TOP

7 κορυφαίες συμβουλές για να αναπτύξετε το content marketing σας

CMΤο κλειδί για την επιτυχία είναι η εύρεση των αναγκών του κοινού-στόχου σας και η παροχή περιεχομένου που προσφέρει πραγματική αξία.

Οι προτεραιότητες της επιχείρησης σας είναι η προώθηση των πωλήσεων και η εξέλιξη νέων προοπτικών σχετικά μ’αυτές. Το μυστικό έγκειται στην κατανόηση του τι θέλετε να επιτύχετε ως επιχείρηση και τον εντοπισμό των προβλημάτων που μπορεί να αντιμετωπίζουν οι πελάτες σας. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω ενός συνδυασμού έρευνας λέξεων-κλειδιών, έρευνα στα social media και στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Από εκεί θα μπορείτε να δημιουργήσετε ένα συναρπαστικό, σχετικό περιεχόμενο που αγγίζει τις καθημερινές μικρο-στιγμές του κοινού-στόχου σας, ικανοποιεί τις ανάγκες τους, προσθέτει πραγματική αξία και προσφέρει κάτι διαφορετικό από τους ανταγωνιστές σας στην αγορά.

Πώς όμως μπορείτε να το επιτύχετε αυτό;

Να είστε σαφείς σχετικά με τους στόχους της επιχείρησης και του marketing

Οι επιχειρηματικοί σας στόχοι θα πρέπει να είναι έξυπνοι και σαφείς σχετικά με το που θέλετε να πάει το brand σας. Αναπτύξτε μια λεπτομερή περιγραφή για το τι πρέπει να επιτύχει και πότε.Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι είναι σαφές ακριβώς πώς μετράτε την επιτυχία των δραστηριοτήτων σας, έτσι ώστε όλα τα προϊόντα marketing να φτάνουν στους ίδιους στόχους.

Κατανοήστε τους ανταγωνιστές σας

Σε κάθε κλάδο, υπάρχουν επιχειρήσεις που ξεχωρίζουν, αλλά πώς καταφέρνετε να ξεχωρίζετε σε μία τόσο ανταγωνιστική αγορά; Καταλαβαίνοντας ποια είναι η θέση τους, ποιους προσελκύουν και ποιες ενέργειες κάνουν για να διασφαλίσουν την επιτυχία, μπορείτε επίσης να αποκομίσετε αυτές τις ανταμοιβές.

Μόλις μάθετε τα πλεονεκτήματα των ανταγωνιστών σας, ήρθε η ώρα να σκεφτείτε πώς θα διαφοροποιήσετε και, τι άλλο μπορείτε να φέρετε στην αγορά για να ξεχωρίσετε.

Γνωρίστε το κοινό σας από μέσα προς τα έξω

Οι επιτυχημένες επιχειρήσεις γνωρίζουν ακριβώς ποιος στοχεύουν και τι προσελκύει κάθε τμήμα του κοινού-στόχου. Πάρτε κάθε τμήμα και πραγματοποιήστε έρευνα λέξεων-κλειδιών για να μάθετε τι ψάχνουν και τα σημεία τους.

Τι είδους ερωτήσεις θέτουν; Αυτές είναι οι πληροφορίες που θα επιτρέψουν στo brand σας να προσθέσει πραγματική αξία σε ένα συγκεκριμένο τμήμα στο κοινό-στόχο σας.

Δημιουργήστε μια στρατηγική περιεχομένου

Ο δρόμος προς την επιτυχία ξεκινά με ένα σαφές σχέδιο δράσης. Προσδιορίστε τις εποχιακές τάσεις και πότε είναι η καλύτερη εποχή του έτους για να προσελκύσετε κάθε τμήμα του κοινού-στόχου σας.

Από εδώ θα είστε σε θέση να διαμορφώσετε μια πάντα ενεργή στρατηγική σε ολόκληρο τον συνδυασμό marketing. Επίσης, θα έχετε τη δυνατότητα να δείτε κορυφαίες ευκαιρίες για την εκτέλεση καμπανιών που αποκτούν μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση σε αυτές τις βασικές στιγμές του έτους.

Ποιότητα πάνω από την ποσότητα

Η ποιότητα ξεπερνά σίγουρα την ποσότητα! Πρέπει να εστιάσετε σε ποιοτικό περιεχόμενο που παραμένει πιστό στην προσωπικότητα και τη θέση του brand σας.

Πάντα να αναρωτιέστε, “αυτό προσθέτει αξία στο κοινό μου;” Υπάρχουν διαφορετικές οπτικές γωνίες που μπορείτε να λάβετε εδώ είτε είναι ενημερωτικές, με γνώμονα τις συμβουλές, απαντώντας σε προκλήσεις ή προσφέροντας ψυχαγωγία.

Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας προβάλλεται από τα κατάλληλα άτομα

Εντάξει, οπότε δημιουργήσατε αυτό το καταπληκτικό περιεχόμενο – τώρα η πρόκληση είναι να εξετάσετε πώς να το δείτε από τα σωστά άτομα.

Σκεφτείτε να ενεργοποιήσετε όλα τα κανάλια σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το influencers, το PR, τα social media, τo PPC, το re-marketing, το email, το website και το περιεχόμενο blog υποστήριξης για να υποστηρίξετε τα πάντα ενεργά ή σχέδια καμπάνιας σας.

Συμπέρασμα

Τελικά πρέπει να αρχίσετε να παράγουμε περιεχόμενο που ταιριάζει στις ανάγκες και τις επιθυμίες του κοινού μας. Γιατί; Επειδή αν προσφέρετε συνεχείς πολύτιμες πληροφορίες στο κοινό σας, τελικά θα σας ανταμείψουν μετ ην αφοσίωσή τους, κάτι που είναι πολύ πιο πολύτιμο μακροπρόθεσμα.