TOP

5 Τρόποι Συλλογής Email Address από τo Website σας

DMΟι περισσότεροι marketers όταν  ακούν σελίδα προορισμού, εστιάζουν απευθείας στις πωλήσεις ή στη βελτιστοποίηση της κατάταξης της σελίδας στις μηχανές αναζήτησης. Ωστόσο, εκτός από όλα αυτά, είναι πολύ σημαντικό να ασχολούνται με μια τρίτη μέτρηση απόδοσης, την καταγραφή διευθύνσεων email.

Εάν έχετε ποσοστό μετατροπής 2%, τότε για κάθε 100 επισκέπτες στη σελίδα προορισμού, μόνο δύο συμπληρώνουν το email τους. Τι συμβαίνει με τους άλλους 98 επισκέπτες;;

Ακολουθούν πέντε μέθοδοι για τη συγκέντρωση των διευθύνσεων email των επισκεπτών της σελίδας προορισμού που δεν πραγματοποιούν αγορές. Κάθε σελίδα προορισμού που χρησιμοποιείτε πρέπει να χρησιμοποιεί τουλάχιστον μία από τις παρακάτω.

1. Ezine Sign-Up Box

Αυτό είναι ένα κουτί όπου οι επισκέπτες μπορούν να λάβουν μια δωρεάν συνδρομή στο newsletter εισάγοντας μόνο το όνομα και τη διεύθυνση email τους. Το πλαίσιο εγγραφής ezine που τοποθετείται εμφανώς στην πρώτη οθόνη είναι μια ευρέως χρησιμοποιούμενη μέθοδος λήψης email address για websites, αλλά χρησιμοποιείται λιγότερο συχνά σε σελίδες προορισμού. Αυτό συμβαίνει επειδή, εάν ο τίτλος σας προσελκύσει την προσοχή του επισκέπτη, δεν θα ασχοληθεί με την εγγραφή του email του. Επιπλέον, εάν χάσει το ενδιαφέρον του ή φτάσει στο τέλος, αλλά δεν κάνει παραγγελία και αποχωρήσει, δεν θα έχετε καταγράψει το email address του.

2. Squeeze Page

Επίσης, γνωστή ως σελίδα προεπισκόπησης, τα squeeze page είναι σύντομες σελίδες προορισμού που απαιτούν από τους επισκέπτες να εγγραφούν με το όνομα και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους προτού τους επιτραπεί να συνεχίσουν και να διαβάσουν τη σελίδα προορισμού.

Τα squeeze page λειτουργούν καλά όταν η κύρια πηγή επισκεψιμότητας είναι οργανική και πληρωμένη αναζήτηση. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι επισκέπτες αναζήτησης που φθάνουν στον ιστότοπό σας έχουν μόνο ήπια προσόντα – έχουν αποφασίσει να επισκεφθούν με βάση μόνο λίγες λέξεις στην περιγραφή της μηχανής αναζήτησης ή σε πληρωμένη διαφήμιση Google. Επομένως, ενδέχεται να μην έχουν την τάση να διαβάζουν πολλά λεκτικά από μια άγνωστη πηγή. Το squeeze page τους επιτρέπει να απορροφήσουν το μήνυμά σας σε μερικές συνοπτικές παραγράφους.

3. Email Capture Sidebar

Αυτές είναι φόρμες ενσωματωμένες στην κύρια σελίδα προορισμού ως πλευρικές γραμμές, κάνοντας ξανά μια δωρεάν προσφορά. Σε μια σελίδα προορισμού με μεγάλα κείμενα, η πλαϊνή γραμμή συλλογής email εμφανίζεται συνήθως νωρίς, συνήθως στη δεύτερη ή τρίτη οθόνη και μπορεί να επαναληφθεί μία ή περισσότερες φορές σε όλη τη σελίδα.

4. Pop Under

Όταν προσπαθείτε να κάνετε κλικ μακριά από τη σελίδα προορισμού χωρίς να πραγματοποιήσετε αγορά, εμφανίζεται ένα παράθυρο που λέει κάτι, “Περιμένετε! Μην φύγετε ακόμα χωρίς να διεκδικήσετε το δωρεάν δώρο μπόνους. ”

Το πλεονέκτημα του αναδυόμενου παραθύρου είναι ότι οι επισκέπτες το βλέπουν μόνο αφού έχουν δει το περιεχόμενο το website και φεύγουν χωρίς παραγγελία. Η προσφορά για δωρεάν περιεχόμενο δεν ανταγωνίζεται ή αποσπά την προσοχή των επισκεπτών από την προσφορά προϊόντων επί πληρωμή.

5. Floater

Ένα floater μοιάζει και λειτουργεί σαν ένα αναδυόμενο παράθυρο, αλλά στην πραγματικότητα αποτελεί μέρος του κώδικα HTML της σελίδας προορισμού και επομένως δεν θα αποκλειστεί από ένα πρόγραμμα αποκλεισμού αναδυόμενων παραθύρων. Το floater αποκλείει ένα τμήμα της σελίδας προορισμού όταν κάνετε κλικ στον ιστότοπο. Μπορείτε να εισάγετε το email σας ή να κάνετε κλικ στο floater. Κάθε ενέργεια αφαιρεί το floater και σας επιτρέπει να δείτε την πλήρη σελίδα προορισμού.

Όπως μπορείτε να δείτε, όλες αυτές οι μέθοδοι λήψης email προσφέρουν κάποιο είδος δωρεάν περιεχομένου, συνήθως μια αναφορά PDF με δυνατότητα λήψης, μια εκδήλωση που παρέχεται μέσω αυτόματης απόκρισης ή μια συνδρομή ezine – σε αντάλλαγμα για τη διεύθυνση email σας.