TOP

7 συμβουλές content marketing για τα social media της επιχείρησής σας

CM/edgtf_dropcaps] Τα social media κυριαρχούν στον κόσμο τα τελευταία χρόνια, με περισσότερους από 3,5 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες σε δημοφιλή κανάλια social media.

Για να το θέσουμε σε προοπτική, αυτό είναι το 45% του ανθρώπινου πληθυσμού. Επιπλέον, οι άνθρωποι περνούν περίπου τρεις ώρες κάθε μέρα σε κανάλια social media, με το Facebook να είναι ο ηγέτης της αγοράς. Αυτό είναι ένα τεράστιο δεσμευμένο κοινό.

Αλλά οι έμποροι πρέπει να επενδύσουν ένα σημαντικό ποσό πόρων στη στρατηγική τους για τα social media εάν θέλουν να δουν μια καλή απόδοση επένδυσης (ROI). Πρέπει να ξεκινήσετε το πρόγραμμα social media marketing το συντομότερο δυνατό. Αλλά από πού ξεκινάτε;

Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές social media marketing με δυνατότητα δράσης που μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε την επόμενη επιτυχημένη σας καμπάνια.

Ορίστε στόχους

Η πρώτη συμβουλή content marketing για social media είναι ο καθορισμός στόχων. Η ύπαρξη σαφών στόχων είναι απαραίτητη για τη δημιουργία μιας ασφαλούς και επιβραβευτικής καμπάνιας content marketing για social media.

Σε τελική ανάλυση, εάν δεν ξέρετε τι θέλετε, πώς θα το πετύχετε; Επιπλέον, χρειάζεστε επίσης στόχους για να διαπιστώσετε εάν η στρατηγική σας λειτουργεί ή όχι.

Οι στόχοι σας στα social media πρέπει να συμβαδίζουν με τη συνολική στρατηγική σας marketing.

Βρείτε το ιδανικό κοινό σας και συνδεθείτε

Πολλές επιχειρήσεις δεν έχουν τα αποτελέσματα που θέλουν ή αποτυγχάνουν επειδή στοχεύουν σε λάθος κοινό. Έχοντας κατά νου ένα πρόσωπο πελάτη μπορεί να βελτιώσει δραστικά τα αποτελέσματα της καμπάνιας social media marketing.

Μάθετε για τα ενδιαφέροντα, τις συμπεριφορές και τα σημεία πόνου του κοινού σας, καθώς αυτό θα σας ενημερώσει καλύτερα για τον τρόπο δομής της καμπάνιας σας.

Εστιάστε στην παραγωγή πολύτιμου περιεχομένου

Η τρίτη συμβουλή content marketing για social media είναι απλή: δημιουργήστε υπέροχο περιεχόμενο. Το περιεχόμενο είναι ένα από τα πιο κρίσιμα στοιχεία της καμπάνιας content marketing για social media.

Ως brand, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι παρέχετε όσο το δυνατόν περισσότερη αξία στους πιθανούς πελάτες σας. Αλλά κάθε πλατφόρμα social media έχει διαφορετικό κοινό.

Επομένως, δεν πρέπει απλώς να αντιγράψετε και να επικολλήσετε το ίδιο κομμάτι περιεχομένου σε όλες τις πλατφόρμες. Αντίθετα, προσπαθήστε να δημιουργήσετε οπτικά ελκυστικές φωτογραφίες, γραφήματα και video. Μια άλλη προσέγγιση είναι να χρησιμοποιήσετε διαδραστικά κουίζ ή ακόμα και να δημιουργήσετε ένα διαδικτυακό μάθημα για το κοινό σας.

Αυτοί είναι μοναδικοί τύποι περιεχομένου που μπορούν να σας βοηθήσουν να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό.

Αξιοποιήστε την απόδοση των live video

Το video είναι ένας από τους πιο ισχυρούς τρόπους για να δημιουργήσετε μια σχέση με το κοινό σας. Οι χρήστες θέλουν να ακούσουν την πλήρη ιστορία πίσω από τo brand σας και το content video marketing είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να απεικονίσετε τις αξίες σας και να δείξετε μια «πίσω από τη σκηνή» ματιά στην επιχείρησή σας.

