TOP

6 συμβουλές για να διορθώσετε τη στρατηγική content σας

CM/edgtf_dropcaps]Το 2020 τόσο για τους εμπόρους B2B όσο και για B2C, οι τρεις πρώτες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι έμποροι είναι: δημιουργία περιεχομένου που δημιουργεί δυνητικούς πελάτες ποιότητας, δημιουργία περιεχομένου που προσελκύει περισσότερη επισκεψιμότητα και απόδειξη της απόδοσης επένδυσης περιεχομένου.

Πώς μπορείτε να κάνετε και τα τρία; Δημιουργήστε μια στρατηγική content marketing που ταιριάζει στις ανάγκες της επιχείρησής σας.

Συζητήστε με το κοινό-στόχο σας

Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε marketing με βάση αυτό που πιστεύετε ότι χρειάζονται οι άνθρωποι.

Πρέπει να μεταβείτε στην πηγή. Επικοινωνήστε με τους πελάτες και τα άτομα της εταιρείας σας που αλληλεπιδρούν περισσότερο μαζί τους. Αυτό θα σας δώσει την προοπτική που χρειάζεστε για να δημιουργήσετε μια στρατηγική περιεχομένου που τους μιλά.

Ακόμα κι αν έχετε δημιουργήσει τα προσωπικά σας πρόσωπα, η συνεχής πραγματοποίηση αυτών των συνομιλιών είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενημερώνεστε.

Σκεφτείτε έρευνες, σχόλια πελατών ή ακόμα και ένα απλό email σε μια προοπτική να μπει στο μυαλό τους.

Εργασία γύρω από θέματα περιεχομένου

Η ανταλλαγή ιδεών για ιδέες περιεχομένου ενός έτους δεν είναι αποτελεσματική. Δεν επιτρέπει καμία ευελιξία ή αλλαγή στρατηγικής, καθώς και πολλή δουλειά. Βρίσκουμε ευκολότερο να επιλέξουμε ένα τριμηνιαίο θέμα για εστίαση.

Αυτό διευκολύνει την ανταλλαγή ιδεών και εξασφαλίζει ότι όλα που δημιουργείτε ευθυγραμμίζονται τόσο με τους βραχυπρόθεσμους όσο και με τους μακροπρόθεσμους στόχους περιεχομένου σας.

Αυτή η προσέγγιση σας επιτρέπει επίσης να μείνετε ενημερωμένοι. Εάν είχατε μια διαφωτιστική συνομιλία με έναν πελάτη και έχετε συνειδητοποιήσει ένα μεγάλο κενό στο περιεχόμενό σας, μπορείτε να αφιερώσετε το ένα τέταρτο σε αυτόν τον τύπο περιεχομένου.

Συμβουλή: Ακόμα κι αν δημιουργείτε περιεχόμενο γύρω από το ίδιο θέμα, θα πρέπει να έχετε έναν υγιή συνδυασμό διαφορετικών τύπων περιεχομένου.

Δημιουργήστε περιεχόμενο που ταιριάζει με την ταυτότητα του brand σας

Ένα από τα πιο σημαντικά μέρη της δημιουργίας ισχυρού content marketing είναι να βεβαιωθείτε ότι στην πραγματικότητα αντικατοπτρίζει τo brand σας. Αυτό δεν σημαίνει ότι μιλάτε για τo brand σας και χτυπάτε το λογότυπό σας παντού. Αυτό σημαίνει ότι παρουσιάζετε μια συνεκτική εικόνα για το ποιοι είστε στα οπτικά, τα μηνύματα, τη φωνή, την προσωπικότητα κ.λπ.

Συμβουλή: Σχεδιάστε πρακτικές οδηγίες επωνυμίας για να βοηθήσετε τους δημιουργούς περιεχομένου να διατηρήσουν τo brand τους.

Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε μια απλή λίστα ελέγχου ταυτότητας brand για να ελέγξετε το περιεχόμενό σας προτού κυκλοφορήσει στον κόσμο. Εάν δεν έχετε καθιερωμένη ταυτότητα, δείτε τους οδηγούς μας για να προσδιορίσετε τη φωνή, την προσωπικότητα, τα μηνύματα και την οπτική γλώσσα του brand σας.

Βελτιστοποιήστε τη διαδικασία παραγωγής περιεχομένου

Δεν έχει σημασία πόσο καλές είναι οι ιδέες σας εάν δεν έχετε τους ανθρώπους, τα εργαλεία, τις γνώσεις ή την υποδομή για να τις δημιουργήσετε. Αν θέλετε να βεβαιωθείτε ότι η στρατηγική περιεχομένου σας είναι επιτυχής, σκεφτείτε πόσο περιεχόμενο σκοπεύετε να δημιουργήσετε, καθώς και πόσο συχνά σκοπεύετε να το δημοσιεύσετε.

Εάν δημιουργείτε μόνοι σας περιεχόμενο, ανατρέξτε στον οδηγό μας για τη βελτιστοποίηση της διαδικασίας δημιουργίας περιεχομένου.

Εάν δεν έχετε τις δεξιότητες, μπορείτε πάντα να χρησιμοποιήσετε έναν εξωτερικό συνεργάτη. Απλώς βεβαιωθείτε ότι είναι η σωστή εφαρμογή.

Δοκιμάστε νέα πράγματα

Εάν η στρατηγική content marketing σας δεν λειτουργεί – ή δεν λειτουργεί όπως θέλετε – μην φοβάστε να πειραματιστείτε. Μια καλή στρατηγική είναι ένας ισχυρός οδηγός, αλλά θα πρέπει επίσης να επιτρέπει την ευελιξία να αλλάζει πορεία, να δοκιμάζετε κάτι νέο και να τροποποιείτε καθώς πηγαίνετε. Ποτέ δεν γνωρίζετε ποιες εκπληκτικές αλλαγές μπορούν να βελτιώσουν δραστικά τα αποτελέσματά σας.

Μην σταματάτε να εξελίσσεται την στρατηγική περιεχομένου

Το πιο σημαντικό, να θυμάστε ότι η στρατηγική περιεχομένου είναι μια διαρκώς εξελισσόμενη πρακτική.

Όσο περισσότερα μαθαίνετε, τόσο περισσότερο βελτιώνετε και τόσο καλύτερα θα είναι τα αποτελέσματά σας. Για να μείνετε μπροστά από το παιχνίδι, ελέγξτε τη στρατηγική σας ανά τρίμηνο για να βεβαιωθείτε ότι εξακολουθεί να υποστηρίζει τους στόχους σας.