TOP

6 απλές συμβουλές SEO για μικρές επιχειρήσεις

SS Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι απαραίτητη για την επιτυχία κάθε online επιχείρησης. Δεν αφορά μόνο τις μηχανές αναζήτησης – οι καλές πρακτικές SEO ενισχύουν την εμπειρία χρήστη και τη χρηστικότητα του website σας. Επιπλέον, το SEO είναι ένας οικονομικά αποδοτικός τρόπος για να διαφημίσετε την επιχείρησή σας και να ανταγωνιστείτε αυτές τις τεράστιες εταιρείες.

Ακολουθούν έξι πρακτικές SEO που θα σας βοηθήσουν να καταταχθείτε στη Google και σε άλλες μηχανές αναζήτησης.

Εξετάστε σωστά τις λέξεις -κλειδιά σας

Η έρευνα λέξεων -κλειδιών είναι η διαδικασία ανάλυσης όρων αναζήτησης που οι χρήστες εισέρχονται στις μηχανές αναζήτησης για να βρουν μια επιχείρηση ή μια υπηρεσία. Μπορεί να φαίνεται σαν ένα βασικό πράγμα, αλλά οι περισσότερες εταιρείες δεν το κάνουν σωστά, με αποτέλεσμα την κακή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.

Πάντα βελτιστοποιείτε το website σας για συναφείς και δημοφιλείς λέξεις -κλειδιά αναζήτησης. Για να βρείτε την κατάλληλη λέξη -κλειδί, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία που μπορούν να σας βοηθήσουν.

Ως ιδιοκτήτες μιας μικρής επιχείρησης, θα πρέπει να εστιάζετε σε λέξεις -κλειδιά που σχετίζονται με τη θέση σας, προσεγγίζοντας ένα περιορισμένο αλλά πιο συγκεκριμένο κοινό.

Βελτιστοποιήστε το website σας για κινητά τηλέφωνα

Οι περισσότεροι χρήστες κάνουν τώρα αναζήτηση Google χρησιμοποιώντας την κινητή συσκευή τους. Έτσι, όταν δημιουργείτε ένα website, επιλέξτε να είναι φιλικό προς κινητά. Θυμηθείτε, ένα website φιλικός προς κινητά είναι προσβάσιμο από όλες τις συσκευές, ανεξάρτητα από το μέγεθος των οθονών τους.

Παρακάτω είναι μια σύσταση από την Google για επιχειρήσεις που διαθέτουν websites για κινητά και επιτραπέζιους υπολογιστές.

  • Το website της επιφάνειας εργασίας και του κινητού σας πρέπει να έχει το ίδιο περιεχόμενο σε μορφές ανιχνεύσιμες και ευρετηριασμένες. Ισχύει επίσης για φωτογραφίες, κείμενο και βίντεο
  • Γράψτε τις ίδιες περιγραφές και τίτλους και στις δύο εκδόσεις
  • Χρησιμοποιήστε δομημένα δεδομένα και στις δύο εκδόσεις του website σας

Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε ένα VPN (Εικονικό ιδιωτικό δίκτυο) για τοπικό SEO

Το τοπικό SEO είναι ένας ιδανικός τρόπος για να προωθήσετε την προβολή της επιχείρησής σας σε αναζητήσεις βάσει τοποθεσίας. Βοηθάει την επιχείρησή σας να βρεθεί στο διαδίκτυο από τοπικές προοπτικές. Αυτός ο τύπος SEO γίνεται εξαιρετικά σημαντικός εάν έχετε μια επιχείρηση που παρέχει υπηρεσίες σε μια συγκεκριμένη περιοχή.

Οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν γνωρίζουν ότι μπορούν να χρησιμοποιήσουν ένα VPN (Εικονικό ιδιωτικό δίκτυο) για να βελτιώσουν το τοπικό SEO τους.

Λοιπόν, είναι δυνατό – απλά πρέπει να συνδέσετε έναν διακομιστή VPN σε μια χώρα που θέλετε να στοχεύσετε. Έτσι, θα μπορείτε να εκτελέσετε ερωτήματα αναζήτησης για να γνωρίζετε όλες τις τοπικές πληροφορίες κατάταξης που χρειάζεστε και στη συνέχεια να σχεδιάζετε τακτικές SEO ανάλογα.

Παραγωγή περισσότερου Video Content

Στο κοινό αρέσει να παρακολουθεί βίντεο επειδή είναι συναρπαστικά, διασκεδαστικά. Υπάρχουν online εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε Video Content για την επιχείρησή σας. Ορισμένα εργαλεία διαθέτουν έτοιμα πρότυπα που ταιριάζουν στις ανάγκες σας-μπορείτε πραγματικά να δημιουργήσετε ένα επαγγελματικό βίντεο μέσα σε λίγες ώρες μόνοι σας.

Η Google έχει επίσης αρχίσει να εμφανίζει βίντεο ως αποσπάσματα σε απαντήσεις σε ερωτήματα αναζήτησης. Ως αποτέλεσμα, οι online επιχειρήσεις πρέπει να χρησιμοποιούν Video Content για τη στρατηγική SEO τους. Προσθέστε μια αντίστοιχη αναφορά κειμένου σε όλα τα βίντεό σας μαζί με σχετικές λέξεις -κλειδιά, μετα -περιγραφές και τίτλους.

Βελτιστοποίηση φωνητικών αναζητήσεων

Σήμερα, μπορείτε να αναζητήσετε πράγματα στον ιστό με τη βοήθεια φωνητικών βοηθών. Δεν θα ήταν λάθος να πούμε ότι το μέλλον βρίσκεται σε φωνητικές αναζητήσεις.

Τα περισσότερα ερωτήματα που βασίζονται στη φωνή ξεκινούν με το πώς, πότε, τι, πού και γιατί. Έτσι, δημιουργήστε περιεχόμενο που εστιάζει στην απάντηση στις ερωτήσεις που κάνουν οι χρήστες.

Γνωρίστε τους ανταγωνιστές σας

Είναι γεγονός ότι δεν μπορείτε να κάνετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας να ξεχωρίζουν μέχρι να μάθετε ποιοι είναι οι ανταγωνιστές σας και τι προσφέρουν.

Η ανάλυση ανταγωνιστών όχι μόνο σας βοηθά να ορίσετε ανταγωνιστικές τιμές αλλά σας επιτρέπει επίσης να ανταποκριθείτε σε ανταγωνιστικές καμπάνιες Marketing.

Εκτός από αυτό, η αναγνώριση των ανταγωνιστών σας σας επιτρέπει να επικοινωνείτε με το κοινό -στόχο, να βελτιώνετε τις επιχειρηματικές σας διαδικασίες και να διακρίνετε την επιχείρησή σας από άλλες.

Και πάλι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο σχεδιασμού λέξεων -κλειδιών Google για να μάθετε περισσότερα για τους ανταγωνιστές σας. Αυτό το εργαλείο θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε ποιες λέξεις -κλειδιά είναι οι πιο αποτελεσματικές και λιγότερο αποτελεσματικές για εσάς.