TOP

5 Trends που θα εκτοξεύσουν το fashion ecommerce το 2022

DM

Οι τάσεις στο fashion ecommerce 2022 θα τροφοδοτηθούν κυρίως από τις επιθυμίες και τις προσδοκίες των καταναλωτών. Έτσι, τα γούστα και οι προτιμήσεις των καταναλωτών θα καθορίσουν τις τάσεις των επόμενων ετών. Σήμερα οι αγορές έχουν γίνει συνώνυμες με τις τέλειες διαδικτυακές λειτουργίες, την customized εμπειρία και την άμεση υποστήριξη ανά πάσα στιγμή. Επιπλέον, η διαδικασία αλληλεπίδρασης του σύγχρονου αγοραστή με τα ψηφιακά κανάλια έχει λάβει μια στροφή 360 μοιρών από ένα γραμμικό μοντέλο σε ένα πιο περίπλοκο ταξίδι σε διαφορετικά σημεία επαφής στο διαδίκτυο και εκτός σύνδεσης. Συνολικά, οι καταναλωτές περιμένουν μια συνεχή brand εμπειρία ανά πάσα στιγμή. Η τεχνολογία θα κυριαρχήσει στο ηλεκτρονικό εμπόριο για τη μόδα το 2022, συνδυάζοντας τις καινοτομίες στην τεχνολογία με τις προτιμήσεις των πελατών. Σε αυτό το σημείο, ας δούμε μερικές επερχόμενες τάσεις που θα μονοπωλήσουν τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας.

1) Artificial Intelligence

Εάν εξακολουθείτε να μην είστε στην κατηγορία της Artificial Intelligence για να επικοινωνήσετε με τους καταναλωτές σας, σίγουρα έχετε μείνει πίσω.

Τα εργαλεία ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας της AI και τα εργαλεία εξατομίκευσης με AI γίνονται όλο και πιο απαραίτητα για το ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας. Η εξατομίκευση με τεχνητή νοημοσύνη προσπαθεί να διασφαλίσει ότι

  • Οι πελάτες δεν χάνουν το χρόνο τους ψάχνοντας άσχετα προϊόντα
  • Βρίσκουν τα προϊόντα που τους αρέσουν και θέλουν
  • Η εμπειρία του πελάτη θα είναι εξατομικευμένη

Και όλα αυτά μπορούν να επιτευχθούν με AI. Θα δούμε πώς η AI μεταμορφώνει αργά και σταθερά το τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας και πώς μερικοί από τους καλύτερους ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας χρησιμοποιούν εξατομίκευση με τεχνητή νοημοσύνη για να προσφέρουν στους πελάτες τους μια πραγματικά νέα εμπειρία αγορών.

2) Chatbots

Η βιομηχανία της μόδας ήταν από τις πρώτες που αναγνώρισαν τη σημασία των chatbots στο διαδικτυακό τους εμπόριο. Ως spin-off από την τεχνητή νοημοσύνη, τα Chatbots χρησιμοποιούνται από επιχειρήσεις για την εκτέλεση συγκεκριμένων εργασιών εξυπηρέτησης πελατών. Από τη σκοπιά του fashion ecommerce, οι επωνυμίες χρησιμοποιούν chatbots για να κατευθύνουν τους πελάτες προς σχετικές προσφορές και προϊόντα και να τους βοηθήσουν να εντοπίσουν προϊόντα που μπορεί να θέλουν ή να χρειάζονται – όλα έχουν στόχο να αυξήσουν τις πωλήσεις και τα έσοδα.

3) Multi-channel Retail

Προκειμένου να είναι πιο εστιασμένες στον πελάτη, οι επωνυμίες της βιομηχανίας μόδας του ecommerce επεκτείνουν τώρα την προσφορά τους για να συμπεριλάβουν ‘bricks and clicks’ σε αυτό που συνήθως ονομάζεται multichannel retail. Το multi-channel marketing προωθεί και πουλά οπουδήποτε οι πελάτες σας πάνε και αγοράζουν. Φέρνει το εμπόριο σε διάφορα κανάλια — όπως τα social media, εφαρμογές messaging, marketplaces και διαδικτυακές κοινότητες παντού όπου υπάρχει το κοινό-στόχος σας.

4)Technological Hardware Innovation

Τα fashion ecommerce sites χρησιμοποιούν τώρα την virtual reality, την augmented reality, την τεχνολογία wearable, τα συνδεδεμένα δωμάτια εξοπλισμού και την παράδοση με drone για να προσελκύσουν πελάτες.

5)Social Media Marketing

Το βίντεο θα συνεχίσει να είναι το κυρίαρχο μέσο στα social media. Σύμφωνα με το Entrepreneur, τα Instagram Stories χρησιμοποιούνται από 200 εκατομμύρια χρήστες του Instagram κάθε μήνα. Αυτό και μόνο καθιστά το Instagram μια βασική πλατφόρμα για την εμπορία δημοφιλών website ένδυσης και καλύτερων ecommerce sites ένδυσης από τον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας. Το 2022 θα είναι το έτος κατά το οποίο το influencer marketing θα αλλάξει από το «ποιος» στο «πώς». Το influencer marketing αντιμετώπισε ορισμένες πραγματικές προκλήσεις όσον αφορά την εμπιστοσύνη το 2019. Το επόμενο έτος, οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Instagram θα διασφαλίσουν ότι θα αποκατασταθεί η ακεραιότητα του influencer marketing.

Στο επίκεντρο όλων είναι ένα μόνο πράγμα – οι εξατομικευμένες εμπειρίες πελατών. Είτε ασχολείστε με το video ή την AI το πώς ανταποκρίνεται και ανταποκρίνεται ο πελάτης σας είναι αυτό που θα καθορίσει την επιτυχία σας. Δεν υπάρχει κανένας «χρυσός κανόνας» για να ευδοκιμήσει στη βιομηχανία του fashion ecommerce το 2022. Θα πρέπει να κάνετε ό,τι θα οδηγήσει τελικά σε αποτελέσματα!