TOP

7 Συμβουλές για βελτιστοποίηση περιεχομένου για κάθε Social Media Platform

SM

Μπορεί να είναι εύκολο να προωθήσετε και να διαφημίσετε στα  social media είτε πρόκειται για αγορές social media shopping είτε για ενίσχυση μιας πολιτικής καμπάνιας. Όμως, λειτουργούν πράγματι τα post σας και οι καμπάνιες σας; Αυτό είναι το δύσκολο πράγμα με το  social media marketing.  Θα ρίξουμε μια ματιά εδώ σε οκτώ απλούς αλλά αποτελεσματικούς τρόπους για να δημιουργήσετε εξαιρετικό περιεχόμενο για οποιαδήποτε social media πλατφόρμα.

1.Δημιουργήστε σύντομα βίντεο

Γνωρίζουμε ότι οι καταναλωτές λατρεύουν να βλέπουν  mixed media σε περιεχόμενο, αλλά το βίντεο έχει αποδειχθεί ότι είναι αγαπημένο. Οι marketers που χρησιμοποιούν βίντεο στις διαφημιστικές τους καμπάνιες λαμβάνουν 66% περισσότερους δυνητικούς πελάτες ετησίως από εκείνους που δεν το κάνουν. Ένα σύντομο βίντεο όχι μόνο έχει περισσότερες πιθανότητες να καταναλωθεί κατά τη διάρκεια μιας σάρωσης social media, αλλά απαιτεί λιγότερο χρόνο και δεν απαιτεί επαγγελματία για τη δημιουργία και τη δημοσίευση. Η χρήση σύντομων βίντεο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε followers  και να παρακολουθήσετε μετρήσεις που σχετίζονται με το βίντεό σας.

2.Δημιουργήστε Interactive Social Content

Η δημιουργία περιεχομένου με δυνατότητα κοινής χρήσης που προσκαλεί τους χρήστες να ασχοληθούν και να αλληλεπιδράσουν βελτιώνει την κατάταξη και ενθαρρύνει την αφοσίωση στο brand. Μερικά παραδείγματα Interactive Social Content  περιλαμβάνουν:

  • Company Q&A’s
  • Live interviews
  • Follower polls and quizzes
  • Calculators or tests (like DMI’s digital skills test)
  • Promotions focusing on likes and shares
  • Interactive maps
  • Photo captioning contests

3.Προκαλέστε Χιούμορ & Συναίσθημα

Είτε πρόκειται για ένα αστείο meme είτε για ένα συγκινητικό βίντεο που προκαλεί έντονα συναισθήματα, εξανθρωπίζει τo brand σας. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό το 2022, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν brands που παίρνουν θέση σε κοινωνικά ζητήματα και δείχνουν ότι ενδιαφέρονται για βασικές αξίες. Οι εταιρείες που συνδέονται με τους ακολούθους τους σε αυτό το βαθύτερο επίπεδο, ακόμη και ένα GIF ή memes, είναι πιο πιθανό να δουν επαναλαμβανόμενα σχόλια, likes και κοινοποιήσεις.

4.Το περιεχόμενο που δημιουργείται από τον χρήστη (UGC) είναι βασικό

Το UGC, ή Περιεχόμενο που δημιουργείται από τον χρήστη, περιλαμβάνει memes, φωτογραφίες, βίντεο, ακόμη και εικόνες οθόνης που έχουν δημιουργηθεί από άλλους χρήστες. Αιχμαλωτίζει την προσοχή του δημιουργού ή των followers  του δημιουργού και τους προσελκύει. Το UGC βασίζεται επίσης στη δημοτικότητα κάτι που έχει ήδη φτιαχτεί και αγαπηθεί. Αυτό μειώνει τον χρόνο και τις προσπάθειες που θα καταβάλλατε για να δημιουργήσετε το δικό σας ελκυστικό περιεχόμενο. Επιπλέον, η χρήση του UGC δεν αντιγράφει τη δουλειά κάποιου άλλου, επομένως είναι μοναδική για το brand σας. Απλώς βεβαιωθείτε ότι οποιοδήποτε από τα περιεχόμενα κοινοποιείται κατάλληλα και ότι αποδίδεται σεβασμός όπου πρέπει.

5.Διαβάστε & Απαντήστε σε Social Comments

Ακούγεται σαν μια απλή στρατηγική, αλλά είναι γνωστό ότι η προσέγγιση των χρηστών στα σχόλια είναι μια επιτυχημένη στρατηγική. Στα social media, πολλές εταιρείες κάθονται πίσω και περιμένουν τους καταναλωτές να έρθουν σε αυτές. Αυτό δεν πρέπει ποτέ να συμβαίνει. Τα social media είναι πλέον ένα κανάλι εξυπηρέτησης πελατών και ένας βασικός τρόπος επικοινωνίας με υποψήφιους χρήστες και παροχής λύσεων στα ερωτήματά τους. Έτσι, απευθυνθείτε, σχολιάστε, κάντε like, ακόμα και κοινοποιήστε ενδιαφέρον περιεχόμενο που σχετίζεται με το brand σας. Φαίνεται επίσης καλό στους άλλους χρήστες όταν σας βλέπουν να αλληλεπιδράτε και αυξάνει την πιθανότητα να λάβετε δικά σας σχόλια.

6.Αναφορά εξελίξεων & τάσεων

Η παραμονή στην κορυφή των εξελίξεων και των τάσεων στον κλάδο σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε και να εντυπωσιάσετε τους followers των social media. Σας χαρακτηρίζει ως αυθεντία στον τομέα σας και δίνει στους ανθρώπους έναν λόγο να κοιτάζουν τη σελίδα σας από καιρό σε καιρό.

7.Προσκαλέστε τους Followers

Οι επιχειρήσεις μπορεί να φαίνονται εταιρικές και άκαμπτες στους followers , κάτι που απεικονίζει το brand  σας ως ένα πράγμα και όχι ως αυθεντικό πρόσωπο. Όταν δημοσιεύετε σχετικό εξανθρωπισμένο περιεχόμενο, όπως ιστορίες ή βίντεο της διοίκησης και του προσωπικού, δείχνει στους χρήστες τους πραγματικούς ανθρώπους πίσω από το προϊόν ή την υπηρεσία σας.