TOP

5 λάθη SEO που πρέπει να αποφύγετε το 2021

SSΠολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων αποτυγχάνουν να λάβουν αποτελέσματα από τις προσπάθειες βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης. Συχνά, συμβαίνει επειδή πέφτουνθύματα συνηθισμένων λαθών SEO.
Ακολουθούν επτά από τις πιο κρίσιμες παγίδες SEO που πρέπει να αποφύγετε για να έχετε αποτελέσματα SEO σήμερα στον online κόσμο.

Μη καθορισμός σαφών στόχων SEO

Πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων πραγματοποιούν καμπάνιες SEO χωρίς να έχουν στόχους. Πιστεύουν ότι το να κάνουν SEO θα αυξήσει την επισκεψιμότητά τους, η οποία με τη σειρά της θα αυξήσει τις πωλήσεις τους.
Για να αποδώσουν οι προσπάθειές σας SEO, πρέπει να καταλάβετε τι θέλετε να επιτύχετε. Αν μόνο ένα μικρό ποσοστό του κοινού σας καταλήγουν να αγοράζουν από εσάς, υπάρχουν δύο πιθανοί λόγοι που μπορεί να συμβαίνει αυτό:

  • οδηγείτε λάθος είδος επισκεψιμότητας στο website σας
  • το website σας κάνει κακή δουλειά για τη μετατροπή των επισκεπτών σε χρήστες

Αγνοώντας την πρόθεση αναζήτησης

Η Google ευνοεί websites των οποίων το περιεχόμενο ικανοποιεί την πρόθεση αναζήτησης για ένα συγκεκριμένο ερώτημα.
Η πρόθεση αναζήτησης αναφέρεται στο απόλυτο κίνητρο πίσω από την αναζήτηση ενός χρήστη. Πρέπει να καταλάβετε τι θέλει να πάρει ένας χρήστης κατά την αναζήτηση αυτού του ερωτήματος στη Google. Ο χρήστης ψάχνει να αγοράσει κάτι; Ή προσπαθεί να μάθει κάτι;

Για να απαντήσετε στην πρόθεση αναζήτησης πίσω από αυτό το ερώτημα, πρέπει να δώσετε λεπτομέρειες σχετικά με την εταιρεία σας και τις υπηρεσίες που παρέχετε. Εάν δεν ικανοποιήσετε την πρόθεση του χρήστη, τότε πιθανότατα δεν θα μπορείτε να κατατάξετε την επιχείρησή σας σε καλύτερη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης για πολύ καιρό.

Κρατώντας τις παλιές βέλτιστες πρακτικές SEO

Η Google αναπτύσσει συνεχώς τον αλγόριθμο αναζήτησης. Ως αποτέλεσμα, το SEO αλλάζει επίσης. Οι στρατηγικές που λειτουργούσαν καλά πριν από 10 χρόνια δεν είναι πλέον
αποτελεσματικές. Έτσι, εάν θέλετε να παραμείνετε στην κορυφή της Google, πρέπει να είστε ενημερωμένοι και να χρησιμοποιείτε σύγχρονες τεχνικές SEO.
Αυτές τις μέρες, οι παλιές τεχνικές SEO, όπως η πλήρωση λέξεων -κλειδιών, κρίνονται με κυρώσεις και όχι με βαθμολογίες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θα πρέπει να ενημερώνεστε για τις σύγχρονες βέλτιστες πρακτικές SEO και να παρακολουθείτε νέες ενημερώσεις, αλλαγές από την Google.

Αγορά backlinks

Τα backlinks είναι από τους σημαντικότερους παράγοντες κατάταξης. Αλλά αν αγοράζετε συνδέσμους για να αυξήσετε την κατάταξη του website σας, μπορεί να καταλήξετε σε ποινή από την Google. Αυτό σημαίνει ότι δεν σπαταλάτε μόνο τα χρήματά σας, αλλά πιθανώς καταστρέφετε την πιθανότητα κατάταξης του website σας στις μηχανές αναζήτησης. Σύμφωνα με την Google, τα περισσότερα websites που πωλούν συνδέσμους δεν ενισχύουν την κατάταξή σας. Αυτό συμβαίνει επειδή στην πραγματικότητα, οι περισσότεροι δημιουργοί συνδέσμων και πωλητές συνδέσμων έχουν όλοι την ίδια λίστα websites από
τους οποίους πωλούν συνδέσμους.

Τα καλά νέα είναι ότι η Google έχει επίσης τις ίδιες λίστες websites, πράγμα που σημαίνει ότι είναι σε θέση να απαξιώσει αυτά τα websites. Ακόμα κι αν δεν έχετε λάβει ακόμη ποινή Google για σκιώδεις συνδέσμους ή τεχνικές, δεν
σημαίνει ότι είστε ασφαλείς. Το website σας ενδέχεται να εξακολουθεί να τιμωρείται σήμερα για συνδέσμους που δημιουργήσατε πριν από χρόνια. Εάν εξακολουθείτε να θέλετε να πληρώνετε χρήματα για να λάβετε συνδέσμους, είναι προτιμότερο να προσλάβετε μια εταιρεία υπηρεσιών SEO που μπορεί να αποκτήσει συνδέσμους κορυφαίας κατηγορίας στη θέση σας χωρίς να παραβιάσετε κανέναν από τους κανόνες της Google.

Ξεχνώντας άλλες μορφές περιεχομένου εκτός από κείμενο

Υπάρχουν άλλες μορφές περιεχομένου που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να κατατάξετε την επιχείρησή σας στη Google και να αυξήσετε την οργανική επισκεψιμότητα
στο website σας. Πολλοί χρήστες προτιμούν να παρακολουθούν βίντεο παρά να διαβάζουν. Αυτές τις μέρες, τα βίντεο αποτελούν τη μορφή περιεχομένου με τη μεγαλύτερη ζήτηση.
Το Video Content χρειάζεται λιγότερο χρόνο για να καταταχθεί στο Google και το YouTube από ό, τι το περιεχόμενο βασισμένο σε κείμενο.