TOP

6 συμβουλές για τη καλύτερη δημιουργία content στα social media

CM/edgtf_dropcaps]Η δημιουργία περιεχομένου είναι ένα ζωτικό στοιχείο στις σύγχρονες στρατηγικές marketing. Ωστόσο, ενώ σχεδόν το 90% όλων των εταιρειών ασχολούνται με το content marketing σε κάποιο επίπεδο, λίγες καταφέρνουν να παράγουν περιεχόμενο που μοιράζονται οι χρήστες με άλλους online. Χωρίς αυτό το επίπεδο αφοσίωσης, το περιεχόμενο δύσκολα μπορεί να εκπληρώσει τον πραγματικό του σκοπό.

Μπορεί να είναι δύσκολο να τμηματοποιηθεί ο τρόπος αλληλεπίδρασης των χρηστών στο internet, καθώς αυτές οι κατηγορίες μπορούν και συχνά αλληλεπικαλύπτονται. Ωστόσο, το να σκεφτούμε αυτά τα βασικά κίνητρα εξακολουθεί να είναι ένα χρήσιμο σημείο εκκίνησης για την ανάπτυξη περιεχομένου που θα παρακινήσει τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν περισσότερο με την σελίδα σας.

Δημιουργήστε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας

Αυτό φαίνεται σαν το πιο προφανές σημείο, και είναι, αλλά επίσης ξεχνάται πολύ συχνά. Δεν υπάρχουν συντομεύσεις: το κοινόχρηστο περιεχόμενο είναι πάντα υψηλής ποιότητας περιεχόμενο.

Εάν εστιάζετε σε επιφανειακά θέματα και δεν επενδύετε αρκετό χρόνο στην έρευνα ή στη δημιουργία περιεχομένου, δεν μπορείτε να περιμένετε από τους χρήστες να ενδιαφερθούν γι’αυτό. Αυτός είναι ένας λόγος για τον οποίο το περιεχόμενο longform έχει καλύτερη απόδοση από ποτέ. Η ανάπτυξη περιεχομένου μπορεί να απαιτεί χρόνο και προσπάθεια, αλλά υπάρχουν και ειδικοί σ αυτό το τομέα που θα μπορέσουν να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί.

Προσθέστε αξία στις ζωές των χρηστών

Το ενημερωτικό περιεχόμενο είναι καλό, αλλά εάν οι αναγνώστες και οι πελάτες σας δεν μπορούν να εφαρμόσουν τα λόγια σας στην πράξη, τότε δεν θα επωφεληθούν από αυτό που δημοσιεύετε.

Πρωταρχικός στόχος του περιεχομένου είναι να επιλύει τα προβλήματα των χρηστών και να του δείχνει πώς να τα ξεπεράσει. Αυτό δεν θα χτίσει μόνο την αφοσίωση στo brand, αλλά θα τους κάνει να επιστρέψουν ξανά στην σελίδα σας.

Λάβετε υπόψη το κοινό σας

Πριν δημιουργήσετε ή μοιραστείτε περιεχόμενο, σκεφτείτε το κοινό σας: αναρωτηθείτε αν είναι κάτι που θα ήθελαν να δουν και να μοιραστούν με τους φίλους τους.

Μόλις έχετε μερικές ιδέες, μπορείτε ακόμη και να κάνετε δημοσκοπήσεις στο κοινό σας για να δημιουργήσετε σχόλια και ίσως να ξεκινήσετε συζήτηση. Αυτό όχι μόνο δημιουργεί αφοσίωση, αλλά σας δίνει ειδικές πληροφορίες για το τι θέλουν.

Προσφορά κινήτρων

Οι άνθρωποι αγαπούν δωρεάν πράγματα. Είναι γεγονός που περιστασιακά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αυξήσετε το ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Συχνά οι σελίδες social media θα προσφέρουν ένα δώρο βασισμένο σε ένα τυχαίο σχέδιο και για να εισέλθουν στο σχέδιο οι χρήστες καλούνται απλώς να κάνουν share, like ή να ακολουθήσουν μία σελίδα.

Οργάνωση Διαγωνισμών

Οι διαγωνισμοί είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε το κοινό σας και να τους εμπνεύσετε να μοιραστούν το περιεχόμενό σας.

Οι χρήστες λατρεύουν να ανταγωνίζονται και το κάνουν συνήθως με τους φίλους και τους συναδέλφους τους, το οποίο είναι το κύριο κίνητρο κοινής χρήσης για αυτούς. Το μόνο που χρειάζεται είναι μια ωραία ιδέα και λίγος προϋπολογισμός για την έναρξη του διαγωνισμού.

Χρησιμοποιήστε video content

Το video γίνεται γρήγορα η κυρίαρχη μορφή marketing και ορισμένες μελέτες λένε ότι το περιεχόμενο βίντεο θα αντιστοιχεί στο 80% της συνολικής επισκεψιμότητας στο internet.

Ως αποτέλεσμα, θα πρέπει να συμπεριλάβετε το video ως μέρος της στρατηγικής περιεχομένου σας εάν θέλετε η σελίδα σας να έχει μεγαλύτερη απήχηση και καλύτερα αποτελέσματα.