TOP

7 κορυφαίες συμβουλές και κόλπα για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

SM

Οι δημιουργοί περιεχομένου σε όλο τον κόσμο βασίζονται σε διάφορες πλατφόρμες για την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και την κατεύθυνση της επισκεψιμότητας στους ιστότοπους τους. Η ανάπτυξη και η διατήρηση μιας διαδικτυακής παρουσίας είναι πλέον πιο σημαντική από ποτέ και ο ανταγωνισμός γίνεται όλο και πιο δυνατός.

Το κλειδί της επιτυχίας είναι η προσαρμογή και η διατήρηση της ψηφιακής συνάφειας. Αλλά με τις νέες πλατφόρμες που βγαίνουν και τους διαρκώς μεταβαλλόμενους αλγόριθμους, ο κόσμος της διαχείρισης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι δύσκολος να κατανοηθεί.

Ορισμός Περιεχομένου

Όταν αναφέρεται ο όρος δημιουργός περιεχομένου, έρχονται στο μυαλό εικόνες από επηρεαστές μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ταξιδιωτικά bloggers. Αλλά ο όρος είναι πολύ ευρύτερος από αυτό. Ως δημιουργός περιεχομένου μπορεί να οριστεί ένα άτομο ή επιχείρηση που δημιουργεί υλικό σε οποιοδήποτε μέσο στο διαδίκτυο. Πριν ξεκινήσετε το ταξίδι σας, καθορίστε ποιο είναι το περιεχόμενο σας και τι θέλετε να κερδίσετε από το ταξίδι σας.

Στρατηγική

Eίναι σημαντικό να έχετε σαφείς στόχους και ένα σχέδιο για να εξασφαλίσετε την επιτυχία και να μεγιστοποιήσετε την έκθεση σας.

Μερικές συμβουλές περιλαμβάνουν:

  • Δημιουργία φωνής επωνυμίας
  • Χαρτογραφώντας βασικές ημερομηνίες που σχετίζονται με την επιχείρηση ή τον κλάδο σας
  • Έρευνα σχετικά με τα hashtags

Η χρήση hashtag έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει την αφοσίωση και τις εντυπώσεις, επομένως είναι σημαντικό να παραμένετε ενημερωμένοι. Τα hashtags επιτρέπουν την ομαδοποίηση του περιεχομένου σας σε μια συγκεκριμένη κατηγορία και επίσης επιτρέπουν την οργανική ανακάλυψη της επωνυμίας σας.

Η εύρεση βασικών ημερομηνιών στο ημερολόγιο θα σας βοηθήσει στην επιλογή hashtag. Είτε πρόκειται για διακοπές σε όλη τη χώρα, είτε για μια ημέρα που σχετίζεται με το περιεχόμενο σας είτε για μια απλή ημερομηνία κυκλοφορίας μέσω κοινωνικής δικτύωσης, αυτά θα σας βοηθήσουν να παραμείνετε σχετικοί. Ο προγραμματισμός ενός ημερολογίου περιεχομένου εκ των προτέρων θα εξορθολογίσει τη ροή εργασίας σας εξοικονομώντας σας χρόνο.

Βρείτε τη φωνή σας

Η κοινή παρανόηση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ότι η εκτέλεση της ίδιας ανάρτησης σε όλες τις πλατφόρμες εξοικονομεί χρόνο και σας δίνει παρόμοια αποτελέσματα στα αναλυτικά στοιχεία. Ωστόσο, μία από τις απόλυτες συμβουλές και κόλπα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι να προσαρμόσετε το στυλ και τη φωνή σας σε διαφορετικές πλατφόρμες.

Ένα καλό μέρος για να ξεκινήσετε είναι να δημιουργήσετε έναν έλεγχο της κοινότητας σας για να δείτε ποια φωνή επωνυμίας θα διατηρήσει τη μέγιστη αφοσίωση στις πλατφόρμες σας. Μελετήστε πώς μιλά το κοινό σας, ποιον ακολουθεί και με τι αλληλεπιδρά. Αυτό μπορεί να παρέχει ανεκτίμητες πληροφορίες για να βοηθήσει τη στρατηγική σας.

Στη συνέχεια, θυμηθείτε ότι κάθε πλατφόρμα έχει διαφορετικό κοινό από μόνη της:

  • Instagram -1,05 δισεκατομμύρια ενεργοί χρήστες μηνιαίως, ⅓ από τις ιστορίες με τις κορυφαίες προβολές είναι βασισμένες σε επιχειρήσεις και γενικά μια πιο δημιουργική προσέγγιση.
  • Twitter – 199 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες μηνιαίως και η προτιμώμενη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων για ενημερωμένα νέα και ενημερώσεις.
  • Facebook – 2,85 δισεκατομμύρια ενεργοί χρήστες μηνιαίως με αυξανόμενο μέσο όρο ηλικίας.
  • LinkedIn – 310 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες μηνιαίως, οι αναρτήσεις με εικόνες αποκτούν 2 φορές μεγαλύτερη αφοσίωση και οι χρήστες έχουν 20 φορές περισσότερες πιθανότητες να κοινοποιήσουν ξανά ένα βίντεο.
  • TikTok – η νεότερη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων, 689 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες, ιδανική για γρήγορο και συναρπαστικό περιεχόμενο βίντεο.

