TOP

6 βασικά βήματα για να βρείτε τις καλύτερες λέξεις-κλειδιά SEO

SM Οι λέξεις-κλειδιά για SEO θα ενημερώνουν την κατεύθυνση του περιεχομένου σας, διασφαλίζοντας ότι το περιεχόμενο που παράγεται θα είναι συναφές και εύχρηστο στο Google. Και αυτό, εν συντομία, είναι η έρευνα λέξεων-κλειδιών. Θα είναι το θεμέλιο της στρατηγικής SEO και της ανάπτυξης περιεχομένου.

Δείτε τι λειτουργεί για εσάς

Συζητήστε με τους υπάρχοντες πελάτες σας και γνωρίστε τους καλύτερα. Μάθετε τους όρους που χρησιμοποιούν κατά την περιγραφή του προϊόντος σας ή της υπηρεσίας σας. Επίσης, προσπαθήστε να σκεφτείτε από την οπτική των χρηστών σας. Εάν επρόκειτο να μοιραστείτε την προσφορά της επιχείρησής σας σε ένα φίλο πώς θα του την περιγράφατε; Τέλος, συμμετέχετε σε online κοινότητες σχετικές με την επιχείρησή σας, όπως φόρουμ και Social Media. Διαβάστε τις συζητήσεις και ανακαλύψτε τυχόν σημεία που αναφέρονται σχετικά στην ειδικότητα σας.

Προσδιορίστε τους στόχους σας

Ένα σχέδιο πρέπει να ξεκινά πάντα καθορίζοντας τον τελικό στόχο. Αλλά πριν από αυτό, πρέπει να κάνετε σημαντικές και ενδοσκοπικές ερωτήσεις όπως:

  • Ποιοι είστε?
  • Σε ποιους απευθύνεστε;
  • Τι σας κάνει ξεχωριστό;
  • Τι περιλαμβάνει το website σας;

Είναι σημαντικό να ορίσετε τους στόχους σας, διότι θα σας παρέχει μια κατεύθυνση για τη marketing στρατηγική σας.

Δημιουργήστε μια λίστα με σχετικά θέματα

Με βάση την κύρια κατηγορία της επιχείρησής σας και τους στόχους που σκοπεύετε να επιτύχετε, χωρίστε την σε μικρότερες κατηγορίες. Δημιουργήστε μια λίστα με όλα τα θέματα που σχετίζονται με την επιχείρηση σας που θέλετε να κατατάξετε στο Google.

Πρέπει να είναι θέματα που είναι σημαντικά για την επιχείρησή σας και σχετίζονται με τους χρήστες σας. Σκεφτείτε τι είδους θέματα θα αναζητήσει το κοινό-στόχος σας στο Google. Αυτά τα θέματα μπορούν στη συνέχεια να αναλυθούν σε λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με αυτά.

Δημιουργήστε μια λίστα με λέξεις-κλειδιά

Εάν αναρωτιέστε πώς να βρείτε τις βασικές λέξεις-κλειδιά ή τις λέξεις-κλειδιά εστίασης για την επιχείρησή σας ή το προϊόν σας, στην πραγματικότητα είναι πολύ πιο εύκολο από ό, τι νομίζετε. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να περιγράψετε την προσφορά σας όσο το δυνατόν πιο απλή και να αντλήσετε ιδέες για το πώς θα μπορούσαν να την αναζητήσουν άλλοι χρήστες στο Google.

Μελετήστε το search intent

To search intent ή πρόθεση αναζήτησης ορίζεται ως η πρόθεση ή ο λόγος για τον οποίο οι χρήστες αναζητούν έναν συγκεκριμένο όρο. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που οδηγούν στις συνήθειες αναζήτησης των ανθρώπων, όπως:

  • Ψάχνουν επειδή έχουν μια ερώτηση και θέλουν μια απάντηση σε αυτήν την ερώτηση;
  • Ψάχνουν για ένα συγκεκριμένο website;
  • Ψάχνουν επειδή θέλουν να αγοράσουν κάτι;

Μόλις έχετε μια ιδέα για την πρόθεση αναζήτησης πίσω από πιθανούς αναγνώστες ή πελάτες, θα μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε για να τελειοποιήσετε την έρευνα λέξεων-κλειδιών σας.

Ψάξτε τους ανταγωνιστές σας

Η κατανόηση της ανταγωνιστικότητας διαφορετικών λέξεων-κλειδιών θα σας επιτρέψει να προσδιορίσετε όρους αναζήτησης που μπορεί να είναι πολύ δύσκολο να ταξινομηθούν. Αλλά το πιο σημαντικό, θα μπορείτε να βρείτε κενά ευκαιριών λέξεων-κλειδιών. Αυτές οι ευκαιρίες προκύπτουν όταν βρείτε σχετικές λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την επιχείρηση ή τον κλάδο σας με χαμηλό έως μεσαίο επίπεδο ανταγωνισμού.

Για να βρείτε αυτές τις ευκαιρίες λέξεων-κλειδιών, μπορείτε να πραγματοποιήσετε αναζήτηση λέξεων-κλειδιών στους ανταγωνιστές σας.