TOP

5 συμβουλές SEO που θα σας βοηθήσουν να ξεχωρίσετε από τους ανταγωνιστές σας

SM

Αν θέλετε να βελτιώσετε την κατάταξη στις μηχανές αναζήτησής σας και να ξεπεράσετε τους ανταγωνιστές σας, αυτές οι συμβουλές SEO είναι για εσάς! Δεν είναι μυστικό ότι η δημιουργία μιας ποιοτικής στρατηγικής SEO μπορεί να είναι μια μακρά και δύσκολη διαδικασία, αλλά στον κόσμο του Marketing, η προβολή είναι το παν.

Σκεφτείτε τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης ως ανταγωνισμό. Παλεύετε συνεχώς με άλλες επιχειρήσεις για μια πολυπόθητη θέση στην πρώτη σελίδα της Google.

Σκεφτείτε το: πόσο συχνά κάνετε αναζήτηση πέρα από την πρώτη σελίδα του Google όταν ψάχνετε για ένα συγκεκριμένο προϊόν. Όχι πολύ συχνά, σωστά; Στην πραγματικότητα, ο μέσος χρήστης δεν θα κάνει καν κλικ πέρα από τις πέντε πρώτες καταχωρίσεις σε μια σελίδα αποτελεσμάτων μηχανής αναζήτησης (SERP).

Εάν οι ανταγωνιστές σας ξεπερνούν την κατάταξη σας, θα μπορούσαν να κλέψουν ένα τεράστιο μέρος των πιθανών πελατών σας!

Ακολουθούν 12 αποτελεσματικές συμβουλές SEO που θα σας βοηθήσουν να ξεπεράσετε τους ανταγωνιστές σας ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο ανήκετε.

5 Σημαντικές συμβουλές SEO για τον ιστότοπό σας

Ξεκινήστε με την Έρευνα λέξεων-κλειδιών

Η έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι το πρώτο βήμα για κάθε επιτυχημένη στρατηγική SEO.

Σε ποιες λέξεις ή φράσεις θέλετε να εμφανίζεται ο ιστότοπός σας ή ένα κομμάτι περιεχομένου όταν οι χρήστες τις αναζητούν στο Google; Αυτές οι λέξεις ή φράσεις θα είναι οι λέξεις-κλειδιά σας.

Η βελτίωση της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησής σας δεν συνίσταται μόνο στην απόκτηση περισσότερων επισκεπτών στον ιστότοπο. Έχει να κάνει επίσης με την απόκτηση των σωστών ειδών επισκεπτών.

Ο καλύτερος τρόπος για να προσελκύσετε τους πιο σχετικούς επισκέπτες στον ιστότοπό σας είναι να σχεδιάσετε τη στρατηγική SEO σας με βάση τις πιο σχετικές λέξεις-κλειδιά.

Βελτιστοποιήστε τον ιστότοπό σας για λέξεις-κλειδιά

Αφού καταλήξετε σε ποιες λέξεις-κλειδιά θέλετε να ανταγωνιστεί ο ιστότοπός σας στην κατάταξη θέσης στη μηχανή αναζήτησης Google.

Ήρθε η ώρα να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας ανάλογα και να τον αναβαθμίσετε με τις προσπάθειες SEO της σελίδας σας.

Βεβαιωθείτε ότι οι λέξεις-κλειδιά σας εμφανίζονται όσο πιο συχνά γίνεται στον ιστότοπό σας (ή τουλάχιστον στη σελίδα του ιστότοπού σας που θέλετε να κατατάξετε για αυτήν τη λέξη-κλειδί).

Η επιθυμητή λέξη-κλειδί θα πρέπει να εμφανίζεται σε τίτλους σελίδων, επικεφαλίδες, εναλλακτικά κείμενα, διευθύνσεις URL και ονόματα αρχείων.

Γράψτε νέο, ελκυστικό περιεχόμενο με βάση λέξεις-κλειδιά

Κάθε σελίδα του ιστότοπού σας μπορεί να αξιοποιηθεί για τη βελτίωση της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησής σας, αρκεί να τις δημιουργήσετε με εξαιρετικό περιεχόμενο με βάση τις προκαθορισμένες λέξεις-κλειδιά σας.

Αυτό περιλαμβάνει σελίδες προϊόντων, αναρτήσεις ιστολογίου ή ακόμα και σελίδες και καταλόγους με συχνές ερωτήσεις.

Το να γεμίσετε τον ιστότοπό σας με ποιοτικό περιεχόμενο είναι μία από τις πιο σημαντικές συμβουλές SEO.

Η ύπαρξη ενός ιστολογίου στον ιστότοπό σας είναι ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να ενσωματώσετε τις λέξεις-κλειδιά σας στον ιστότοπό σας, μαζί με εσωτερικούς συνδέσμους στους οποίους θα αναλύσουμε λεπτομερέστερα αργότερα.

Χρησιμοποιήστε εσωτερικά links

Η αύξηση του αριθμού των εσωτερικών συνδέσμων στον ιστότοπό σας είναι ένας από τους απλούστερους παράγοντες κατάταξης που μπορείτε να εφαρμόσετε για να αναπτύξετε τη στρατηγική SEO σας και φυσικά την οργανική επισκεψιμότητα.

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να βάλετε links που οδηγούν σε σελίδες για τις οποίες θέλετε να βελτιώσετε την κατάταξη σε διάφορες άλλες σελίδες του ιστότοπού σας.

Μπορεί να θέλετε να επιστρέψετε και να επεξεργαστείτε παλιές αναρτήσεις ιστολογίου ώστε να περιέχουν εσωτερικούς συνδέσμους προς άλλες αναρτήσεις ιστολογίου ή σελίδες στον ιστότοπό σας.

Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι βοηθούν στην πλοήγηση στον ιστότοπο και μπορούν ενδεχομένως να βελτιώσουν την εξουσία τομέα και την ισχύ κατάταξης ενός ιστότοπου.

Χρησιμοποιήστε Meta Descriptions

Μία από τις πιο σημαντικές αλλά συχνά αγνοημένες συμβουλές SEO είναι να βελτιστοποιήσετε τις μετα-περιγραφές σας.

Οι μετα-περιγραφές είναι το πρώτο πράγμα που βλέπουν οι χρήστες όταν εμφανίζεται η σελίδα σας στην αναζήτησή τους στο Google.

Σκεφτείτε το με αυτόν τον τρόπο, ο τίτλος της σελίδας σας είναι για τις μηχανές αναζήτησης ενώ η μετα-περιγραφή σας είναι για τους χρήστες.

Είναι ο πρώτος και άμεσος τρόπος σας να πείτε στους χρήστες τι είναι αυτή η σελίδα.

Είναι η ευκαιρία σας να τους δελεάσετε να κάνουν κλικ στον σύνδεσμό σας και να επισκεφτούν τον ιστότοπό σας. Επομένως, φροντίστε να χρησιμοποιείτε τους χαρακτήρες στη μετα-περιγραφή σας με σύνεση.