TOP

7 συμβουλές Content Marketing για να αποκτήσετε περισσότερους ακόλουθους στα Social Media

CM Tο Content Marketing αποτελεί ουσιαστικό μέρος της συνολικής στρατηγικήςDigital Marketing. Βοηθά στην οικοδόμηση της αναγνώρισης σας και μεταδίδει τις γνώσεις σας στο κοινό του θέματος.

Ο τρόπος που παρουσιάζετε το περιεχόμενό σας εξαρτάται από εσάς, υπάρχει μια ποικιλία επιλογών δημοσίευσης περιεχομένου για να διαλέξετε. Το κοινό σας μπορεί να υπαγορεύει πού και πότε πρέπει να δημοσιεύεται το περιεχόμενό σας για να είναι πιο αποτελεσματικό καθώς διαφορετικοί χρήστες προσκολλώνται σε διαφορετικές social media πλατφόρμες.

Τώρα τι άλλο μπορείτε να κάνετε για να κάνετε το περιεχόμενό σας πιο αποτελεσματικό και να αποκτήσετε περισσότερους followers;

Χρησιμοποιήστε Infographics και αναφορές

Ποιος καλύτερος τρόπος για να μεταφέρετε πληροφορίες στο κοινό σας από τη χρήση οπτικών βοηθημάτων; Τα Infographics σας βοηθούν να κάνετε ακριβώς αυτό και δημιουργεί μια πιο ελκυστική υποβολή περιεχομένου.

Μεγάλα κομμάτια πληροφοριών που βρίσκονται μέσα σε ένα μακρύ κομμάτι κειμένου μπορούν να συμπυκνωθούν σε ένα ευκολονόητο infographic. Θα βοηθήσει το κοινό σας να κατανοήσει και να θυμηθεί καλύτερα τα δεδομένα, τα στατιστικά και την ανάλυση μέσω ενός πιο δημιουργικού μέσου.

Τα Infographics μπορούν να κοινοποιηθούν μέσω μιας ποικιλίας πλατφορμών Social Media και websites. Επίσης, παραμένουν πάντα συναφή διότι οι πληροφορίες μπορούν να επαναπροσδιοριστούν και να μοιραστούν ξανά και ξανά.

Προωθήστε το περιεχόμενό σας

Καλό είναι το περιεχόμενό σας να μη περιορίζεται μόνο σε μία πλατφόρμα. Μπορείτε να προωθήσετε κάθε περιεχόμενο ή αναρτήσεις Social Media σε όλα τα κανάλια Digital Marketing. Αυτό θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε περισσότερη έκθεση για οτιδήποτε δημοσιεύετε και να δημιουργήσετε μια νέα βάση followers.

Εάν το κοινό σας ενδιαφέρεται και του αρέσει αυτό που βλέπει, είναι πολύ πιθανό να μοιραστεί με άλλους το περιεχόμενο που δημοσιεύετε.

Αυτοματοποιήστε τη δημιουργία και δημοσίευση περιεχομένου

Όταν ενσωματώνετε τον αυτοματισμό στη στρατηγική Digital Marketing, σας επιτρέπει να εξοικονομήσετε χρόνο και να είστε πιο αποτελεσματικοί στην προσέγγιση του σωστού κοινού. Σκεφτείτε το με αυτόν τον τρόπο, δεν θα χρειάζεται να βρίσκεστε συνεχώς στους λογαριασμούς σας στα Social Media για να παραμείνετε αφοσιωμένοι στο κοινό σας.

Η εμπιστοσύνη στο λογισμικό αυτοματισμού θα σας βοηθήσει να συγκεντρώσετε την προσοχή του κοινού σας και να συνεχίσετε να δημιουργείτε μια ιδιαίτερη σχέση μαζί του.

Διαγωνισμοί

Οι διαγωνισμοί στα Social Media είναι ένας άλλος πολύ καλός τρόπος για να τραβήξετε την προσοχή των νέων και των υπαρχόντων πελατών. Η προσθήκη ανταμοιβών ή κινήτρων στο περιεχόμενο μπορεί πραγματικά να ωθήσει τον χρήστη να αναλάβει δράση.

Πολλές εταιρείες άρχισαν να χρησιμοποιούν αυτήν τη μέθοδο για να φέρουν νέους followers. Δημιουργούν διαγωνισμούς στο διαδίκτυο και όποιος μοιράζεται τις αναρτήσεις τους ή κάνει likes επιλέγει να κερδίσει ένα έπαθλο ή ένα κουπόνι για διάφορες εκπτώσεις.

Χρησιμοποιήστε τις κριτικές των χρηστών

Έχοντας ικανοποιημένους πελάτες οι οποίοι σας επαινούν είναι από τα καλύτερα συναισθήματα. Όταν οι χρήστες γνωρίζουν ότι οι πελάτες είναι ευχαριστημένοι με εσάς, οι θα ήταν πιο πρόθυμοι να σας επιλέξουν για κάποια μελλοντική αγορά.

Μην φοβάστε να μοιραστείτε θετικές κριτικές πελατών στα Social Media ή σε άλλες πλατφόρμες Digital Marketing. Διαδώστε τις εμπειρίες της θετικής αλληλεπίδρασης των πελατών σας με τον υπόλοιπο κόσμο.

Πριν επιλέξουν οι χρήστες να συνεργαστούν με μια νέα εταιρεία, συνήθως εξετάζουν online κριτικές για να δουν αν η επιχείρηση αξίζει τον χρόνο και τα χρήματά τους. Φροντίστε να τους ενημερώσετε για το ότι έχετε ικανοποιημένη καταναλωτική βάση.

Παρότρυνση για δράση

Πολλές φορές, το να λες στους χρήστες τι πρέπει να κάνουν μπορεί να αποδώσει πολύ. Σε αυτήν την περίπτωση, η εφαρμογή παρότρυνσης για δράση στις αναρτήσεις και το περιεχόμενο των Social Media σας μπορεί να σας αποφέρει μεγάλα οφέλη μέσω της αυξημένης συμμετοχής των χρηστών και της αύξησης των νέων οπαδών.

Συμπεριλάβετε λέξεις όπως “ακολουθήστε” ή “παρακαλώ κοινοποιήστε” στο περιεχόμενο που δημιουργείτε. Θα βοηθήσει να πείσει τον χρήστη να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες και θα βοηθήσει στη δημιουργία περισσότερης αφοσίωσης για το περιεχόμενό σας και την επιχείρησή σας.

Έχει αποδειχθεί ότι η παρότρυνση για δράση λειτουργεί πράγματι και βοηθάει τους χρήστες να αναλάβουν δράση.

Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο που δημιουργείτε να είναι σχετικό με εσάς

Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, η δημιουργία πραγματικά καλού περιεχομένου για τους followers σας προς τους χρήστες. Ακόμα κι αν κάνετε τα παραπάνω σωστά, δεν θα αποδώσετε ούτε θα δημιουργήσετε πολύτιμο και σχετικό περιεχόμενο για το κοινό σας.

Πρέπει να εστιάσετε στους τύπους περιεχομένου με τους οποίους μπορεί να σχετίζεται η επιχείρησή σας και σε κάτι που γνωρίζετε. Είστε μια πηγή γνώσης για το κοινό σας που βρίσκεται εκεί για έναν συγκεκριμένο σκοπό.