Εστιάστε την ενέργεια σας σε μερικά, για αρχή. Μπορεί να διαπιστώσετε ότι το κοινό σας είναι πιο δεκτικό στις εικόνες, επομένως τα μέσα που βασίζονται σε βίντεο δεν είναι το βέλτιστο εργαλείο για εσάς. Όλα είναι θέμα πειραματισμού.

Ποικιλία

Ο τρόπος που δημοσιεύετε μπορεί να είναι εξίσου σημαντικός με αυτό που δημοσιεύετε. Η δημιουργία μιας ποικίλης βιβλιοθήκης μορφών περιεχομένου μπορεί να είναι το κλειδί για τη διατήρηση ενός αφοσιωμένου κοινού. Τα στατιστικά δείχνουν ότι η ανάμειξη του περιεχομένου σας μπορεί να αυξήσει την αφοσίωση και τις εντυπώσεις, από μια απλή ανάρτηση εικόνας έως το πιο περίπλοκο περιεχόμενο infographic και βίντεο.

Οι γκαλερί εικόνων όπως οι εικόνες Shutterstock και Getty είναι εξαιρετικές για την προμήθεια εικόνων στοκ για αναρτήσεις στο Facebook και στο Twitter. Ενώ, εργαλεία όπως το Canva είναι εξαιρετικά για την παραγωγή γραφικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης εξατομικευμένα στο στυλ του περιεχομένου σας.

Διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Η προφανής εξοικονόμηση χρόνου σας δίνει τον πλήρη έλεγχο και μια οπτική διάταξη του τι συμβαίνει χωρίς να χρειάζεται να συνδεθείτε και να αποσυνδεθείτε. Εκτός από τον εύκολο προγραμματισμό των αναρτήσεων, δίνοντας σας μια επισκόπηση των εισερχόμενων μηνυμάτων και ορισμένα συστήματα, όπως το Sprout, προσφέρουν εργαλεία σε βάθος ανάλυσης και σύνοψης. Αυτά κυμαίνονται από βασικές αναφορές σχετικά με τη συμπεριφορά του κοινού και τον αριθμό των ακολούθων έως πιο εμπεριστατωμένες περιλήψεις σχετικά με τις λέξεις-κλειδιά SEO και τις τάσεις του κλάδου. Το Sprout μπορεί να εξατομικευτεί στις ανάγκες αναφοράς σας.

Διασταυρώμενη προώθηση

Η προώθηση περιεχομένου από άλλους και η προσθήκη ετικετών στην πηγή θα διευρύνει το οργανικό κοινό σας. Μόλις οι ακόλουθοι σας αποκτήσουν έλξη, μπορεί να ανακαλύψετε ακόμη και ότι άλλοι επιθυμούν να συνεργαστούν μαζί σας και να προωθήσουν μεταξύ τους.

Επί πληρωμή Διαφήμιση

Παρακάμπτοντας τους διαρκώς μεταβαλλόμενους οργανικούς αλγόριθμους, η πληρωμένη διαφήμιση παίρνει πολλές μορφές. Ένας αποτελεσματικός τρόπος είναι η συνεργασία με παρόμοια καταστήματα περιεχομένου για τη δημιουργία αναρτήσεων με χορηγία που μπορούν να κοινοποιηθούν στις κοινωνικές τους πλατφόρμες. Προσφέροντας την ευκαιρία να παρουσιάσετε το περιεχόμενο σας σε ένα νέο σύνολο ματιών, αυξάνοντας την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας.

Επιπλέον, υπάρχει πάντα η επί πληρωμή διαδρομή διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με το Facebook να είναι η προτίμηση για το 97% των marketers. Σε όποια πλατφόρμα κι αν αποφασίσετε να διαφημιστείτε αρχικά, πρέπει να ορίσετε το κοινό σας για να στοχεύσετε αποτελεσματικά.

Ας γίνουμε κοινωνικοί

O κόσμος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας συνεχώς μεταβαλλόμενος κόσμος και η γνώση του υποβάθρου θα σας βοηθήσει να παρουσιάσετε το περιεχόμενo σας σε εκείνους που θα ασχοληθούν περισσότερο με αυτό.Bάζοντας τα θεμέλια για να δημιουργήσετε μια ισχυρή οπτική επωνυμία και άπταιστο τόνο φωνής για το περιεχόμενο της επιχείρησης σας.