Όσον αφορά το live video, το δυναμικό είναι ακόμη υψηλότερο. Η άμεση κοινή χρήση και οι ευκαιρίες αλληλεπίδρασης βοηθούν τους θεατές να αισθανθούν στενότερη σύνδεση με τo brand σας.

Το live video είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών σας και να δημιουργήσετε μια ισχυρή αίσθηση κοινότητας που τελικά θα βοηθήσει τη μετατροπή των θεατών σε πελάτες.

Δημιουργία groups στο Facebook

Οι ομάδες είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χτίσετε μια καλύτερη σχέση με το κοινό σας και να προωθήσετε την αίσθηση της κοινότητας. Οι Ομάδες Facebook μπορούν να διευρύνουν την εμβέλεια της επωνυμίας σας και να δημιουργήσουν νέες ευκαιρίες δικτύωσης.

Μπορείτε να αλληλεπιδράσετε στις Ομάδες Facebook απαντώντας σε ερωτήσεις, κοινοποιώντας μαρτυρίες πελατών και οργανώνοντας εκδηλώσεις Facebook ή διαδικτυακά σεμινάρια για να βελτιώσετε την εμπειρία χρήστη και να δημιουργήσετε συνάφεια με τo brand.

Διοργανώστε διαγωνισμούς

Ένας διαγωνισμός social media είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε την αναγνωρισιμότητα του brand, την αφοσίωση και να αυξήσετε τους οπαδούς σας.

Αλλά πρέπει να προσφέρετε ένα βραβείο που θέλει το κοινό σας για να δημιουργήσετε το ενδιαφέρον που αναζητάτε. Να τι πρέπει να κάνετε για να οργανώσετε τον πρώτο διαγωνισμό social media:

Ορίστε στόχους (Ίσως το Facebook αρέσει, ή τους οπαδούς του Instagram κ.λπ.).

  • Αποφασίστε τα κανάλια social media που θα χρησιμοποιήσετε.
  • Ορίστε  μια ημέρα λήξης για το βραβείο.
  • Δημιουργήστε το διαγωνισμό (πλατφόρμες όπως το Facebook και το Instagram σας επιτρέπουν να το κάνετε αυτό).

Για να έχετε τα βέλτιστα αποτελέσματα, στοχεύστε στο κοινό σας να σας βοηθήσει να προωθήσετε τον διαγωνισμό. Ρυθμίστε το διαγωνισμό έτσι ώστε να έχουν κίνητρα να το μοιραστούν με τα δίκτυά τους προσφέροντάς τους εκπτώσεις ή αποκλειστικές προσφορές.

Χρησιμοποιήστε προσφορές και διαφημίσεις remarketing

Όπως αναφέραμε νωρίτερα, το εξαιρετικό περιεχόμενο μπορεί να έχει τεράστιο αντίκτυπο στην αναγνωρισιμότητα το brand σας, αλλά αν το κοινό σας δεν είναι εκεί για να συμμετάσχετε, δεν θα δείτε εξαιρετικά αποτελέσματα.

Εκεί έρχεται η προώθηση. Η προώθηση του περιεχομένου σας είναι απαραίτητη. Οι Διαφημίσεις Facebook προσφέρουν ένα εξαιρετικό εργαλείο για στόχευση και επαναπροσδιορισμό χρηστών βάσει δημογραφικών στοιχείων, ενδιαφερόντων, συμπεριφορών και άλλων.

Εκτελέστε μία ή δύο διαφημιστικές καμπάνιες στο Facebook και, στη συνέχεια, αναλύστε τα αποτελέσματα για να δείτε εάν η διαφήμισή σας λειτουργεί. Για την επόμενη καμπάνια σας, χρησιμοποιήστε τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν από το Facebook Pixel για να δημιουργήσετε ακόμη πιο στοχευμένες διαφημίσεις που μεγιστοποιούν τον αντίκτυπο του προϋπολογισμού διαφημίσεων.

Αλλά θυμηθείτε: Πρέπει επίσης να έχετε υπέροχα οπτικά και μια ισχυρή παρότρυνση για δράση για να προσελκύσετε τον χρήστη να κάνει την επιθυμητή ενέργεια.