίσεις και τα μηνύματά σας ταιριάζουν με τον τόνο, τις στάσεις και τις αξίες του κοινού σας.

Πολλές εταιρείες προχωρούν ένα βήμα παραπέρα και εμπλέκονται στον ακτιβισμό της επωνυμίας. Οι εταιρείες που αποφασίζουν να κάνουν παύση και να ακούσουν μπορούν να ενταχθούν στη συζήτηση και να χρησιμοποιήσουν τις πλατφόρμες τους για να έχουν θετικό αντίκτυπο.

Φέτος, οι περισσότεροι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα περιμένουν ότι οι διαδικτυακές επιχειρήσεις θα αποτελέσουν πηγή αλλαγής. Σύμφωνα με το Marketing Dive, το 58% των καταναλωτών λέει ότι ο ακτιβισμός της επωνυμίας επηρεάζει τις αγοραστικές τους αποφάσεις.

Ως μέρος των προσπαθειών σας για κοινωνική ακρόαση, συνιστούμε να ενθαρρύνετε το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες (UGC) για να μάθετε τι έχει σημασία για τους πελάτες σας.

Μην φοβάστε να χρησιμοποιήσετε τα κανάλια κοινωνικών μέσων για να συνδεθείτε με το κοινό σας. Αυτά τα κανάλια μπορούν να σας δώσουν ένα μέρος για να δείξετε την προσωπικότητα και τις καλές προθέσεις της επωνυμίας σας με ειλικρινείς και αξιόπιστους τρόπους.

Το μάρκετινγκ μεταξύ γενεών θα γίνει ο κανόνας

Το 2021, μια γενιά που αγνοήθηκε σε μεγάλο βαθμό εμφανίστηκε ως βασικό δημογραφικό στοιχείο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μιλάμε για baby boomers. Υπενθύμισαν σε όλους ότι οι μεγαλύτεροι αγοραστές έχουν μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη στο διαδίκτυο από ό,τι νομίζαμε.

Οι Boomers πήδηξαν στη ζώνη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Το 2022, πολλοί δεν κοιτούν πίσω. Επιπλέον, αυτή η κίνηση πυροδότησε μια νέα τάση που ονομάζεται μάρκετινγκ μεταξύ των γενεών.

Ουσιαστικά, αν αγνοείτε οποιαδήποτε ηλικιακή ομάδα στα social media, χάνετε. Ωστόσο, για να εκτελέσετε μια καμπάνια μάρκετινγκ χωρίς αποκλεισμούς, πιθανότατα θα χρειαστεί να μάθετε πώς κάθε γενιά χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η Οικονομία Δημιουργού θα οδηγήσει τις διαδικτυακές κοινότητες

Το 2022, η ένταξη θα είναι κρίσιμη στο τοπίο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Είναι ενδιαφέρον ότι αυτή η επέκταση δημιούργησε χώρο και για μικρότερες διαδικτυακές κοινότητες.

Σύμφωνα με την Έκθεση Social Media Trends 2022 της Hootsuite, πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες συμμετέχουν τακτικά σε Ομάδες Facebook. Επιπλέον, οι πιο περίεργες συλλογές ανθρώπων βρίσκουν χώρους για σύνδεση στο TikTok.

Το βίντεο σύντομης μορφής και η ζωντανή ροή θα κυριαρχούν

Η πανδημία είδε πολλές επιχειρήσεις να αγκαλιάζουν τους διαδικτυακούς ιστότοπους συνδρομής και τις πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης.

Το περιεχόμενο βίντεο και η ζωντανή ροή έγιναν επίσης πιο κοινά. Πολλοί πελάτες τώρα υποθέτουν ότι μπορούν να παρακολουθήσουν εικονικές συνεδρίες χωρίς να φύγουν από το σπίτι τους.

Ωστόσο, οι χρήστες εξακολουθούν να λαχταρούν την ανθρώπινη αλληλεπίδραση. Ως αποτέλεσμα, το βραχύβιο περιεχόμενο, όπως αυτό στους κυλίνδρους του Instagram και του TikTok, θα συνεχίσει να ανθίζει το 2022.

Γινόμαστε επίσης μάρτυρες νέων τάσεων, όπως ζωντανά ψώνια και ζωντανές εκδηλώσεις επιρροής. Έχοντας υπόψη αυτούς τους παράγοντες, ίσως θελήσετε να ψηφιοποιήσετε περαιτέρω τις προσφορές σας το 2022, υιοθετώντας τροχούς και εργαλεία ζωντανής ροής.

Συμπέρασμα

Καθώς ξεκινά το 2022, εξακολουθούμε να ανακαλύπτουμε πώς ο COVID-19 έχει διαμορφώσει τον κόσμο. Για παράδειγμα, το βραχύβιο περιεχόμενο αυξάνεται σε δημοτικότητα καθώς οι άνθρωποι λαχταρούν την αυθεντικότητα και την ανθρώπινη σύνδεση.

Και μαθαίνουμε ότι οι επωνυμίες πρέπει να ασκούν περισσότερη κοινωνική ευθύνη για να παραμείνουν σχετικές.